Gå til innhold

Bloggsladder om Tone og Aksel

Fremhevede innlegg

Skrevet
:popcorn: Jeg burde skamme meg, men dette er skikkelig drama. Wohoo! Dramatikk i kjendis-norge. :P
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke an å stoppe cache:

Man får bare opp den nye versjonen av siden nå. Så med mindre man kan søke innenfor et visst tidsrom, så ser det ut til at toget er gått?

Anonym poster: 03c752413109e6d2d67a0b1832646e3d

Skrevet

Hahah, forsiden til VG er jo helt bombandert av Tone & Aksel. Smart trekk å hyre inn advokat, jah..

• Liker 1
Skrevet

Hahaha, exactly my thoughts!!

Jeg synes hun var supervakker på de bildene.

Anonym poster: e5b575131b39705e4f48ed21f7ab5ecb

Skrevet

Jeg synes hun var supervakker på de bildene.

Anonym poster: e5b575131b39705e4f48ed21f7ab5ecb

Det synes jeg også, men jeg synes bare stilen var veldig "Hollywood-like". Ingenting galt i det, bare litt vittig akkurat i denne sammenhengen.

• Liker 1
Skrevet

Når jeg kom hjem tidligere i kveld, visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte over medienorge. VG og dagbladet, skjerp dere!!! Aftenposten, here I come!

Skrevet

Når jeg kom hjem tidligere i kveld, visste jeg ikke om jeg skulle le eller gråte over medienorge. VG og dagbladet, skjerp dere!!! Aftenposten, here I come!

Word.

Skrevet

Uff, uff. Hun har i sin unge alder hoppet frem foran hva som helst av kamera...vist seg frem. Holde populariteten varm. ved brudd: ingen kommentar. Nå påberoper hun seg privatliv.

Hun har vært brettet ut hver uke...så stopp.

Dette blir det rykter av.

Selvsagt er det ikke akseptabelt med falske rykter.

Så på vg...en jente på 24 år. Oppfører seg som en Diva. Hvorfor gjemmer hun seg i dag? når vi har vært "plaget" av henne i ukesvis etter hun ble sammen med Aksel H?

Det er dette vi kaller mediahore. Og i dag,så er det plutselig privatliv?

Fint, så kansje vi kan få fred for en person som er oppbrukt?

Media kommer på banen igjen, da Aksel kommer med ny dame. Da blir hun glemt . Da er det tilbake til 14 åringene som kjøper plater av henne.

Hva er hun kjent for? Idol? Ja hvem har vel ikke vært der? Ikke vant hun heller.

Hun er kjent for å være kjent.

Anonym poster: 553ff42739ad4d05e8031ca610eadbaf

• Liker 4
Gjest nobilian
Skrevet

Jepp, håper døtrene deres blir kjent for et eller annet, så skal jeg saktens blogge litt om hvor langt opp i ræva hun fikk den, hvor løs hun er og hvor mange hun har hatt - og om at jeg har det fra dritsikre kilder som kjenner noen som så det.

Makan til patetiske, misunnelige folk. Hva har folka gjort dere? Egentlig?

• Liker 6
Skrevet
Jepp, håper døtrene deres blir kjent for et eller annet, så skal jeg saktens blogge litt om hvor langt opp i ræva hun fikk den, hvor løs hun er og hvor mange hun har hatt - og om at jeg har det fra dritsikre kilder som kjenner noen som så det.

Makan til patetiske, misunnelige folk. Hva har folka gjort dere? Egentlig?

Hadde hun ikke vært så patetisk at hun hyret advokat hadde det ikke blitt så mye oppmerksomhet rundt det.

Streisand-effekten er mektig.

• Liker 2
Gjest NozMonster
Skrevet

Veldig mange her med kun 1 innlegg som vil ha pm... :P

Synes dere det er så flaut at dere må lage dere en ny bruker?

det er nok innleggene fra dem som har kommet inn i tidligere tone og axel-tråder

og skrevet noe som "hvem bryr seg!?" ... " herregud så teit å gidde å bry seg om

et kjendispar!" osv :laugh:

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

AB nr 168- personen bak den bloggen som du linker fra der er jo absolutt IKKE troverdig da...

trooooo meg!

Gjest nobilian
Skrevet

Hadde hun ikke vært så patetisk at hun hyret advokat hadde det ikke blitt så mye oppmerksomhet rundt det.

Streisand-effekten er mektig.

Så det er feil å hyre advokat for å få slutt på lovbrudd?

Og oppmerksomheten hadde vel begynt å bli brukbar uansett.

Regner med alt som sto i bloggen er uverifiserbare påstander, også kjent som ærekrenkelser?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Usedvanlig lite smart tankegang av JCE. Jeg tenker de kunne skremt guttungen i massevis ved å sende ham en mail og henvise til noen paragrafer.

Nå som de har gjort det til en så stor sak at de til og med går ut i media, er det no way back. Jeg kunne ikke brydd meg mindre, men nå er jeg jo litt nysgjerrig på hva som tydeligvis får to kjendiser til å kontakte en advokat. Samboeren min gir om mulig enda mer blaffen, men nå vil selv han lese.

Foreslår at hun også skaffer seg litt PR-hjelp...

Endret av Diane
  • Liker 1
Skrevet

Uff, uff. Hun har i sin unge alder hoppet frem foran hva som helst av kamera...vist seg frem. Holde populariteten varm. ved brudd: ingen kommentar. Nå påberoper hun seg privatliv.

Hun har vært brettet ut hver uke...så stopp.

Dette blir det rykter av.

Selvsagt er det ikke akseptabelt med falske rykter.

Så på vg...en jente på 24 år. Oppfører seg som en Diva. Hvorfor gjemmer hun seg i dag? når vi har vært "plaget" av henne i ukesvis etter hun ble sammen med Aksel H?

Det er dette vi kaller mediahore. Og i dag,så er det plutselig privatliv?

Fint, så kansje vi kan få fred for en person som er oppbrukt?

Media kommer på banen igjen, da Aksel kommer med ny dame. Da blir hun glemt . Da er det tilbake til 14 åringene som kjøper plater av henne.

Hva er hun kjent for? Idol? Ja hvem har vel ikke vært der? Ikke vant hun heller.

Hun er kjent for å være kjent.

Anonym poster: 553ff42739ad4d05e8031ca610eadbaf

Gode poenger.

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg syntes det verste var det med mannen til Maria Skappel. Det verste jeg har fått høre på lenge. For å toppe det så hang de sammen i går og Tone kommenterte på instagrammen hennes "takk for i dag søta". Fy faen jeg blir helt dårlig av Tone nå. Hun er helt ferdig for min del.

Anonym poster: 9531937a68875bdaed23c5e8bdcd510c

Alt du leser på blogg må være sant?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er igjen ryddet for spekulasjoner, linker og diverse.

Rainbow81, mod.

Skrevet
Så det er feil å hyre advokat for å få slutt på lovbrudd?

Retten har slått fast at blogger ikke er offentlige ytringer, og derfor ikke rammes av dette lovverket.

Og oppmerksomheten hadde vel begynt å bli brukbar uansett.

Men nå blir den enda mer intens. Folk begynner å oversvømme pastebin.com med kopier.

Regner med alt som sto i bloggen er uverifiserbare påstander, også kjent som ærekrenkelser?

Ja, men det er altså en blogg. Husker du saken der en eller annen taper oppfordret til drap på politifolk? Det var på en blogg, og det er ikke offentlige ytringer fant retten ut.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror Tone er ferdig som den kjendisen hun var......... Dette sprer seg og populariteten kommer til å rase rett ned.

Anonym poster: bef45bd16f3d0b385cc03bef507f99a1

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...