Anjah Skrevet 26. mars 2013 #21 Skrevet 26. mars 2013 Hva slags antidepressiva er du på? Det er en klassisk bivirkning ved antidepressiva å få større mage, har jeg hørt.
up! Skrevet 26. mars 2013 #22 Skrevet 26. mars 2013 Du trenger jo ikke å kutte ut korn helt, prøv først å kutte ut glutenholdige korn! Jeg har cøliaki, og jeg spiser hverken kjøtt, yoghurt eller grønnsaker til frokost. Jeg spiser stort sett de vanlige tingene Lager mest fra bunnen da, glutenfrie erstatningsvarer er ikke noe gode. Da blir du kvitt e-stoffer, palmeolje og msg i tillegg, win-win
Gjest frk. Anna Skrevet 14. april 2013 #23 Skrevet 14. april 2013 Anjah: Går på Cipralex. up! : Det hørtes ut som noe jeg kan prøve!:D Elsker å bake og lage mat, så det er bare positivt:) Har forresten kuttet ut korn og hvetemel i 2 uker nå, det fungerer jo kjempe bra! Bare 1 skive grovbrød, og jeg kan nesten se at magen vokser! :O Trodde det var vanlig å prompe littegranne gjennom dagen ^^, Men neida, nesten ingenting:D Salat eller gresk yoghurt? Blæh (unnskyld meg..) Salat kan vere godt en solfylt sommerdag, men ikke til frokost, syns jeg.
KaDust Skrevet 14. april 2013 #24 Skrevet 14. april 2013 Jeg elsker masse forskjellig frukt og bær blanda i vaniljekesam til frokost jeg ❤ og det har gjort magen min bedre å ikke spise like mye korn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå