Gå til innhold

Hva vil han ha ut av dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg møtte en fyr for ca 2 mnd siden, og siden den gang har vi truffet hverandre 2 ganger, hvor første gang vi møttes var masse flørt og samtale og latter, og som endte i sengen 6 timer etterpå. Andre gang vi møttes var det så og si rett til køys, og der ble vi et halvt døgn, sov litt innimellom.

Vi har hatt spist måltider sammen, som enten han har laget eller kjøpt, og virket en periode oppriktig interressert og inviterte meg på "bare" middag hjemme hos ham, noe som jeg ikke har vært på enda.

Men i disse 2 mnd har vi skrevet mld konstant. Om alt og ingenting. Om hva vi gjør, hvor vi er, hva vi skal, hvilken duk vi la på bordet da vi hadde vasket det osv osv. Altså, om alt og ingenting. Av 300 mld, er det kanskje 2-3 stk av dem som antyder noe seksuelt. Vi skriver godmorgen og godnatt, og er stort sett til stede på sms hele dagen.

Hva vil han ha ut av dette? Jeg tror det bare er seksuelt, men samtidig ikke. Da hadde han vel ikke giddet jattingen på sms? (Begge tar kontakt, omtrent 50/50)

Traff ham på sukker.no, og spurte på melding nummer 2 om han var ute etter et forhold, og sa det samme som meg, at om den rette var der, så ja. Men han gjør ingen hentydninger til at han er mer enn bare interressert i sex, med mindre jeg er blind og ikke skjønner noenting.

Er ikke vant til dette kjærlighets-greiene, så håper dere kan sette det i perspektiv for meg :)

Anonym poster: 914a88194ed5ceabadcd4d2eacc0fb4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er såpass med meldinger, at jeg måtte bare legge ved at i bare facebook-mld på 3 uker, så stod det 2579 mld.....

TS

AnonymBruker
Skrevet

Høres dessverre ut som han jeg har datet i to måneder. Vi har hatt daglig kontakt, snakket mye og jeg har også møtt noen av vennene hans.

Jeg trodde vi var på vei inn i et forhold, men i helga kom det frem at han mente vi bare var "venner". Jeg er så lei meg og såret nå, jeg klarer ikke å bryte med ham heller og alt er bare slitsomt.

Men håper det går bedre for deg.

Anonym poster: 1331685bef7641a0dfdbb917bcc2641e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er såpass med meldinger, at jeg måtte bare legge ved at i bare facebook-mld på 3 uker, så stod det 2579 mld.....

TS

Meg igjen. Vi har også sendt flere tusen mld frem og tilbake på FB. Betydde visst ingenting, han er vel en av dem som leter etter noen bedre.

• Liker 1
Skrevet

Høres dessverre ut som han jeg har datet i to måneder. Vi har hatt daglig kontakt, snakket mye og jeg har også møtt noen av vennene hans.

Jeg trodde vi var på vei inn i et forhold, men i helga kom det frem at han mente vi bare var "venner". Jeg er så lei meg og såret nå, jeg klarer ikke å bryte med ham heller og alt er bare slitsomt.

Men håper det går bedre for deg.

Har du snakket med han om det du føler? Kanskje han er redd for å binde seg og at det er det som han må kjenne på litt for å se hvor mye du betyr for han?

For veldig mange skaper det en frykt om alvorlige forpliktelser når ordet kjærester blir til, selv om det egenltlig bare er en beskrivelse på et forhold som omhandler et dypere vennskap og ikke noe mer enn det. Å være kjærester betyr at man ikke har interesse av å treffe noen andre og er knyttet til hverandre med et følelsesmessig bånd, det betyr ikke at man skal gifte seg, få unger og dele resten av livet med hverandre og aldri ha alene tid igjen.

Men hvis han ikke vil forplikte seg til deg på noen måte og du vil være kjæresten hans så har dere et problem. :(

AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med han om det du føler? Kanskje han er redd for å binde seg og at det er det som han må kjenne på litt for å se hvor mye du betyr for han?

Kanskje, men jeg er for gammel til å drive å unnskylde ham. Vil han ikke ha meg som kjæreste kan jeg ikke tvinge ham. Nå er utfordringen å kutte kontakten.

Takk for respons, men vil ikke kuppe tråden til TS :/

Skrevet

Sannsynligvis er han misfornøyd med utseende ditt, og leker litt med deg for å ha noe å gjør på, til han for kontakt av noen bedre. Fleste menn har litt høyere krav til utseende på partneren, vis han skal settle down, enn med et slikt forhold du beskriver.

Er han fortsatt aktiv på sukker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sannsynligvis er han misfornøyd med utseende ditt, og leker litt med deg for å ha noe å gjør på, til han for kontakt av noen bedre. Fleste menn har litt høyere krav til utseende på partneren, vis han skal settle down, enn med et slikt forhold du beskriver.

Er han fortsatt aktiv på sukker?

Nei, ingen av oss er aktiv på sukker lenger. men utseende mitt.... ? Jeg har truffet 5 kamerater, en fetter, og et vennepar. Venneparet hilste like hjertelig på meg og spøkte om vi var sammen, mens ingen av oss sa noe. Ville ikke han vært flau for å vise meg til noen om det sto på det?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Nei, ingen av oss er aktiv på sukker lenger. men utseende mitt.... ? Jeg har truffet 5 kamerater, en fetter, og et vennepar. Venneparet hilste like hjertelig på meg og spøkte om vi var sammen, mens ingen av oss sa noe. Ville ikke han vært flau for å vise meg til noen om det sto på det?

TS

Igjen, jeg er AB som har postet tidligere. Jeg har også møtt venner av ham, trodde at vi var på vei inn i et forhold. Men så lenge du ikke har fått den bekreftelsen fra ham, vær forsiktig med å anta noe.

• Liker 1
Skrevet

TS

Har jo ingenting å si kjære deg, han kunne vist deg foran foreldrene sine, uten det betyde noe. Poenget er at han ikke vil slå seg til ro med deg, ha barn med deg, bo sammen med deg (Det jeg tror da, utifra det jeg leste) . Sjekk PCen hans om han er medlem av andre sider, eller snok litt på mobilen hans. Om det ikke er noe, venter han kanskje en bekreftelse fra deg.

Skrevet

Kanskje, men jeg er for gammel til å drive å unnskylde ham. Vil han ikke ha meg som kjæreste kan jeg ikke tvinge ham. Nå er utfordringen å kutte kontakten.

Takk for respons, men vil ikke kuppe tråden til TS :/

Alt for mange bare antar hva den andre føler og tør ikke si ærlig hva dem selv føler, så det var bare det jeg ville frem til. Har selv opplevd at en person fortalte meg at han bare ville være venner fordi han ikke trodde jeg følte like sterkt for han som han gjorde for meg. Uten kommunikasjon og ærlighet kommer man ingen vei.. :(

Men ja, vi kupper ikke tråden.. lykke til i allefall og jeg er på PM hvis du har behov for å få ut noe :)

Skrevet

Har jo ingenting å si kjære deg, han kunne vist deg foran foreldrene sine, uten det betyde noe. Poenget er at han ikke vil slå seg til ro med deg, ha barn med deg, bo sammen med deg (Det jeg tror da, utifra det jeg leste) . Sjekk PCen hans om han er medlem av andre sider, eller snok litt på mobilen hans. Om det ikke er noe, venter han kanskje en bekreftelse fra deg.

Hva med å snakke sammen og ikke snike????

AnonymBruker
Skrevet

Hm... Ja, da vet jeg ikke hva jeg skal tro. Nei, har ikke behov for å sjekke noen ting, jeg er ganske sikker på at det bare er meg. Han er såpass åpen om ting, at det hadde virkelig ikke gått an å skjule.

TS

Skrevet

Hva med å snakke sammen og ikke snike????

Ja for da vil han selvsagt si "Nei selvfølgelig vil jeg ikke ha forhold med deg, men vil mer en gjerne ta deg bakfra, til jeg finner noe bedre", Få menn gir avkall på gratis sex, av hensyn til partnerens samlivs følelser.

AnonymBruker
Skrevet

Ja for da vil han selvsagt si "Nei selvfølgelig vil jeg ikke ha forhold med deg, men vil mer en gjerne ta deg bakfra, til jeg finner noe bedre", Få menn gir avkall på gratis sex, av hensyn til partnerens samlivs følelser.

Om det er tilfelle her, gratis sex, da må jeg si han jobber jævla hardt for det, med all den tiden han bruker på meg. ...

TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

Om det er tilfelle her, gratis sex, da må jeg si han jobber jævla hardt for det, med all den tiden han bruker på meg. ...

TS

Du misfortstår igjen, alt var ikke bare sex, han liker nok å ha ei å snakke med, invitere ut osv. Men liker deg ikke nok til å slå seg til ro med resten av livet, med tanke på felles bolig, barn osv. Jeg snakker med ei jente over et spill, snakker kanskje 2 timer med hun for dagen, kunne abselutt tatt hun noen ganger også, men gå inn i forhold med bolig, barn osv med hun? Aldri! Forøvrig om du vil begynne å gå den stien om "jobbe hardt for sex" koster ei prosiutert minst 12,000 for et halvt døgn.

Lureste måten er å snoke, om det ikke er alternativ for du bare hoppe blindt i det, se hva som skjer.

Endret av InnvadrerHybrid
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sjokkert. Angrer på at jeg i det hele tatt spurte.

TS

AnonymBruker
Skrevet

TS, Innvandrerhybrid er født på 90-tallet. Ikke la deg skremme :)

Anonym poster: 46b3eacc9648f4133db0d96c9263f054

Skrevet

Her er det for det første ikke noe forhold å¨snakke om. De har kjent hverandre i to måneder og har daglig kontakt med har ikke snakket om følelsene og du forteller TS at hun skal snoke på mobilen for å finne ut om han holder på med andre?? Er det rart folk er single sier jeg bare!!! *oppgitt*

TS: Dere er fortsatt i en blikjent fase og her er det faktisk viktigere at du spør deg selv hva føler jeg og hva vil jeg, enn å lure på hva han vil.

AnonymBruker
Skrevet

TS, Innvandrerhybrid er født på 90-tallet. Ikke la deg skremme :)

Anonym poster: 46b3eacc9648f4133db0d96c9263f054

Får håpe du har rett, for om dagens unge menn er slik som dette hele gjengen, da er jeg jammen glad jeg er 15-20 år eldre enn ham.

Her er det for det første ikke noe forhold å¨snakke om. De har kjent hverandre i to måneder og har daglig kontakt med har ikke snakket om følelsene og du forteller TS at hun skal snoke på mobilen for å finne ut om han holder på med andre?? Er det rart folk er single sier jeg bare!!! *oppgitt*

TS: Dere er fortsatt i en blikjent fase og her er det faktisk viktigere at du spør deg selv hva føler jeg og hva vil jeg, enn å lure på hva han vil.

Jeg vil. Jeg har ikke hastverk, men har gått frem og tilbake med meg selv flere ganger, og ender opp med at jeg vil. Jeg vil hvertfall ikke begynne med andre enn ham.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...