Gå til innhold

Slutt mellom Tone og Aksel

Gjest Lincoln

Anbefalte innlegg

Haha VG tar jo helt av :ler:

Intervjuer alt fra kjendiser til samlivsterapeuter..

Tenkte akkurat det samme. Eneste som mangler nå er kondolanseprotokollen

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenkte akkurat det samme. Eneste som mangler nå er kondolanseprotokollen

Haha ikke sant. Og med artikler som: " dette er Alexandra Joners råd til Tone og Axel". Hjelpes!

Likte svaret til Else da. " Har ikke noen råd, er ikke dr. Phil"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei off han der Eric saade fikk jeg helt feil følelse for. Virka veldig slesk og klein, men det er jo bare min smak. Jeg synes Aksel er en kjekkas, men han virker også litt spesiell på de små intervju klippene jeg har sett med han og Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

193 lesere i skrivende stund! Tydelig at dette engasjerer. ;)

Anonym poster: 830bb4d2a03aeb8c0f7ea4247be7f939

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjer utenfor boligen nå da? Må jo være noen som har tatt turen for å rapportere? De bor på frogner, med mange naboer rundt.

Anonym poster: fc494c9f22c2d4f2637e9c49937798f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Aksel har det vondt for tiden.. Min sympati går til han, tror det var Tone som gikk fordi hun allerede er i gang med noe annet. Sjekket også profilen hans på Facebook, han la ut et trist bilde for noen dager siden. Det at jeg bryr meg om dette og ble veldig overrasket, er nettopp fordi de har stått frem med sin udødelige overjordiske kjærlighet :) Andre par man hører om at det er slutt mellom, rister man bare på skuldrene av liksom. Men her trodde man Tone var fornøyd med å bli fru Hennie, bo i flott hus og være litt jetset-fru i Norge - og eventuelt i Hollywood, mens Hennie fikk en ung og sexy kone. Jaja, kapitlene om Tone vil nok helt sikkert fortsette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei off han der Eric saade fikk jeg helt feil følelse for. Virka veldig slesk og klein, men det er jo bare min smak. Jeg synes Aksel er en kjekkas, men han virker også litt spesiell på de små intervju klippene jeg har sett med han og Tone

Enig med det med Eric!

For min del synes jeg Aksel virker som en OK fyr. Jeg har møtt han i virkeligheten på matbutikk, og han er ihvertfall hyggelig mot de ansatte i butikken. Jeg synes han ser ut som en gutt i kanskje begynnelsen av 20-åra i virkeligheten (mtp kroppen hans), men det er jo smak og behag.

Tone liker jeg rett og slett ikke. Har inntrykk av at mange mener det samme. Hun virker overfladisk og egen og selvfølgelig ekstremt PR-kåt!

Anonym poster: 632e01757726d0d5290de3b36d986631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror aksel gjorde det slutt etter all medieoppstyret med at Tone har kyssa og flørta med så mange andre gutter, han må jo bli litt lei av det etterhvert. Fatter ikke helt nødvendigheten med all denne kyssinga og flørtinga, men tror hun egentlig er klar for et ekteskap enda, hun må få slippe seg løs i noen år til..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags trist bilde var det aksel la ut på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er aksel? Han ser ut som 1,65 meter høy. Ikke rart Tone gjorde det slutt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er aksel? Han ser ut som 1,65 meter høy. Ikke rart Tone gjorde det slutt.

Han er 1.68, men fy faen for en latterlig kommentar :)

Anonym poster: 5a6505a7df59f474971e2b188b33a34b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med det med Eric!

For min del synes jeg Aksel virker som en OK fyr. Jeg har møtt han i virkeligheten på matbutikk, og han er ihvertfall hyggelig mot de ansatte i butikken. Jeg synes han ser ut som en gutt i kanskje begynnelsen av 20-åra i virkeligheten (mtp kroppen hans), men det er jo smak og behag.

Tone liker jeg rett og slett ikke. Har inntrykk av at mange mener det samme. Hun virker overfladisk og egen og selvfølgelig ekstremt PR-kåt!

Føler det er mange som ikke har helt sansen for hun Tone. Jeg syns ikke hun har en spesiell flott sangstemme, hun synger jo ikke falsk men det er ikke noe spesielt over stemmen. Hun er vel mest kjent for det vakre utseende og hun er fullt klar over at hun er pen, noe hun utnytter kraftig! Jeg bare reagerer på at hun slimåler seg opp etter guttene hun jobber med. Jeg gleder meg til det kommer litt mer juicy details angående bruddet, det må jo skje en gang...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi?

Anonym poster: 0690949731f6197131022f40d51d06ea

Jf. det som ble skrevet tidligere i tråden, men som nå er slettet.

Fra facebook: "De som så Aksel ute på byen den helgen Tone var i Sverige er visstnok ikke det minste overasket over bruddet.."

Oslo er en liiiten by, utroskap får alle vite om. Jeg er fra ei lita bygd i Trøndelag, og til og med jeg har et par venner som er i samme omgangskrets som Tone og Aksel.

:popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

Anonym poster: beceba71fec41d6b4b921177a7001fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler det er mange som ikke har helt sansen for hun Tone. Jeg syns ikke hun har en spesiell flott sangstemme, hun synger jo ikke falsk men det er ikke noe spesielt over stemmen. Hun er vel mest kjent for det vakre utseende og hun er fullt klar over at hun er pen, noe hun utnytter kraftig! Jeg bare reagerer på at hun slimåler seg opp etter guttene hun jobber med. Jeg gleder meg til det kommer litt mer juicy details angående bruddet, det må jo skje en gang...

Ja, det gleder jeg og meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gleder jeg og meg til!

Det vil nok snart komme frem hvem Tone er sammen med. De vil nok være sammen i det skjulte først, som hun og Aksel, for deretter å stå frem. Tone er jo ei pen jente med en flott og trenet kropp, og en del gutter/menn faller nok for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...