AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #1 Skrevet 20. februar 2013 ja. som tittelen sier, kjæresten min gjennom tre år vil ikke slikke meg. han er over 30 år og har visstnok aldri slikket noen før. han har en tendens til bakterieskrekk, men jeg har informert han om at munnen har et høyere bakterieinnhold enn underlivet, og han eeelskeer å kysse. (også derfor jeg ser for meg at han er flink med tunga der nede) i disse dager har vi ferie fra alt, så det går i sex, kos og mat. i dag var han igjen klar som et egg, hvilket jo er herlig deilig. men jeg var ikke like hypp som han, og da jeg var i gang med å suge han, dukket den deprimerende tanken opp; han er kåt som fy og får et langt og godt forspill, mens jeg som var litt av var den som kunne blitt slikket og varmet opp. han merket det, og ja, det ble ikke noe action. kjenner at det gjør meg litt trist. jeg trenger ikke å bli slikket ofte, men aldri?!? jeg elsker å suge og gjør det nesten alltid når vi har sex. har hatt partnere som elsker å slikke, og har ingen komplekser for musa mi. huff, what to do? Anonym poster: 96e7aaef7c46552068a63c2496c68a81 4
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #2 Skrevet 20. februar 2013 Vel, siden det er som du beskriver så ville jeg sluttet å suge ham. Han er en voksen mann på 30 år, ikke en guttunge på 16år. Det er ingen unnskyldning for ikke å prøve i det minste. 12
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #3 Skrevet 20. februar 2013 Dump ham! Anonym poster: a13cb11febf8984abea4fc4fdc84f12c 5
Gud Skrevet 20. februar 2013 #4 Skrevet 20. februar 2013 Vel, siden det er som du beskriver så ville jeg sluttet å suge ham. Han er en voksen mann på 30 år, ikke en guttunge på 16år. Det er ingen unnskyldning for ikke å prøve i det minste. Hvorfor skal hun slutte å suge hvis hun liker det og han liker det? 6
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #5 Skrevet 20. februar 2013 Bakterieinnhold..? For en merkelig unnskyldning. Men hva med deg, da, som suger ham? Det blir jo akkurat det samme. Han motsier seg selv. Du skal få i deg bakterier, men ikke ham... (Selv om det er mer bakterier i munnen vår, så sier jeg det slik pga hans logikk er på litt ville veier). Du kan jo kanskje prøve å gjøre det attraktivt å slikke ved å spille på konkurranseinstinktet hans. Si hvor herlig det er å bli slikket og se drømmende ut i luften... Vet ikke om det kan hjelpe at han kan se for seg eksene dine ha gjort det. Anonym poster: b2503962619d10bffd76355f2a35af9d 3
isbjørnungen Skrevet 20. februar 2013 #6 Skrevet 20. februar 2013 Vil han ikke slikke selv om dere kommer rett fra dusjen, en gang? :/
Gjest Gaea Skrevet 20. februar 2013 #7 Skrevet 20. februar 2013 Du kan jo spørre pent om han kunne tenke seg å prøve èn gang, siden det er noe du setter pris på. Om han har prøvd det, og likevel ikke kan tenke seg å gjøre det igjen, må du nesten bestemme selv om du kan akseptere at det mangler i sexlivet eller ikke. Han kan jo ikke tvinges, og det er dessverre ikke så mange andre alternativer.
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #8 Skrevet 20. februar 2013 Hvorfor skal hun slutte å suge hvis hun liker det og han liker det? Fordi det har tydeligvis gjort ham lat imellom sengklærne. Lut må til. 5
Ludovica- Skrevet 20. februar 2013 #9 Skrevet 20. februar 2013 Kanskje han bare ikke liker tanken på å putte tunga si i ett klissete vått område. Du er sikker på at det ikke er noe lukt eller noe som gjør at han ikke vil? 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #10 Skrevet 20. februar 2013 Kanskje han er redd for at han ikke får det til? Anonym poster: 2eead87cb441ee0c2753d724bb735b47 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #11 Skrevet 20. februar 2013 Skjønner det er kjipt, men vil han ikke så er det noe man må respektere og ikke presse ham til. Sex skal være gøy. Anonym poster: 39bfb70f1205adb941232cc55fab6144 1
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #12 Skrevet 20. februar 2013 Skjønner det er kjipt, men vil han ikke så er det noe man må respektere og ikke presse ham til. Sex skal være gøy. Anonym poster: 39bfb70f1205adb941232cc55fab6144 ' Men nå har ikke TS det gøy mer... 14
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #13 Skrevet 20. februar 2013 Kanskje han bare ikke liker tanken på å putte tunga si i ett klissete vått område. Du er sikker på at det ikke er noe lukt eller noe som gjør at han ikke vil? Tro meg, en kuk er ikke så smakfull at det gjør noe. 15
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #14 Skrevet 20. februar 2013 Hva med å akseptere et nei for et nei, kjerringer, å slutte å mase å vræle om det der? Det er helt uaktuelt for mange å stikke tuga i den klissvåte, slimete slufsa deres. den er helt åpen som et kjøttsår og den er mye våtere og udelikat og består av en mygbløt konsistens. Det er noe helt annet enn å suge og kan ikke samenlignes engang. Skjerp deg ts og dere andre kaklehner kan også la vær å sette griller i hodet på henne. Anonym poster: b4eebf00b39e8882e5aea99ac4023f19 4
Skjønningen Skrevet 20. februar 2013 #15 Skrevet 20. februar 2013 Synes synd på deg og synes heller ikke at du skal suge han hvis han ikke kan gjengjelde det. Kan han kysse deg nedentil da? Kanskje han kan starte med å kysse og kose med deg, og så ta det derfra? Nå vet jeg ikke hvordan du er på hygiene, men du bør sørge for at du alltid er ren og pen og lukter godt nedentil. Sørg gjerne også for at hekken er trimma, for å si det sånn. Gjør det så innbydende og ufarlig som overhodet mulig. Hvis han er redd for bakterier og slikt så finnes det også slike slags plastark som man kan legge over musa når man slikker. Kanskje ikke like sexy, men det er da noe. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #16 Skrevet 20. februar 2013 takk for svar dere. har foreslått dusj før evt slikking. det har han stilt seg positiv til, men det har ikke skjedd. for selv om jeg innimellom savner det å bli slikket, så får jeg nesten litt angst ved tanken også. at jeg er den fæle forsøkskaninen som han får avsmak på.. også liker jeg ikke å mase. han er ikke lat i senga, er veldig lidenskapelig og ikke minst utholdende. men det at han tar suginga som en selvfølge plager meg litt når han ikke vil prøve en gang. og det får meg til å føle meg usexy og stygg.. i alle fall i dag. Anonym poster: 96e7aaef7c46552068a63c2496c68a81
Gud Skrevet 20. februar 2013 #17 Skrevet 20. februar 2013 Fordi det har tydeligvis gjort ham lat imellom sengklærne. Lut må til. Nei, han har alltid vært sånn, står det. Det handler helt tydelig ikke om latskap, men om at han rett og slett ikke liker tanken på å slikke. Noe som for meg er helt absurd
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #18 Skrevet 20. februar 2013 Hva med å akseptere et nei for et nei, kjerringer, å slutte å mase å vræle om det der? Det er helt uaktuelt for mange å stikke tuga i den klissvåte, slimete slufsa deres. den er helt åpen som et kjøttsår og den er mye våtere og udelikat og består av en mygbløt konsistens. Det er noe helt annet enn å suge og kan ikke samenlignes engang. Skjerp deg ts og dere andre kaklehner kan også la vær å sette griller i hodet på henne. Anonym poster: b4eebf00b39e8882e5aea99ac4023f19 Hvordan hæler du å stikke din kjæreste eiendel, nemlig kuken din, i slike slimete hufser? Er du sikker på at du ikke er homofil? 9
Ludovica- Skrevet 20. februar 2013 #19 Skrevet 20. februar 2013 Tro meg, en kuk er ikke så smakfull at det gjør noe. Jeg vet hva det smaker
Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2013 #20 Skrevet 20. februar 2013 Nei, han har alltid vært sånn, står det. Det handler helt tydelig ikke om latskap, men om at han rett og slett ikke liker tanken på å slikke. Noe som for meg er helt absurd Jepp, men det at hun suger ham uten å tenke meg over det gjør ham lat. Hvis hun slutter og han tar opp emnet så er det jo bare å si det som det er at pga hans latskap er det ikke så artig for henne mer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå