Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå har jeg en tilbakemeldingsrullegardin oppe til høyre. Der er det et grønt smilefjes som sier; Firefox gjorde meg glad fordi ... og et rødt surfjes som sier; Firefox gjorde meg trist fordi ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg en tilbakemeldingsrullegardin oppe til høyre. Der er det et grønt smilefjes som sier; Firefox gjorde meg glad fordi ... og et rødt surfjes som sier; Firefox gjorde meg trist fordi ...

Give 'em hell! :opplyser:

Skrevet

Det er jo ingenting å sutre for ennå.

Dessuten er jeg den verste testkjøreren, siden jeg ikke har allslags addons og plugins og hva det nå heter. Jeg bare surfer, jeg.

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ingenting å sutre for ennå.

Dessuten er jeg den verste testkjøreren, siden jeg ikke har allslags addons og plugins og hva det nå heter. Jeg bare surfer, jeg.

Jeg spår at vi får en fjellstabil Faierfox i neste oppdatering, takket være deg! :pls:

Skrevet

Ja, men ikke klag til meg om alt går til helvete! Da er det alle andre sin feil.

Skrevet

Ja, men ikke klag til meg om alt går til helvete! Da er det alle andre sin feil.

Selvsagt!

Skrevet

Good, then we have an understanding, 'ol chap!

Skrevet

Good, then we have an understanding, 'ol chap!

Godt!

Nå må jeg springe ut i garasjen og fylle litt luft i dekka på bilen min, med mine egne lunger. (Slik alle mannemenn gjør rett før de legger segh)

Skrevet

Ooooh, sexy, får jeg se på?

Skrevet

Ooooh, sexy, får jeg se på?

Jeg har ikke webcamera i garasien, kjære! :pisk:

Nå må jeg sove, gonatt! :sove:

Hm.. kan jeg bruke denne tannbørsten? Eller blir det litt femi?

Skrevet

Du har vel skype på mobilen! Er du helt utdatert?

Og ja, den er litt femi. Tenker at en sånn en som man skraper hestenes hover med passer bedre.

Skrevet

Det ble veldig intimt her i tråden, og jeg vet ikke om jeg fikk med meg status.

Beta av FF løste problemet?

Tenkte ellers å foreslå CCleaner. Den har hjulpet meg tidligere da FF plutselig tok seg "tenkepauser" og var unresponsive i minutter av gangen.

Trolig for mye grappa, temporære filer, o.l. som CCleaner ryddet opp i. Nå kjører jeg den med (u)jevne mellomrom.

Anonym poster: 4fb3691126904067ee6b88fa4e9a5ce2

Skrevet

CC hadde jeg. Så det var uansett ingen løsning.

Men ja, betaversjonen var stabil. Men jeg har kjørt Aurora siden jeg lastet den ned og den er stabil også.

• 6 måneder senere...
Skrevet

Aurora var stabil helt til å går. Nå er det samme opplegget som med den andre firefoxversjonen; kræsj, kræsj, kræsj. :gal:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...