Gå til innhold

Bente i går...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som så på?

Flotte kaker, men har vi ikke sett mange nok sånne nå...? Er det ikke på tide at konditorene finner på noe nytt?

Og hva skjer med Bente etter at Kåre drar sin kos...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg så på bente i går..Jo nå får bakeriene finne på noe nytt ja..

:hoho: Ja bente får nok ikke kåre...Sambo kjenner han,gått på skole sammen og han er en kjempe gutt...

Men hu er nok ikke go for han.... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg syns jo det er dustete av ham å melde seg på og sitte der i sofaen og si at det ikke har gått opp for han at det er bryllup som er målet....

Har de fått elendig informasjon eller tror de at TV3 bare tulla...?

Det er teit at han trekker seg fordi han syns de hadde for dårlig tid, når hele konseptet bygger på at de har mindre enn 45 dager på seg..... Hvis det er det som er den virkelige grunnen da selvsagt.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns jo forsåvidt at Bente virker som en reflektert ung dame,da....

men allikevel.....

Det er vel hele konseptet som er feil. Hva hvis hun og Kåre har valgt en kake den endelige brudgommen fex er allergisk mot...? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bunn og grunn syns jeg hele programmet er ganske teit..Men siden jeg skal gifte meg selv, er det jo litt interessant noen av innslagene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..jeg har bare sett en episode, og synes hun Bente virker som ei jente som kun er med på dette for å få PR og sin tid i rampelyset. Tviler sterkt på at hennes største motiv for å være med på serien er å bli lykkelig gift.

På den annen side synes jeg hele konseptet er så dumt at jeg mener alle som melder seg på noe sånnt tydeligvis er folk som er ute etter sine minutter i rampelyset.

Jeg venter spent på neste reality show ..... det må jo bli noe sånnt som 1 mann, 10 damer - hvilken dame klarer han å få gravid først.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..jeg har bare sett en episode, og synes hun Bente virker som ei jente som kun er med på dette for å få PR og sin tid i rampelyset. Tviler sterkt på at hennes største motiv for å være med på serien er å bli lykkelig gift.

100 % enig :wink:

Jeg venter spent på neste reality show ..... det må jo bli noe sånnt som 1 mann, 10 damer - hvilken dame klarer han å få gravid først.......

:hoho: da er man passe desperat ja, men ideen din er helt sikkert aktuell for pr-kåte tv-kanaler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk realiteten gikk opp for Bente igår, og syns syns på henne. Hun skjønner jo nå att ingen normale gutter gjennomfører ett giftemål med en slik ramme rundt, og att de eneste guttene som kommer til å bli til slutt er gutter som ikke er helt gode i topplokket. Jeg hadde blitt jævli stressa hadde jeg vært henne! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror faktisk realiteten gikk opp for Bente igår' date=' og syns syns på henne. Hun skjønner jo nå att ingen normale gutter gjennomfører ett giftemål med en slik ramme rundt, og att de eneste guttene som kommer til å bli til slutt er gutter som ikke er helt gode i topplokket. Jeg hadde blitt jævli stressa hadde jeg vært henne! :o[/quote']

Synd på????? :roll: Hun har da meldt seg på dette selv. Hvis hun trodde at gutter meldte seg på dette for å møte den store kjærligheten, kan hun ikke ha mye i topplokket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Men hva skjer hvis hun ikke finner noen, må hun bare ta en til slutt da? Hva hvis hun da finner ut at en av de første (eks han fra Brighton) var bedre tross alt, kan hun angre seg? :tunge1:

Jeg syns kanskje denne serien er en av de verste. Jeg skjønner ikke hva dette konseptet har med giftemål å gjøre, skjønner ikke at produksjonsselskapet kan til de grader bidra til utflating og utflating av det å gifte seg. Å gifte seg blir jo i denne konteksten en "sprø greie" man gjør, litt for moro, fortrinnsvis med en fyr man "liker godt og kan tenke seg å bli bedre kjent med". Lurer på om skilsmissehjelp og rådgivning er en del av oppfølgingen deltakerne får i etterkant? *harm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalwhinnie
Hun skjønner jo nå att ingen normale gutter gjennomfører ett giftemål med en slik ramme rundt' date=' og att de eneste guttene som kommer til å bli til slutt er gutter som ikke er helt gode i topplokket. [/quote']

Eeeh... Stakars Bente fordi gutta som kjøper dette konseptet ikke er helt gode i topplokket? Rart ressonement... Krake søker make, tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg orker ikke se på en gang jeg, så dumt synes jeg det er :-? flaut..

Det fant jeg ut etter en episode også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dem går på ski stikker jeg på kjøkkenet og henter meg sjokolade. Når de gjør bryllupsting, som se på lokaler og kaker osv, følger jeg med.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg, Tex. Jeg ser på det som er bryllupsrelatert, mens når det "snakkes fortrolig" og de flyr rundt på diverse dater og sånn, så gjør jeg noe annet. Syns hele programmet er 100% latterlig og meningsløst. Om hun skulle finne en hun til slutt blir gift med, så har jeg tilnærmet null tro på at ekteskapet vil vare. Det virker jo uansett som at det er bryllupet i seg selv er målet her, ikke ekteskapet.

Og han Kåre var jo bare helt dust da, man melder seg ikke på noe sånt når man etter et par dager føler det "går litt fort i svingene"! Men - sikkert en ok kontaktannonse for ham, nå som han har fått sine "15 minutes".

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...