Ushigo Skrevet 2. mars 2013 #1 Del Skrevet 2. mars 2013 Hei på dere, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette. Dette er mitt første innlegg her på kvinneguiden og jeg vil forsåvidt holde meg så anonym og sikker som mulig selv om jeg vil kunne dele historien min. Rett og slett fordi jeg føler meg ordentlig stakkarslig her jeg sitter, men jeg trenger råd. Jeg er 21 år gammel, begynner virkelig å føle på ensomheten jeg har levd med så og si hele livet. tidligere har det vært helt greit for meg, jeg har hatt mitt og kanskje 1-2 venninner. Har gått på skole så fikk mitt nok av sosialitet der. Nå som skole er ferdig og jeg fortsatt har en samboer som jobber borte, kjenner jeg ensomheten kommer krypende hver eneste dag. Jeg ser rundt meg og ser alle med venner, det virker som alle har nok. Jeg er ikke tilbakestående, er blid og oppegående. Jeg ser på meg selv som veldig hyggelig og imøtekommende. Men jeg har mine problemer i forhold til sosial angst og diverse annet tøv. Det jeg lurte på fra dere er hvordan man skal gå frem for å få venner? det høres utrolig latterlig ut, men jeg er møkk lei. Nå vil jeg opp av sofaen og virkelig få meg venner! Jeg er ikke personen til å gå på cafe og sette meg der med noen fremmede, derfor lurer jeg på for eksempel hvordan man skal gå frem om man er så heldig at man er i en samling med mennesker, eller for eksempel over facebook? rett og slett. For mange virker dette så enkelt, jeg føler jeg maser på alle jeg snakker med og er livredd for at ingen skal like meg. Nå føler jeg meg superteit, så vennligst ikke få meg til å føle meg ENDA teitere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipana Skrevet 2. mars 2013 #2 Del Skrevet 2. mars 2013 Engasjer deg i noe. Et kor, en teatergruppe, en frivillig organisasjon. Da kommer du i kontakt med andre som liker det samme som deg, og du vil helt sikkert få venner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Girl1993 Skrevet 5. mars 2013 #3 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er flere her inne i din situasjon som også trenger flere venner, blandt annet meg. Så du kan også prøve å komme i kontakt med noen innpå her. Kan også gjerne sende meg en pm om du er interessert i å bli kjent;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blueberries Skrevet 5. mars 2013 #4 Del Skrevet 5. mars 2013 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lighters Skrevet 5. mars 2013 #5 Del Skrevet 5. mars 2013 Det kan også hjelpe å skaffe seg et dyr hund hest etc. Lettere å komme i prat med folk når man har noe til felles. På en stall ute på tur osv. Eller ta kurs, finn deg en hobby. Jeg har blitt kjent med mange gjennom det å skaffe seg dyr hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toadette82 Skrevet 7. mars 2013 #6 Del Skrevet 7. mars 2013 Hvor bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå