Gå til innhold

Dipp i temperaturen? Uren hud rundt EL?

Lumiere

Anbefalte innlegg

Har som sagt i mine tidligere innlegg hatt EL i helga; dvs. jeg har hatt synlig EL-slim fra fredag og har tempet siden torsdag.

Fra torsdag til idag har tempen vært som følgende:

36.3 - 36.1 - 36.1 - 36.3 - og 35.9 idag morges. Dette kan vel kanskje tyde på at EL var i natt eller akkurat nå? Er vel store sjanser at vi kan ha lykkes når vi koste oss inatt da...?

Pga. bihulebetennelse hos sambo har vi ikke kost oss så mye som planlagt denne perioden. Vi holdt på natt til torsdag, og siden sæd kan leve i 72 timer, så ville disse svømmerne leve i meg frem til og med lørdag... Poenget mitt er at dersom EL har vært før enn beregnet, så har nok egget sannsynligvis truffet noen svømmere på sin vei uansett?

Nå er det ikke annet å gjøre enn å vente...

Forresten; er det vanlig å få merkbart dårligere hud/ kviser i denne delen av syklusen? Siden lørdag har kvisene poppet frem; og da har jeg bare spist popcorn i helgen - altså ingenting som jeg normalt får kviser av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Cuddly

For å ta det siste først; jeg pleier å få merkbart dårligere hud etter eggløsning og frem til mens - altså 14 dager med dårlig hud :evil:

Vondt i puppene også...

Men når det gjelder temp, så tror jeg det er sånn at når den stiger så har el vært. Mao. blir det jo da en metode til å finne ut om du har el, og når i syklus den kan forventes.

Håper noen retter på dette hvis jeg er helt på jordet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også uren hud etter EL. Skikkelig kjipt. Skulle tro man var over "puberteten" etter fylte 30 !

Når det gjelder tempen blir det jo spennende å se om tempen din har steget i morra ! Min pleier ikke å dippe før EL, har en mer gradvis stigning liksom. Men vi er jo alle forskjellige !

Får håpe dere har truffet ! Lykke til !

Klem, Trude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...