Gå til innhold

"Diger" mage

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva slags antidepressiva er du på?

Det er en klassisk bivirkning ved antidepressiva å få større mage, har jeg hørt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du trenger jo ikke å kutte ut korn helt, prøv først å kutte ut glutenholdige korn! Jeg har cøliaki, og jeg spiser hverken kjøtt, yoghurt eller grønnsaker til frokost. Jeg spiser stort sett de vanlige tingene :) Lager mest fra bunnen da, glutenfrie erstatningsvarer er ikke noe gode. Da blir du kvitt e-stoffer, palmeolje og msg i tillegg, win-win :)

• 3 uker senere...
Gjest frk. Anna
Skrevet

Anjah: Går på Cipralex.

up! : Det hørtes ut som noe jeg kan prøve!:D Elsker å bake og lage mat, så det er bare positivt:) :)

Har forresten kuttet ut korn og hvetemel i 2 uker nå, det fungerer jo kjempe bra! Bare 1 skive grovbrød, og jeg kan nesten se at magen vokser! :O Trodde det var vanlig å prompe littegranne gjennom dagen ^^, Men neida, nesten ingenting:D

Salat eller gresk yoghurt? Blæh (unnskyld meg..) Salat kan vere godt en solfylt sommerdag, men ikke til frokost, syns jeg.

Skrevet

Jeg elsker masse forskjellig frukt og bær blanda i vaniljekesam til frokost jeg ❤ og det har gjort magen min bedre å ikke spise like mye korn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...