Gå til innhold

Er falske blomster lov?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lov? Nei, fins strenge straffer for slikt. Sosial fordømmelse

Anonym poster: 32e60a13f00cb1f5973b1512bc01f9b6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mamma har noen falske orkider hun kjøpte på Nille faktisk. Jeg lurte på hva hun putta i jorda og hun dro den så langt. Når hun til slutt sa at de var falske måtte jeg bort og kjenne. Men jeg vanner alle blomster da :P Både falske og levende!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har en falsk potteplante på badet, siden vi alltid har lyset avslått når vi ikke er der. Bare fått komplimenter for den. :)

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes gode etterligninger nå. Om du ikke setter den midt på stuebordet, ser jeg ikke problemet. Jeg jobbet på sykehjem, og hver gang jeg var inne hos en pasient, skvettet jeg litt vann på orkideen på nattbordet hennes. Før hun plutselig en dag fortalte at den var falsk. :D

Anonym poster: ecbfbcfde0c14a88aa01c360dbd8696a

Gjest Nimmel
Skrevet

Jeg har også en falsk orkidé i vinduet. :) Ser ikke problemet med å ha falske blomster.

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et vindu som trenger en blomst..

Det er høyt, og perfekt til en orkidé.

Men, de dør og dør..

Finnes det noen fine falske?

Eller er det så fy at man blir halshugget?

Anonym poster: e7654eb92232edadf2d563430a1d5cab

Ehm, hvorfor i all verden skulle det ikke være "lov"? Hvem bryr seg om hva andre synes om hva du velger å pynte huset ditt med? Har flere falske planter og blomster selv, gir selvsagt blaffen i hva noen måtte synes om det. De er fine og trenger ikke stell, perfekt for meg som helt mangler grønne fingre.

Anonym poster: 930921d67a260e6da5bd09f2e4e657ac

Skrevet

Jeg er heller uten blomster enn falske blomster ....

Skrevet

Jeg takler ikke falske blomster. Hva andre gjør får man velge selv, men jeg synes det er stygt.

Mulig jeg er miljøskadet etter å ha jobbet i blomsterbutikk i mange år i ungdommen.

Skrevet

Jeg har bare falske blomster, for eg greier ikke holde liv i NOEN plante.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...