Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Safari finnes for Windows også, men personlig synes jeg Safari er crap. I alle fall for Windows.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaja, nå er jeg operabruker, visst. Og får vel vente på neste oppgradering av FF. Og lete etter hvor jeg tar bort stavekontroll.

Isj, jeg er konservativ med pcgreier, kjenner jeg.

Skrevet (endret)

Byttet til opera for et halVt år siden etter å ha blitt lei av at FF kræsja så ofte... Uvant, men glad og fornøyd med opera nå : )

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Jeg liker ikke Opera.

Har akkurat reformater, heter det det?, pc-n etter diverse blåskjermer. Men selv når alt var rensket og fikset, så kræsjet FF.

Så det var nok som foreslått dårlig kompabilitet med win8.

Anyway, så i en annen tråd at beta FF ble foreslått, så nå er den lastet ned.

Hva er egentlig denne motstanden mot win8?

Skrevet

Jeg liker ikke Opera.

Har akkurat reformater, heter det det?, pc-n etter diverse blåskjermer. Men selv når alt var rensket og fikset, så kræsjet FF.

Så det var nok som foreslått dårlig kompabilitet med win8.

Anyway, så i en annen tråd at beta FF ble foreslått, så nå er den lastet ned.

Hva er egentlig denne motstanden mot win8?

Det er nok fordi Winått er et flunk nytt OS, der snublesoft har funnet opp kruttet nok en gang. Da må det bli noen runder med kresj og feilfixing før ting virker helt strømlinjeformet sammen med annen programvare (eller sin egen) igjen. Sånn går no dagane i softwareverden.

Skrevet

FF beta har ikke kræsjet ennå. *hysj*

Skrevet

*Sender kryptiske ASCII tegn, så nettleseren til silfen kræsjer litt*

@$$£$£$£€**^€@34$£^~~¨~¨%¤`\\´´

Skrevet

NÅ er du slem, nå!

Skrevet

NÅ er du slem, nå!

Funket det også? :sjarmor:

Skrevet

Neihei, men de dårlige vibbene dine kjentes helt hit!

Skrevet

Neihei, men de dårlige vibbene dine kjentes helt hit!

Om den fortsatt ikke har kræsjet, vil jeg tro at betan gjorde susen. Sannsynligvis får Mozilla fikset problemene i kommende oppdateringer.

Skrevet

Nei, den holder ennå. Yay.

Skrevet

Da har man fått seg Aurora også. Lurer på om ikke dette går litt tregere. Kanskje det bare er nettet.

Skrevet

Da har man fått seg Aurora også. Lurer på om ikke dette går litt tregere. Kanskje det bare er nettet.

:klo:

Skrevet

Firefox sin nye greie. Aurora heter den.

Skrevet

Firefox sin nye greie. Aurora heter den.

Ah, en slags alphaversjon altså.

Skrevet

Aner ikke. Jeg skulle google noe og der sto det et eller annet om at jeg kunne bli med og teste Aurora. Og siden jeg er en sucker, så klarte jeg ikke la vær å trykke.

Skrevet

Aner ikke. Jeg skulle google noe og der sto det et eller annet om at jeg kunne bli med og teste Aurora. Og siden jeg er en sucker, så klarte jeg ikke la vær å trykke.

Men ok, å være med i testteamet til Mozilla er sikkert ikke dumt! :) Bare du ikke klikker på alt som rører seg på internett, da får du lett datavirus. :opplyser:

Skrevet

Nei, jeg er veldig lite klikkete på alt annet nasty som skjuler seg der ute. Men akkurat denne lurte meg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...