AnonymBruker Skrevet 23. februar 2013 #1 Skrevet 23. februar 2013 Jeg drikker for mye men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det. Vet ikke hvordan jeg skal slutte eller drikke mindre. Jeg er ung og student så er ikke bare-bare å være avholds heller, og ganske lite sannsynlig at jeg klarer å opprettholde. Jeg drikker ikke hver dag, og hvis jeg har drukket meg sanseløs dagen før klarer jeg ikke drikke dagen etter, da gjør det meg kvalm, men jeg er vel heller den som skal "kose" meg med et glass som ender med at jeg tømmer flaska ++ Klarer ikke slutte om jeg først begynner å drikke, og drikker mye alene. Jeg er ikke deprimert men jeg liker rusen og er heller kanskje litt av kjedsomhet (?) Drikkinga er litt begrenset pga begrenset økonomi, men jeg vil ikke at det skal være sånn.. Eller at jeg våkner opp etter en jentekveld og lurer på hva i h**** jeg gjorde og sa kvelden før.. Hva er det man egentlig gjør? At jeg "burde bare slutte" er lettere sagt enn gjort.. Anonym poster: 9c1692e436e6fbc4ec6eeb7bec55f52b
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2013 #2 Skrevet 24. februar 2013 Du er kommende alkis. Du bør kutte ut drikking helt. Når du drikker et glass for å kose deg å tømmer hele flaska klarer du ikke styre deg. Har samme problem,så jeg kutta dritten. For vil ikke bli alkis. Anonym poster: 76e3eb3d3c2453a051e0f9832653324f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå