Gå til innhold

Hvordan gjøre det slutt med verdens snilleste samboer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært samboere i et par mnd, har ingen barn noen av oss. Hvordan gjøre det slutt? Min samboer er verdens snilleste, men jeg elsker ham ikke...... Jeg har virkelig prøvd å få følelsene tilbake, men klarer det ikke. Jeg elsker rett og slett en annen.......... :(

Anonym poster: e83d169a612b340d92355174075912c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grasjur

Si det som det er. Fortell han at han er en flott kar, og at du sitter igjen med mange gode minner fra tiden dere har hatt. Lykke til! :)

Det er jo ikke bra for han å være med en som ikke elsker han 100 %

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor flyttet dere sammen om følelsene dine var på vei ned?

Men du får sette av en kveld til praten. Si at siden dere nå har bodd sammen et par måneder så synes du det er behov for å lufte noen ting. Si at du føler at det ikke fungerer for deg.

Du kan si at du er glad i han, men at de sterke følelsene har forsvunnet.

Det er ingen måte å gjøre dette på som ikke sårer han, men prøv å gjøre det så enkelt for han som mulig.

Ta skylden for problemene.

Ikke si et ord om at du elsker en annen, og hold deg i skinnet i forhold til den nye i en periode.

Når du involverer deg såpass i et menneske at du flytter sammen med det, så skylder du personen å avsluttte det hele på en skikkelig måte.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er nok et eksempel på at folk flytter i sammen altfor fort. Skaper bare unødvendige problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han fortjener en å få høre det fra meg på en skikkelig måte. Jeg bare gruer meg så helt utrolig mye...............

Ja, jeg vet at det gikk fort i svingene her. Hadde jeg bare visst om det da vi flyttet sammen. Etterpåklok og forelskelse gjør blind? Hadde en magefølelse som ikke stemte, men klarte dessverre å overse den..

Han jobber seint hele uken, og jeg vil helst ikke sitte der midt på natten og gjøre det slutt... Nevnte for ham igår, sånn i forbifarten av noe annet, at den aller verste følelsen jeg visste var den da man vet man må si noe, men ikke vet hvordan. Han tok det jo selvsagt som jeg sa det, at han var enig, det hatet ham og..

I forhold til ham nye, som forøvrig er fra før meg og samboer ble sammen, så skal jeg absolutt ikke nevne ham. Samboer vet hvem det er og hva som skjedde mellom oss, men det får holde..

Jeg føler meg virkelig drittsekk her. Rett og slett ond....... Hva skal han gjøre tenker jeg. Han bor jo her, han har jo ting her, vi har etablert oss.

Huff.............

-ts

Anonym poster: e83d169a612b340d92355174075912c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må legge til at han vet at vi har problemer. Jeg er i dårlig humør, vi sitter mye hver for oss, og selvom han har tatt initiativ til sex, så har vi ikke hatt det på over en mnd. Ikke skikkelig sex på over 3mnd.. Og vi har vel bodd sammen i 4...

Vi har kranglet mye, og han vet at det er noe som ikke stemmer. Men han vet jo ikke hva. Har sagt til ham at det absolutt ikke er ham som er skyld i mitt humør, og det er jo sant. :sukk:

-ts

Anonym poster: e83d169a612b340d92355174075912c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må legge til at han vet at vi har problemer. Jeg er i dårlig humør, vi sitter mye hver for oss, og selvom han har tatt initiativ til sex, så har vi ikke hatt det på over en mnd. Ikke skikkelig sex på over 3mnd.. Og vi har vel bodd sammen i 4...

Vi har kranglet mye, og han vet at det er noe som ikke stemmer. Men han vet jo ikke hva. Har sagt til ham at det absolutt ikke er ham som er skyld i mitt humør, og det er jo sant. :sukk:

-ts

Anonym poster: e83d169a612b340d92355174075912c6

Hvis du er smart så bruker du dette som en lærepenge til å ikke flytte like fort i sammen med denne nye (gamle) "darlingen".

Flytte i sammen med folk man ikke kjenner er aldri smart. Samme hvor forelsket du måtte være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er smart så bruker du dette som en lærepenge til å ikke flytte like fort i sammen med denne nye (gamle) "darlingen".

Flytte i sammen med folk man ikke kjenner er aldri smart. Samme hvor forelsket du måtte være.

Selvfølgelig. Hadde spart alle parter for masse elendighet med å tenke meg om for lenge siden.....

-ts

Anonym poster: e83d169a612b340d92355174075912c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den samtalen blir ikke hyggelig, det skal den heller ikke vær for et normalt fungerende menneske. Men støtter faktisk Steinar her. Det går an å bruke hue til noe annet enn å ha lua på.

Som jeg har sagt før her inne, det er ikke verdens undergang verken for deg eller (eks)kjæresten. Bra dere ikke har en skokk med unger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...