Gå til innhold

Kjøpe brudekjole over nettet

Seterjenta

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg lurer på om det er noen som har bestilt kjoler fra utlandet, og hvordan dette da har fungert.

Hvor mye toll beregnes, og er det noen som kan anbefale slike nettsteder? Har hørt at mange kjoleprodusenter ikke anbefaler å kjøpe over nett, fordi det kan være 'falske' kjoler...

Synes ellers dette er en veldig artig spalte, masse gode tips å ta med seg!

Vi gifter oss 6.august 2005 :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du kjøper kjolen via ebay så kan du få råbillig kjole og som du kan slippe evt toll og slikt på. Ellers har du Bridesave, de har maaaange flotte kjoler, men tar høy pris for frakt og der må du bet toll og moms.

Selv så får jeg kjole fra ebay for 1400,- og den er aldri brukt, med prislapp på enda og det er inkl frakt. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjole fra thebridalworld.com, og var veldig fornøyd. Måtte betale moms og toll, men totalt så kostet kjolen og sløret meg ca. 4500,- :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips!

Det var billige kjoler dere hadde fått..! Men Monimos, hvor stor del av prisen utgjorde toll/moms?

Det er en jungel av vakre kjoler der ute, vanskelig å velge! :)

Jeg skal ta en titt på sidene dere anbefalte!

ThereseF

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle så utgjorde toll og moms litt i underkant av 1000 kr.

Synes likevel at jeg kom rimelig i fra det, totalt sett, og jeg er kjempefornøyd med kjolen. Den var mye nydeligere i virkeligheten, og den passet perfekt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...