Nettinettet Skrevet 3. mars 2013 #21 Skrevet 3. mars 2013 Det ville vært bedre å lære folk om fallgruvene og at de ikke skal legge for mye i det, men bruke det som et supplement. Og kanskje gjøre dem bevisst på hva slags type person de leter etter. Det er nettopp det "jobben" min dreier seg om. Bevisstgjøring av seg selv og hva man er ute etter. Om de velger å benytte seg av nettdating eller å finne den rette i det virkelige liv er ikke noe jeg bestemmer for dem. Nettdating er et vektøy som kan være nyttig å benytte seg av, men som du sier må du bruke magefølelsen og være bevisst. Mange har det ikke bra nok med seg selv til å takle nettdating og fordi det er så lite kontroll over hvem som er der inne, er det mange som blir lurt trill rundt.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 3. mars 2013 #22 Skrevet 3. mars 2013 Man må uansett prøve seg med en 5-6 fisk før man finner den beste. Det måtte i alle fall jeg, men så er jeg i dag gift med den siste av dem.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #23 Skrevet 3. mars 2013 Det er nettopp det "jobben" min dreier seg om. Bevisstgjøring av seg selv og hva man er ute etter. Om de velger å benytte seg av nettdating eller å finne den rette i det virkelige liv er ikke noe jeg bestemmer for dem. Nettdating er et vektøy som kan være nyttig å benytte seg av, men som du sier må du bruke magefølelsen og være bevisst. Mange har det ikke bra nok med seg selv til å takle nettdating og fordi det er så lite kontroll over hvem som er der inne, er det mange som blir lurt trill rundt. Skjønner. Jeg tenker at det å flørte med folk og tørre å ta steget videre er for noen vanskelig uansett hvilken plattform man velger. Jeg er ingen ekspert, men synes spesielt synd på menn med dårlig selvtillit og lav selvfølelse. Anonym poster: e42dfa8082912e5a48e6677f72bb23da
Såpe Skrevet 3. mars 2013 #24 Skrevet 3. mars 2013 Skjønner. Jeg tenker at det å flørte med folk og tørre å ta steget videre er for noen vanskelig uansett hvilken plattform man velger. Jeg er ingen ekspert, men synes spesielt synd på menn med dårlig selvtillit og lav selvfølelse. Anonym poster: e42dfa8082912e5a48e6677f72bb23da Det var meg. :-)
Nettinettet Skrevet 3. mars 2013 #25 Skrevet 3. mars 2013 Skjønner. Jeg tenker at det å flørte med folk og tørre å ta steget videre er for noen vanskelig uansett hvilken plattform man velger. Jeg er ingen ekspert, men synes spesielt synd på menn med dårlig selvtillit og lav selvfølelse. Anonym poster: e42dfa8082912e5a48e6677f72bb23da Det vanskeligste er å finne seg selv og selvsikkerheten sin. Når man har funnet den tror jeg man flørter mer automatisk. Man utstråler iallefall en annen energi. Men som denne tråden her handler om så kan man bare kontrollere seg selv. Når man har det bra med seg selv åpner det desverre ikke en dør til en verden full av fisk man har lyst på. Men da er man i det minste klar når den rette fisken dukker opp..
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #26 Skrevet 3. mars 2013 Er du egentlig så overrasket ts? Det er stor forskjell på å være kvinne og mann når det gjelder nettdating. Som mann må du fremstå som perfekt på alle måter, både utseende og karriere osv. hvis man skal ha noe særlig håp om å få napp. Det gjør jo at mange av profilene fremstår slik du har opplevd dem. Jordnær fungerer ikke i nettverdenen, kvinner vil ha suksessfulle menn som ser bra ut, slik er det bare. Og det er bare noen få prosent av mennene på slike nettsteder som får noe særlig respons, og det er nettopp de som er suksessfulle og populære. Anonym poster: a5bca2e89c0484625fb2fbf415bd8744 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #27 Skrevet 3. mars 2013 Sånn er det jo i virkeligheten også, er i hvert fall ikke flertallet av jentene jeg ser som jeg tenker, hun vil jeg være sammen med. hadde vel heller ikke vært et singelforum om det var lett for alle å få kjæreste. Anonym poster: ffb5e4f35609fe8538dd133aed370951
sta Skrevet 3. mars 2013 #28 Skrevet 3. mars 2013 Er du egentlig så overrasket ts? Det er stor forskjell på å være kvinne og mann når det gjelder nettdating. Som mann må du fremstå som perfekt på alle måter, både utseende og karriere osv. hvis man skal ha noe særlig håp om å få napp. Det gjør jo at mange av profilene fremstår slik du har opplevd dem. Jordnær fungerer ikke i nettverdenen, kvinner vil ha suksessfulle menn som ser bra ut, slik er det bare. Og det er bare noen få prosent av mennene på slike nettsteder som får noe særlig respons, og det er nettopp de som er suksessfulle og populære. Anonym poster: a5bca2e89c0484625fb2fbf415bd8744 Denne mekanikken fører jo til at mange menn overselger for i det hele tatt ha en sjanse til å vise seg frem, altså få til en første date. Da må man nok virke relativt perferkt på papiret. Har selv forsøkt med en helt ærlig og naturlig fremstilling, og en der kun positive sider blir vist. Og med en naturlig fremstilling er responsen nærmest lik null dessverre. Der man kun vektlegger positive sider får man respons og en mulighet for å vise resten. Med det utgangspunktet får nok mange jenter ett problem med å sortere mellom de som er bra og de som skryter på seg vel mye. Så sorteringsjobben blir nok stor. Dette er nok vel så frustrerende som for mange menn som må kontakte veldig mange for i det hele tatt få en mulighet. De få som ser bra nok ut kan NESTEN drite i å ha tekst, for der går ting helt av seg selv og da er det vel lett å oppfattes som arrogant og overlegen fordi man har såpass mange valgmuligheter. Nettdating er ikke lett og passer nok ikke for alle, men man lever jo i håpet uansett da Men ja, mye dårlig fisk i havet, det må sies, på begge sider av skyttergraven 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #29 Skrevet 3. mars 2013 Denne mekanikken fører jo til at mange menn overselger for i det hele tatt ha en sjanse til å vise seg frem, altså få til en første date. Da må man nok virke relativt perferkt på papiret. Har selv forsøkt med en helt ærlig og naturlig fremstilling, og en der kun positive sider blir vist. Og med en naturlig fremstilling er responsen nærmest lik null dessverre. Der man kun vektlegger positive sider får man respons og en mulighet for å vise resten. Med det utgangspunktet får nok mange jenter ett problem med å sortere mellom de som er bra og de som skryter på seg vel mye. Så sorteringsjobben blir nok stor. Dette er nok vel så frustrerende som for mange menn som må kontakte veldig mange for i det hele tatt få en mulighet. De få som ser bra nok ut kan NESTEN drite i å ha tekst, for der går ting helt av seg selv og da er det vel lett å oppfattes som arrogant og overlegen fordi man har såpass mange valgmuligheter. Nettdating er ikke lett og passer nok ikke for alle, men man lever jo i håpet uansett da Men ja, mye dårlig fisk i havet, det må sies, på begge sider av skyttergraven Du har nok mye rett i dette. Likefullt så syntes jeg ikke man kan karakterisere frustrasjonen over å måtte sortere på lik linje med å aldri motta respons. De fleste normalt oppegående kvinner får i det minste respons og en sorteringsjobb er et luksusproblem, slik er det derimot ikke for menn. Da holder det ikke lenger med å være normal, men man må være perfekt på alle områder, slik at det bare er noen få prosent som i praksis vil oppleve pågang fra kvinner. Dette er nok en mye større frustrasjon for de 80% av mennene som aldri vil oppleve å få respons ved nettdating. Anonym poster: a5bca2e89c0484625fb2fbf415bd8744
sta Skrevet 3. mars 2013 #30 Skrevet 3. mars 2013 Tja frustrasjonen ligger i samme resultat, menn får aldri svar dermed finner de ingen og gir opp. Damene treffer alltid "feil" menn ( altså iflg dem selv ) og finner ingen og dermed gir opp. Da er man i grunn like langt, men med forskjellig erfaring med nettdatingen. Hvem man skal skylde på for dette kan man jo diskutere langt og lenge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå