Gå til innhold

Skal du ha smykker?

Gjest MrsL

Skal du smykker?  

1. 1. Skal du smykker?

• Ja
      33
    • Nei
      1

Anbefalte innlegg

Skal du ha smykker på bryllupsdagen din?

Kan du vise frem bilde av disse?

Jeg skal ha mors diamantanheng og armbånd...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal da han noe:

1) Forlovelsesring (alliansering i hvitt gull med 1 diamant)

2) Giftering (klassisk, glatt i gult gull)

....kanskje jeg drister meg til noen små, diskrete øredobber også.

Og dett var dett! Holder i MASSEVIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha:

- forlovelsesringen min (gult gull m/ diamant), som blir levert inn til oppussing før vielsen, og som *vips* blir giftering i det min kjære trer den på fingeren min :hjerte:

- to-rads perlehalsbånd m/ litt strass

- enkelt strassarmbånd

- små strasstener i ørene

Skal ikke ha tiara, men kommer sannsynligvis til å ha små, hvite blomster som pynt i håret.

Tror det blir bra jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha tiara, strass-smykke i halsen, diamantøredobber og min oldemors brudebrosje i tillegg til forlovelsesringen min, pluss gifteringen som jeg får i kirken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *nurket*

Ja, jeg skal ha smykke.

Ikke bestemt meg for hva slags ennå... men det blir et veldig enkelt smykke siden jeg har masse perlebroderier på kjolen.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, jeg skal ha enkle perleøredobber, tynt "kort" kjede med en perle som anheng, samt en liten enkel tiara!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ett lite diamantkors i halsen, og forlovelses ringen min, som er i hvitt gull med en ganske stor diamant. Det holder. Hadde følt meg som ett jule tre om jeg skulle hengt på meg tiaraer, øredobber etc.....Er glad i enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir smykker her og ja. :enig_animasjon:

• :hjerte: forlovelses ring

:hjerte: giftering

:hjerte: perle eller perle/strass halsbånd med tilhørende ørepynt

:hjerte: tiara

Har foreløpig noen forskjellige jeg kan velge mellom siden ikke kjolen er bestemt ennå. Blir en god blanding av nytt og arvet/lånt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ha så mye smykker, men jeg skal selvsagt ha forlovelsesringen min på, og i ørene skal jeg ha små perleøredobber. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha tiaraen som mamma brukte når hun giftet seg, så har jeg planer om å ha et enkelt perlekjede (flytende perler, eller hva det kalles) og enkle perleøredobber.

Gifteringen får jeg jo i kirken, og det er den samme som jeg har hatt som forlovelsesring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gifteringen (forlovelsesringen med bryllupsdatoen i), og så tror jeg at jeg skal investere i et kort kjede til smykket mitt, som jeg har fått av min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Muslingen

Tiara, øredobber og gifteringen. :-) Har mye broderier på kjolen, så det blir for mye med et smykke....synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal ha perleøredobber (må ha øredobber, føler meg naken uten) og enradsperlekjede...Ellers forlovelselsringen( spennring med diamant), og giftering når den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk smykke, hodesmykke og armbånd av min kommende mann og svigermor til bursdagen min i vinter. De hadde fått en gullsmed til å sette dem sammen av gamle smykker og steiner som svigermor hadde, de er helt nyyydelige, men jeg har ingen matchende øredobber :oops: -Det hadde de ikke tenkt på, så nå er jeg på jakt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk smykke' date=' hodesmykke og armbånd av min kommende mann og svigermor til bursdagen min i vinter. De hadde fått en gullsmed til å sette dem sammen av gamle smykker og steiner som svigermor hadde, de er helt nyyydelige, men jeg har ingen matchende øredobber :oops: -Det hadde de ikke tenkt på, så nå er jeg på jakt :wink:[/quote']

Åh, for en fin gave! Hørtes kjempekoselig ut! Så snill en svigermamma og nestenmann du har! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er da en grunn til at jeg gifter meg med ham, og en plass må han jo ha lært oppførsel fra :wink:

Jeg er kjempegla' i dem begge to, og de har virkelig god smak også! Har nå begynt å få de første sommerfulgene, den store dagen er 19.juni og jeg _GLEDER_ meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...