Cata Skrevet 24. mars 2013 #201 Skrevet 24. mars 2013 Jammen jeg vil dampes! Det åpner luftveier og renser huden og rehabiliterer hele meg. Det gjør ikke saunaen.
2shy Skrevet 24. mars 2013 Forfatter #202 Skrevet 24. mars 2013 JO, infrarød sauna gjør det Men med infrarøde stråler istedet for damp! Tenk så fin hud du får med damp først, så infrarøde stråler etterpå. Trenger ikke botox da..
Gjest EryMax Skrevet 25. mars 2013 #205 Skrevet 25. mars 2013 (endret) Jeg har prøveligget en hel del senger idag, jeg likte veldig godt Jensen Nova Max og Jensen First 12. Jeg går nok for Jensen First 12 siden den var på salg på Bohus sjappa. Den var veldig behagelig å ligge i. Jeg ser ikke for meg å gidde å sløse bort 3000 til for å få ei like god seng for høyere pris Endret 25. mars 2013 av EryMax
2shy Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #206 Skrevet 25. mars 2013 Jeg har prøveligget en hel del senger idag, jeg likte veldig godt Jensen Nova Max og Jensen First 12. Jeg går nok for Jensen First 12 siden den var på salg på Bohus sjappa. Den var veldig behagelig å ligge i. Jeg ser ikke for meg å gidde å sløse bort 3000 til for å få ei like god seng for høyere pris Kjenner du virkelig ikke forskjell på Jensen First og Jensen Ambassadør?
Gjest EryMax Skrevet 25. mars 2013 #207 Skrevet 25. mars 2013 Kjenner du virkelig ikke forskjell på Jensen First og Jensen Ambassadør? Det er snakk om hva jeg har råd til, jeg har ikke råd til seng dyrere enn 10 000. Jeg vil ha seng i år ikke til neste år.
2shy Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #208 Skrevet 25. mars 2013 Det er snakk om hva jeg har råd til, jeg har ikke råd til seng dyrere enn 10 000. Jeg vil ha seng i år ikke til neste år. Å da misforstod jeg Jensen First og Jensen Nova Max er gode senger det, jeg vurderte Nova max. Det du også kan gjøre er å prøve Jensen First evnt Nova Max med softline II overmadrass, det utgjør en stor forskjell, og det er ikke store differansen nå som det er på tilbud. Men uansett tror jeg du skal bli veldig fornøyd altså
Cata Skrevet 25. mars 2013 #209 Skrevet 25. mars 2013 Greit å høre på hva lommeboka sier også, ja. Ellers kunne nattesøvnen blitt dårlig av helt andre grunner enn senga. De er sikkert ikke vonde de Nova-sengene heller.
Gjest EryMax Skrevet 25. mars 2013 #210 Skrevet 25. mars 2013 Noen som vet veiledende pris på annen overmadrass?
2shy Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #211 Skrevet 25. mars 2013 Noen som vet veiledende pris på annen overmadrass? Hvilken tenkte du på? Det er softline I som er standard på både first og nova, softline II gir enda bedre komfort (syns ihvertfall jeg). Tror differansen er ca 1700 kr, litt avhenig av hva slags rabatt som er på de overmadrassene nå.
2shy Skrevet 9. april 2013 Forfatter #213 Skrevet 9. april 2013 Det har den! Men det har blitt litt forsinkelser i forhold til flytting til ny bolig, så senga står hos Bohus inntil boligen er ordentlig klar. Gleder meg! Hva med din sky? Jeg var og prøvde sofaer på IKEA, prøvde den tidafors´en du likte. Den er fantastisk når det gjelder komfort, men jeg syns ryggen var allltfor høy! Ble veldig klumpete. Ser ut som det blir ektorp på meg, hjørnesofa. Må tenke budsjett, og den har visst tatt seg opp når det gjelder puter som siger sammen. Boston sofa på tilbud til 10 000 nå, men...jeg kommer meg ikke opp av sånn sofa, trenger bærehjelp, haha. Jeg fant en skinnsofa hos Skeidar du ville ha elsket. Rett i linjene uten å være for minimalistisk, og en helt nydelig komfort! Skikkelig kosesofa, selv om det ikke ser slik ut. Fåes i sort, brunt, beige osv http://www.skeidar.no/produkter/campania-hjornesofa-med-avslutning-apen-ende-venstre-side You like?
Cata Skrevet 9. april 2013 #214 Skrevet 9. april 2013 Jepp, me like. Tror jeg kunne hatt den i brunt eller beige (helst en litt varm gråfarge). Er ikke så glad i skinnsofaer, men hvis det er mykt skinn, så.. Skyen min er ikke ankommet enda, men regner med det ikke blir før i neste uke. Det var tross alt en påske inni timeplanen her, så da blir det vel noen dager over tre uker.
2shy Skrevet 9. april 2013 Forfatter #215 Skrevet 9. april 2013 Jeg er heller ikke glad i skinnsofaer, men den der var bare helt nydelig. Hadde jeg hatt 20 000 å bruke sofa på, så hadde det blitt den! Jeg håper jeg ligger på Jensen innen 1-2 uker.
Cata Skrevet 9. april 2013 #216 Skrevet 9. april 2013 Du skal se det blir "Jensen og oss" ca. samtidig.
Cata Skrevet 12. april 2013 #217 Skrevet 12. april 2013 Sky kunne kommet på tirsdag, men de hadde bare anledning til å kjøre ut på et tidspunkt der jeg er stuck i et møte på jobb. Neste mulighet var torsdag, og da er jeg bortreist... Dermed må jeg vente 1,5 uker til neste tirsdag (men da har jeg lagt inn sperre i kalenderen så ingen finner på å kalle meg inn til møte på et kritisk tidspunkt ). Bohusdamen gjorde sitt beste for å få endret leveransetidspunkt, men med min flaks så skulle de levere i halve distriktet den dagen så det var umulig å få lagt det til et tidspunkt som passet for meg.
2shy Skrevet 12. april 2013 Forfatter #218 Skrevet 12. april 2013 Dette er utrolig urutinert av arbeidsgiveren din! Kan du ikke avspasere, eller enda bedre - ta en "flyttedag"? jaja, den som venter på noe godt? Jeg tror jeg har funnet en sofa-vinner. Den ser litt hard og stiv ut, men den er vanvittig mjuk og komfy. Rene linjer og komfort i ett, og en deilig pris. Jeg tror jeg kan slutte å lete. Tror. http://www.bohus.no/produkter/sofaer/modulsofaer/vivente-oppsett-d-h/
Cata Skrevet 12. april 2013 #219 Skrevet 12. april 2013 Er dessverre ikke bare arbeidsgiveren som må strammes opp, det er en fyr fra et gjestende firma som ikke helt kjenner sin besøkelsestid. Pluss en gjeng fra hovedkontoret som insisterer på telefonmøte rett etter "Gjestende Fyr". Hadde det vært bare et internt møte så kunne jeg enten vridd meg unna eller godsnakket for å få flyttet møtetidspunkt, men med gjester utenfra er det verre. Menmen, får leve med den ekstra uka. Den sofavinneren din så slett ikke verst ut, du. Super farge og jeg syntes ikke den så spesielt hard ut. *liker* Eneste jeg ville vært litt skeptisk til er "løse" seteputer for hvert enkelt sete. De har en tendens til å gli ut *erfart fra gammel sofa i foreldreheimen* .
2shy Skrevet 12. april 2013 Forfatter #220 Skrevet 12. april 2013 Gleden blir ekstra stor om ikke annet! Den kommer i flere farger, men jeg tror faktisk den fargen er perfekt. Ja jeg vet, men det virket som de satt veldig godt faktisk. Dessuten så kan man jo feste på borrelås? Tante har en sofa som er 10 år gammel fra Bohus, med samme putesystem. Ittno problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå