Gå til innhold

Urinprøve

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med UVI i 1 år og et par mnd. Kroniske smerter og kronisk uvi. Problemet er at jeg har fått vite at jeg aldri har utslag på testen, men jeg har alltid blitt bra med antibiotika (til det kommer igjen)... Jeg har hatt kontinuerlig smerter i den perioden, altså uten stopp (kun en ukes tid).

Så var jeg innom i dag med smerter igjen - og jeg får vite at jeg alltid, til og med når jeg er uten symptomer, får utslag på blod og protein, men ikke nitritt.

Er ikke det "bekymringsverdig"? Det virker som om legene kun er innstilt på vanlig UVI og at de ikke tenker på at det kanskje ikke er normalt å få utslag på blod og proteiner i urinen... Og så får jeg vite at "ingenting feiler deg"..

Jeg har prøvd ALT - og da mener jeg alt. Alle undersøkelser, alle råd, alle antibiotika, alt. De mener ingenting feiler meg. Men jeg klarer ikke ha en normal hverdag med 8t jobb og skole når jeg såvidt klarer å stå oppreist og føler jeg skal tisse på meg hele tiden. Jeg tenker å prøve meg på privat lege, men jeg vet ikke helt hvor jeg finner en.. Tanker om hvordan gå frem?

Anonym poster: 875d3b943d8938020d89b7f8eaa43ae3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du blitt utredet av en urolog?

Anonym poster: 9ceec8a51ed05f349c2ca11d759b2e3e

Skrevet

Jeg har vært på cystoskopi. Er det det du tenker på?

Skrevet

Prøvd Hiprex over lengre tid? Forebyggende mot UVI?

Skrevet

Cystoskopi er jo en ting, men har du fått en time med en urolog og gått igjennom hva som kan være galt?

Det er flere her inne som har erfaring med at de har for sur urin, noe som egentlig er motsatt problem enn normalen. Det er noen tråder om det her, bare et tips.

Anonym poster: 9ceec8a51ed05f349c2ca11d759b2e3e

Skrevet

Alt som nevnes her er prøvd. Både å drikke surt, holde seg unna surt - hiprex, antibiotikakurer (også over flere måneder). Har ikke vært henvist til urolog, nei, men jeg trodde det var "cystoskopi" som var urolog. Kanskje jeg skulle bedt om det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...