Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2004 #1 Del Skrevet 22. mars 2004 Dette med tran og miljøgifter har jo vært et tema den siste tiden. Jeg har gitt min sønn, som nå er ni år, tran helt siden han var baby. Må jo si at jeg blir litt skremt når jeg leser at dette kan inneholde mengder av kvikksølv. Hva tenker dere andre om dette? Gir dere barna deres tran? Bør jeg slutte og gi ham dette? Hilsen bekymret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. mars 2004 #2 Del Skrevet 22. mars 2004 I følge artikkelen er det ikke norskprodusert tran det dreier seg om. Jeg tror ikke jeg hadde kuttet ut tran til mitt barn ( om jeg hadde et ) http://www.dagsavisen.no/innenriks/apor/20...03/785915.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glitterchick Skrevet 22. mars 2004 #3 Del Skrevet 22. mars 2004 Norsk tran bli renset for evt. miljøgifter før det blir solgt som tran. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødspingvinen Skrevet 22. mars 2004 #4 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg har tatt tran nesten hele livet, og har ingen skrekkelige mutasjoner. Ikk enda i hvertfall. Tror nok norsk tran er ganske så trygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå