InnvadrerHybrid Skrevet 1. mars 2013 #21 Skrevet 1. mars 2013 her er det faktisk viktigere at du spør deg selv hva føler jeg og hva vil jeg, enn å lure på hva han vil. Ja overanalyser deg selv mer TS, da vil han selvsagt elske deg mer. Smarte dere turtelduer der oppe er, har dere studert statsvitenskap eller besitter en stilling i en offentlig komite?
Nettinettet Skrevet 1. mars 2013 #22 Skrevet 1. mars 2013 Får håpe du har rett, for om dagens unge menn er slik som dette hele gjengen, da er jeg jammen glad jeg er 15-20 år eldre enn ham. Jeg vil. Jeg har ikke hastverk, men har gått frem og tilbake med meg selv flere ganger, og ender opp med at jeg vil. Jeg vil hvertfall ikke begynne med andre enn ham. TS Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c Du har gått frem og tilbake med deg selv sier du.. Hvorfor tviler du? Hva er det du mangler for at det skal være 100%?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #23 Skrevet 1. mars 2013 Ja overanalyser deg selv mer TS, da vil han selvsagt elske deg mer. Smarte dere turtelduer der oppe er, har dere studert statsvitenskap eller besitter en stilling i en offentlig komite? Har du et Øst-Europeisk kvinnesyn? Anonym poster: 46b3eacc9648f4133db0d96c9263f054
Nettinettet Skrevet 1. mars 2013 #24 Skrevet 1. mars 2013 Ja overanalyser deg selv mer TS, da vil han selvsagt elske deg mer. Smarte dere turtelduer der oppe er, har dere studert statsvitenskap eller besitter en stilling i en offentlig komite? Det å kjenne på sine egne følelser er langt fra å overanalysere. Det er jo tross alt det eneste man kan kontrollere. Slik jeg leser dine svar har du mye å lære om kjærligheten og hva den egentlig skal bestå av. Man skal ikke oppføre seg på en viss måte for å bli likt eller snike rundt for å få svar. Kjærligheten kan ikke påtvinges eller lures, den eksisterer bare
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #25 Skrevet 1. mars 2013 Ja overanalyser deg selv mer TS, da vil han selvsagt elske deg mer. Smarte dere turtelduer der oppe er, har dere studert statsvitenskap eller besitter en stilling i en offentlig komite? Du har gått frem og tilbake med deg selv sier du.. Hvorfor tviler du? Hva er det du mangler for at det skal være 100%? Jeg trives ganske godt i eget selskap, og jeg trives som singel. Er vel stort sett det. Han har alle kvaliteter jeg ser etter, og jeg har ingenting å være i tvil for. Dessuten er han fantastisk vakker. Kunne smurt ham på en kjeks TS Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c 1
Nettinettet Skrevet 1. mars 2013 #26 Skrevet 1. mars 2013 Jeg trives ganske godt i eget selskap, og jeg trives som singel. Er vel stort sett det. Han har alle kvaliteter jeg ser etter, og jeg har ingenting å være i tvil for. Dessuten er han fantastisk vakker. Kunne smurt ham på en kjeks TS Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c Men da forstår jeg ikke hvorfor du stresser med å vite hva han vil? Dere er fortsatt i en bli kjent prosess, og han trenger å bli bedre kjent med deg også. Nyt det dere har sammen og ta heller litt initativ til å finne på noe med han utenfor husets 4 vegger. Jeg har i allefall behov for å se hvordan han er med mine venner, etc før jeg i det hele tatt kan vite at han er perfekt.
InnvadrerHybrid Skrevet 1. mars 2013 #27 Skrevet 1. mars 2013 Har du et Øst-Europeisk kvinnesyn? Anonym poster: 46b3eacc9648f4133db0d96c9263f054 Hva er et Øst-Europeisk kvinnesyn for deg egentlig? Vis du har møtt kvinner fra øst europa, forstår du sikkert de alle er narissistiske horer i leopard skinn. Kom gjerne med dine "jeg kjenner mangeee øst europeiske kvinner, som er kjempe hyggelige". Kjenner dette miljøet så jævla mye bedre enn deg, har du møtt ei hyggelig øst europeisk kvinne, kjenner du henne bare ikke godt nok! Men forbeholder meg Øst-Europeisk kvinnesyn til Øst-Europeiske kvinner, der vi menn er nødt å kontrollere alt de driver med, ellers kommer du hjem en dag, der alle verdisaker og kontoer tømt, og de har flyttet til Barbados.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #28 Skrevet 1. mars 2013 Hva er et Øst-Europeisk kvinnesyn for deg egentlig? Vis du har møtt kvinner fra øst europa, forstår du sikkert de alle er narissistiske horer i leopard skinn. Kom gjerne med dine "jeg kjenner mangeee øst europeiske kvinner, som er kjempe hyggelige". Kjenner dette miljøet så jævla mye bedre enn deg, har du møtt ei hyggelig øst europeisk kvinne, kjenner du henne bare ikke godt nok! Men forbeholder meg Øst-Europeisk kvinnesyn til Øst-Europeiske kvinner, der vi menn er nødt å kontrollere alt de driver med, ellers kommer du hjem en dag, der alle verdisaker og kontoer tømt, og de har flyttet til Barbados. Jeg har møtt mange Øst-Europeiske kvinner som er narsissistiske horer i leopardskinn! Kjenner noen særdeles uhyggelige eksemplarer her til lands. Men skjønner ikke Øst-Europeiske menn at dette er en høna og egget-situasjon? En av mine dårligste erfaringer er med en mann derfra. Jeg har ingen problemer med å forstå at kvinnene der borte blir som de blir, hvis han er representativ for hvordan mennene er. Mer selvopptatt egoist har jeg aldri møtt. Anonym poster: 46b3eacc9648f4133db0d96c9263f054
Cuckold Skrevet 1. mars 2013 #29 Skrevet 1. mars 2013 (endret) Nå må dere slutte å være naive her, jenter. Man trenger hverken være født på nittitallet, være "innvandrerhybrid" eller ha "østeuropeisk kvinnesyn" for å påpeke at det er helt naturlig at menn ønsker å ha pulevenner som single, og at dette ikke alltid er forhold der man avklarer på forhånd at det ikke kan bli noe mer. At en mann bruker tid på å være sammen med deg betyr ikke at han nødvendigvis er interessert i deg som kjæreste. Sexen og samværet kan være verdi nok i seg selv. For kvinner er sex så lett tilgjengelig at det er en del av dere som ikke forstår at dette markedet er litt skjevt, og at det for mange menn kan være greit å ha kvinnelige seksuelle venner i perioder som singel, ikke minst hvis man har en god seksuell kjemi og man tenner på henne. Mens en kvinne kan gå ut på en bar hvor som helst og når som helst og få med seg en mann hjem hvis det bare er snakk om sex for en natt, vil menn overalt i verden måtte jobbe mer for det. Selv her i verdens mest likestilte hjørne er det en skjevhet i tilbud og etterspørsel på sexrelasjonsmarkedet som gir kvinnen overtaket, slik at kvinner kan få pulekompiser de ikke har sjans på som kjærester. Som jenter gjør dere lurt i å være bevisst dette, ellers vil dere både brenne dere og risikere å gå i prinsessesyndrom-fellen, dvs misforstå og tro at den voldsomme tilgangen på villige menn på sexrelasjonsmarkedet også sier noe om hvor populær du er på partnermarkedet. Det er imidlertid ikke tilfelle, sexrelasjonsmarkedet og partnermarkedet er to forskjellige markeder. Endret 1. mars 2013 av Cuckold 5
Jodi Skrevet 1. mars 2013 #30 Skrevet 1. mars 2013 Hva er det med oss jenter, som helst skal være i et forhold omtrent før vi har truffet mannen.... For meg så virker det rett og slett som dere holder på å bli kjent med hverandre. Det er jo kjempepositivt at dere sender så mye meldinger, og at det er om alt mulig! Kanskje dere kan dra det litt videre og, til å snakke sammen på telefon innimellom istedetfor bare å sende meldinger? Nyt tiden, slapp av og bli kjent med fyren. 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #31 Skrevet 1. mars 2013 Slapp av, ta den tiden du trenger. Folk er forskjellige, noen trenger litt mer tid. Jeg kunne aldri blitt sammen med noen etter to måneder, og jeg er kvinne og blir lett glad i folk. Dere har det hyggelig, er ikke det bra nok? Så kan du heller ta "samtalen" om noen måneder. Anonym poster: 104b5bf63d8e6735db296a22cf484fd5 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2013 #32 Skrevet 1. mars 2013 Jeg tenker også at dere har kjent hverandre i ganske kort tid. Det eneste jeg lurer litt på er hvorfor dere ikke treffes oftere? Anonym poster: 07c216289ee33f149817c73591ba8e0a
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #33 Skrevet 2. mars 2013 Setter pris på flere svar Vi møtes sjeldent ja.. Er ulike arbeidstider. Og jeg vet egentlig ikke når jeg tenker meg om...Jeg vil ta det rolig, og dette er jo rolig nok. TS Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2013 #34 Skrevet 3. mars 2013 Jeg møtte en fyr for ca 2 mnd siden, og siden den gang har vi truffet hverandre 2 ganger, hvor første gang vi møttes var masse flørt og samtale og latter, og som endte i sengen 6 timer etterpå. Andre gang vi møttes var det så og si rett til køys, og der ble vi et halvt døgn, sov litt innimellom. Vi har hatt spist måltider sammen, som enten han har laget eller kjøpt, og virket en periode oppriktig interressert og inviterte meg på "bare" middag hjemme hos ham, noe som jeg ikke har vært på enda. Men i disse 2 mnd har vi skrevet mld konstant. Om alt og ingenting. Om hva vi gjør, hvor vi er, hva vi skal, hvilken duk vi la på bordet da vi hadde vasket det osv osv. Altså, om alt og ingenting. Av 300 mld, er det kanskje 2-3 stk av dem som antyder noe seksuelt. Vi skriver godmorgen og godnatt, og er stort sett til stede på sms hele dagen. Hva vil han ha ut av dette? Jeg tror det bare er seksuelt, men samtidig ikke. Da hadde han vel ikke giddet jattingen på sms? (Begge tar kontakt, omtrent 50/50) Traff ham på sukker.no, og spurte på melding nummer 2 om han var ute etter et forhold, og sa det samme som meg, at om den rette var der, så ja. Men han gjør ingen hentydninger til at han er mer enn bare interressert i sex, med mindre jeg er blind og ikke skjønner noenting. Er ikke vant til dette kjærlighets-greiene, så håper dere kan sette det i perspektiv for meg Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c Kjære deg, du har kjent ham i 2 mnd, og møtt ham 2 ganger og allerede nå vil du vite hvor du står? Du skremmer bort mannen på denne måten, slapp av, gi det tid, gå ut på byen og kos deg med vennene dine, lev og nyt livet. Han får ikke mer følelser av at du sitter hjemme og grubler og venter, så slapp av, om det er meningen, blir han din. Anonym poster: 82861d7f2125e1f76ffae8386e4de4b0 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2013 #35 Skrevet 4. mars 2013 Setter pris på flere svar Vi møtes sjeldent ja.. Er ulike arbeidstider. Og jeg vet egentlig ikke når jeg tenker meg om...Jeg vil ta det rolig, og dette er jo rolig nok. TS Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c Jeg synes også det er veldig rart å møtes så sjelden. Ville trappet ned på chatting og opp på irl date, så finner du nok fortere ut av denne fyren. Anonym poster: 251b102a547e5633883baae871db5ebc 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #36 Skrevet 6. mars 2013 Kjære deg, du har kjent ham i 2 mnd, og møtt ham 2 ganger og allerede nå vil du vite hvor du står? Du skremmer bort mannen på denne måten, slapp av, gi det tid, gå ut på byen og kos deg med vennene dine, lev og nyt livet. Han får ikke mer følelser av at du sitter hjemme og grubler og venter, så slapp av, om det er meningen, blir han din. Anonym poster: 82861d7f2125e1f76ffae8386e4de4b0 Jeg lurte på hva dere tror.... Jeg for min del kan bruke lang tid. Har ingen andre i sikte uansett, og jeg er egentlig mer redd for at han skal skremme meg vekk enn motsatt. Som sagt, jeg trives som singel, og i mitt eget selskap, men om han er mr.right, så lurte jeg da på om dette var tegn på at han vil noe mer... Jeg synes også det er veldig rart å møtes så sjelden. Ville trappet ned på chatting og opp på irl date, så finner du nok fortere ut av denne fyren. Anonym poster: 251b102a547e5633883baae871db5ebc Ja det er rart.. Skal gjøre alvor av rådet ditt Sånn til oppdatering siden sist, så er vi på samme plan som vi var. Og nå vil han virkelig møtes til helgen, og jeg har kjøpt megny fin kjole for å trappe opp det hele, og så får vi se om det blir litt mer romantisk Et godt tegn er at jeg faktisk er nervøs allerede......... Så håper egentlig at han er enda mer nervøs enn meg TS Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #37 Skrevet 6. mars 2013 Mye selvmotsigelse her..du er redd for at han skal skremme deg vekk? Og samtidig lurer du på om forholdet går fremover? Anonym poster: 82861d7f2125e1f76ffae8386e4de4b0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #38 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har også hatt kontakt med en mann fra sukker, hvor vi utvekselt utrolig masse meldinger om alt og ingenting, hadde det virkelig koselig når vi møttes osv. Etter en god stund fikk jeg "jeg liker deg veldig godt, men tror vi bare skal være venner" fra ham. Angrer på at jeg gikk til køys med ham så tidlig, at jeg ikke ventet litt lenger. Skal definitivt gjøre det neste gang Anonym poster: a2021d4c98b59fde27b2dd15da3b57ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå