Gå til innhold

Trenger jeg silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ganske stor forskjell i størrelse på puppene. Størrelsen på disse puppene minner litt om mine: Bilde.

Jeg er 23 år, så de er helt ferdig utvokst. Jeg har også nettopp gått ned ca 20kg, men størrelsesforskjellen er fremdeles like stor som den alltid har vært.

Så langt har jeg ikke vist puppene mine til noen for jeg er redd for hvilke kommentarer jeg kan få. Det er også vanskelig å finne bh, spesielt sportsbh for den kan jeg ikke ha innlegg i.

Jeg driver å vurderer om jeg skal operere, men er ikke helt sikker. Jeg har hørt om folk som har mistet følelsen i de etter at de har operert og det vil ikke jeg.

Har noen noen gode råd eller tips til meg? Hvordan foregår en slik operasjon?

Anonym poster: 0809384f7d837c2dde571b076201ea35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ganske stor forskjell i størrelse på puppene. Størrelsen på disse puppene minner litt om mine: Bilde.

Jeg er 23 år, så de er helt ferdig utvokst. Jeg har også nettopp gått ned ca 20kg, men størrelsesforskjellen er fremdeles like stor som den alltid har vært.

Så langt har jeg ikke vist puppene mine til noen for jeg er redd for hvilke kommentarer jeg kan få. Det er også vanskelig å finne bh, spesielt sportsbh for den kan jeg ikke ha innlegg i.

Jeg driver å vurderer om jeg skal operere, men er ikke helt sikker. Jeg har hørt om folk som har mistet følelsen i de etter at de har operert og det vil ikke jeg.

Har noen noen gode råd eller tips til meg? Hvordan foregår en slik operasjon?

Anonym poster: 0809384f7d837c2dde571b076201ea35

Jeg ville snakket med fastlegen om jeg var deg, så kan du se videre hva du vil gjøre.

Eventuelt kan du ta kontakt for konsultasjon med en plass som driver med brystplastikk.

Les denne tråden, der står det mye om det du spør om.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=491812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar, jeg skal lese den tråden :)

Anonym poster: 0809384f7d837c2dde571b076201ea35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...