Gå til innhold

Sophie Elise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ville aldri ansatt en rosablogger. De er meget selvopptatte. Slike selvopptatt folk vil ikke jeg ha på en arbeidsplass. Mye fravær og mye dilling foran speilet, og mye behandlinger i salonger. Disse rosabloggerne skulle fått behandling på psykriatisk.

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

Mye fravær? Hvorfor skulle de ha det?

Hva har behandling i salonger med jobbprestasjon å gjøre?

Behandling på psykiatrisk? Da tror jeg du vet lite om psykiatri.. Og psykiatriske pasienter..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest SummerJudith

Ville aldri ansatt en rosablogger. De er meget selvopptatte. Slike selvopptatt folk vil ikke jeg ha på en arbeidsplass. Mye fravær og mye dilling foran speilet, og mye behandlinger i salonger. Disse rosabloggerne skulle fått behandling på psykriatisk.

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

Hahaha omg det der er det mest sinnsyke jeg har lest på lenge xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

At dere kan sitte å si sånt!! Skjerp dere !!

Hun er en nydelig jente, som alle andre jenter er (!), og kanskje jeg er enig i at leppene var penere uten restylane, men det er ikke min eller deres sak! Fy faen så dobbeltmoralsk folk er, "Vær fornøyd med deg selv" det er jo det hun er, flott , så slutt å ødelegg for henne! "Mobbing er så grusomt" det er nøyaktig hva dere sitter å gjør her ! Faen så jævlig mange av dere er, jeg sitter her å blir helt forskrekket av hva dere skriver.
1) Hvorfor bryr dere dere?
2) Hun er 18år gammel! Slutt å sitt på nett å kaste drit om en ung jente, og finn på noe bedre med livet deres.
3) SOPHIE er SOPHIE, og SOPHIE er fornøyd med SOPHIE. Flott! Problemet løst! Slutt å oppfør dere som 14år gamle brunkremtryner på ungdomskolen som må rakke på andre for å føle seg bedre! Hvordan i helvete påvirker det dere at hun har fylt på litt og er fornøyd med seg selv? Er det så jævlig vanskelig å bare la henne være i fred? MÅ dere sitte her å slenge drit? Tragisk av dere alle, helt forbanna patetisk.

Her ble det mye banning, men når en bergenser blir forbanna så kan man ikke forvente noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg er litt enig med deg. Selv om at jeg setter pris på naturlige trekk og jenter som er trygge på seg selv, syns jeg det er forferdelig rart at noen kan komme med masse negative kommentarer om denne jenta, utseendet hennes, intelligensen hennes, og ikke minst handlingene hennes. For det første - kjenner de henne? Å lese en offentlig blogg gir kanskje et visst inntrykk, men jeg tviler på at man kan kjenne en person utfra en blogg. Det er så mange sider ved hvert menneske. Jeg tror nok ikke offentligheten ser alt. For ikke å snakke om at de fleste leser det de vil lese, og tolker det som står på sin måte, fordi de leter etter teite utsagn, bl.a.

Hvordan kan man dømme en person bare pga. at personen har stilt opp i et manneblad? Hva er så mye verre med det enn som jeg skrev i forrige innlegg; å gå naken på stranden, legge ut bikinibilder av seg selv på nettet, etc. Jeg kjenner ei som har vært i et manneblad, og hun er ekstremt intelligent, oppegående og høflig. Hun har et veldig bra yrke også. Hva så om hun har så bra kropp at hun får være på forsiden av et blad? Det definerer jo ikke henne!

Så over til det med utseendet. Alle fikser litt på utseendet på en eller annen måte. Vi trener og holder oss fit, vi spiser sunnere mat for å gå ned i vekt, vi sminker oss, kjøper klær vi syns vi ser pen ut i. Også er det de som drar den litt lenger. Som tar operasjoner eller gjør mer drastiske endringer på utseendet. Ja, vi kan vel egentlig fastslå at mange av de som endrer på utseendet sitt er usikker på seg selv, men det er det da mange som er! Av de som ikke tar operasjoner også. Så hvorfor er det VERRE å dra den litt lenger, og fikse på utseendet på denne måten? Som en helhet er det jo en negativ utvikling. Fordi det betyr jo at jenter som en helhet blir mer vante med å ta store operasjoner når de er usikre på seg selv. Noe som mest sannsynlig kunne vært fikset på fra innsiden. MEN er det riktig å dømme _personen_ bak av den grunn? Tror dere at større pupper og falske øyenvipper endrer en person på noen måte? Og gjør en person dårligere enn f.eks. DEG? Hvorfor!? Please, enligheten me.

Tusen takk! Du skriver akkurat hva jeg mener, men mye penere enn meg ( Du kan ikke være bergenser, hehe). Fantastisk skrevet !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...