Gå til innhold

Jeg venter en liten babysokk ;)


Sokkesko

Anbefalte innlegg

Nei jeg sa ikke opp jobben pga gravid eller SA, jeg jobbet der over 1 år etter SA'en. Det er andre ting jeg sliter med.

Jeg trur at kosthold og livsstil har litt å si, men ikke for alle. F.eks så sies det at de veldig overvektige og undervektige sliter med å bli gravide, og det trur jeg på men at det gjelder ikke alle. Ei venninne som er veldig undervektig har vært gravid 5 ganger. Jeg trur også at alkohol, røyk, narkotika ol kan gjøre det vanskelig å blir gravid, men igjen ikke for alle. Mange blir jo gravid på fylla :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner! Vi har alle ting vi sliter med.

Ja, du har nok rett der! Jeg skal starte med trening og slikt. Blir ikke heftig trening nå i starten, siden jeg var litt uheldig når jeg prøvde sist, haha. Så nå blir det så enkelt som daglige turer (mellom 20 minutter til en time), sykletur (vi har en egen sykkel her hjemme) og litt sit-ups :) Haha.

Jeg prøver også å bli flinkere med kostholdet mitt. Dette har ikke noe med graviditet å gjøre (kanskje litt), men mest fordi det er bra for meg, og slik at jeg skal komme i ordentlig form og få den magen jeg ønsker meg :)

Vi starter med "prøvingen" når ting er kommet litt mere på stell her. Har jo god tid, så :) Burde jo også slutte med røykingen før den tid (har en plan om å ha sluttet til sommeren).

Gratulerer med uke 10 forresten! ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg håpet på at jeg var kommet over det litt nå, men tydeligvis ikke.. Jeg har vært så opptatt med jobbsøking alt i det siste, at jeg har satt tankene til side, for å gå videre..

I går kveld så satt jeg og samboer å så på TV-serie sammen, vi hadde levende lys og alt.. Hovedpersonen i serien ble gravid, og fikk se babyen sin på skjerm (i hennes uke 8). Da sprakk det rett og slett for meg, så jeg måtte gå vekk for å gråte litt.. Jeg greide rett og slett ikke å se på den delen, og ville bare legge meg etterpå.. Hvorfor kom det så plutselig? Ut av det blå?

Utenom dette, vil jeg bare si at det går bra med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<3

det er helt normalt at det kommer sånne små "kuler" videre. Det er en bearbeiding, og etter hvert vil det bli enklere. Du kan tenke og føle at du er helt over det, men det kommer ofte an på dagsform osv.

Tenker på deg <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

<3

det er helt normalt at det kommer sånne små "kuler" videre. Det er en bearbeiding, og etter hvert vil det bli enklere. Du kan tenke og føle at du er helt over det, men det kommer ofte an på dagsform osv.

Tenker på deg <3

Du er god, du <3 Godt å vite at andre går gjennom dette sammen med en på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det er veldig naturlig å reagere sånn, jeg hadde også slike episoder de første mnd etter min SA. Artig at dere fortsetter å prøve, siden du allerede har vært gravid så vet du jo at du kan bli gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For øyeblikket prøver vi ikke. Vi har litt ting på agendaen før den tid, men bare følg med i prøverdagboken, så blir den nok oppdatert så snart vi begynner. Jeg vet ikke hvor lang tid det vil ta. Det kan ta 1 måned, og det kan ta 1 år før vi starter prøvingen. Så jeg har null anelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting går veldig bra nå! Jeg har startet på utdannelsen min, og samboer har fått drømmejobben sin :) Jeg skal få meg en pus snart, så nå mangler jeg bare en deltidsjobb. Ja, og selvfølgelig trenger vi vårt eget sted (helst et eget hus) og en bil :) Så ting går fremover :D

Er alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt mer forkjølet igjen, og sliter litt med bekkenet, men ellers går det bra :) Syns at tia går aaaalt for sakte ;)

Høres veldig bra ut, fint for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, huff da. Men det kan du få hjelp med, altså, bekkenet?

Langt på vei nå? :D

Ja, det blir det :) Greit å få livet vårt på stell først, vi har jo enda goood tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda kan få gratis behandling hos fysioterapeut eller kanskje kiropraktor. Men er heldigvis ikke plaget hele tiden, har ikke hatt vondt i dag. Så lenge jeg ikke går mer enn noen få min sammenhengende så går det bra :) Men tenker at jeg ringer legen på mandag el noe sånt.

Er 13+0 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir bedre for deg! :hug:

Ikke noe kjekt å være plaget.

Ah, trodde du var enda lengre.Jeg teller jo ikke sånt lenger, så jeg klarer ikke følge med helt. Hadde det fremdeles gått den veien, så ville jeg vel vært lit over 14 nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne hatt et barn på 4 år og 1 mnd i dag :( (ifølge den terminen jeg hadde) Er bare å se på tickern min, hvis du ikke bare bruker mobil for jeg trur at den ikke vises der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*klemme* <3

Den sorgen vil nok alltid være der, for oss alle som har opplevd MA/SA, dessverre.. Men nå får du en frisk og flott baby om ikke så lenge :) Har du laget en dagbok som jeg kan følge?

Jeg blir jo tante i september da. Søsteren til samboeren min ble gravid ca 1 måned før meg, så da kan jeg låne hennes av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den laget jeg for lenge siden http://forum.kvinneg...c=723726&st=120

Ja sorgen går aldri bort, jeg blir ikke like lei meg nå som før, men kommer alltid til å huske det godt og synes at det er trist og litt merkelig å faktisk kunne hatt en unge til. Men får forhåpentligvis en frisk baby om ca 6 mnd ja ;)

Ja da har du en å låne! Har du flere tantebarn? Jeg har ingen så gir foreldrene mine deres første barnebarn! Samboer og :)

Endret av Yesterday
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, skal følge deg :)

Ja, skjønner det godt! Jeg tenker på det selv i ny og ne. Men jeg er så opphengt i alt annet, og prøver å få til alt jeg har planlagt, at jeg legger det litt bak i tankene. Ja, jeg savner gutten min (nei, jeg visste ikke kjønn, men jeg følte på meg hele tiden at det var gutt, hehe), og det vil jeg jo alltid gjøre. Så jeg forstår deg ganske godt!

Ja, søsteren til samboer har en eldre datter, og hun har fått beskjed om at hun kan kalle meg for tante hvis hun ønsker det :) Men biologisk har jeg ingen tantebarn. Tipper det vil bli minst 15 år frem i tid, da mine søsken er alt for unge enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte og at det var en gutt jeg mistet og føler at jeg igjen har en gutt i magen men får vente og se :) Er ikke sånn at jeg absolutt vil ha en gutt, vil gjerne ha ei jente, men har bare følelsen.

Jeg trur at det er lurt å ha mye å gjøre for å få andre ting å tenke på, men er også lurt å tenke på det og snakke om det men trenger jo ikke snakke det i hjel heller.

Jeg har en eldre søster som giftet seg i mars, lurer på om de og får unge snart ;) Har en lillebror men han er singel (som jeg vet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...