Gå til innhold

hvor mye tid bruker dere på studier??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest student

jeg går første året av 3 år på høyskole.. sykepleien.. hvor mye og ofte bør jeg lese for å få gode karakterer?? vet at dette avhenger veldig fra person til person, så det er vel et teit spørsmål.. vi jobber mye med case, jeg leser en del da.. åsså er vi en del i praksis, og da skriver vi oppgaver som trenger lesing.. men utover det leser jeg ikke så veldig mye.. men nå har vi jo stort sett alltid en case eller lignende som vi jobber med atlså!! vet jeg burde sette av et par timer hver kveld, men orker liksom ikke når kvelden kommer. jeg har 2 små barn, så når de er lagt er klokken fort passert 20.00, og da er jeg sliten.. åsså blir det til at en går konstant med dårlig samvittighet da vettu... skal ha en case lignende eksamen til sommeren, gruer meg til den :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal jeg være helt ærlig med meg selv, så leser jeg nok litt for lite. :oops: Akkurat nå holder jeg på med en oppgave, så da blir det til at jeg sitter mere med nesa i bøkene.

Av og til føles tanken på å lese sånn ut: O' tiltakslyst kom til meg, her skal du motstand finne! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...