Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun tar opererasjoner, har 60 cm grå exstensions, er solariumsbrun og skarptynn. Også er hun sur for at folk er fordømmende. Er det kanskje er ide å ta en makeover?

Hun må ta få lov å få se ut slik som hun vil??? Hvorfor skal hun endre seg fordi andre jenter er dømmende?

Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virker som hun angrer allerede, meeeen..

Er vel et pr triks for å få folk til å lese bloggen, se bildene, hate/elske henne. OPPMERKSOMHET, GI MEG OPPMERKSOMHEEEEEEEET!!!

http://www.kjendis.no/2013/03/15/kjendis/fhm/forsidemodell/blogg/sophie_elise/26220747/

Anonym poster: 3b6cd20029d810d618c668aa42fa9ad9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun vil ta restylane, silikon, solarium osv osv, så må da hun få lov til det., Så lenge hun er fornøyd så spiller det vel ingen rolle hva alle andre synes.

Synes det er mange som er fryktelig dømmende og skal komme med moralpreiken,

Anonym poster: 496abcda3943563e30c7e30dba4899e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun må ta få lov å få se ut slik som hun vil??? Hvorfor skal hun endre seg fordi andre jenter er dømmende?

Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6

Fordi det virker som om hun ønsker å bli tatt seriøst?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som hun angrer allerede, meeeen..

Er vel et pr triks for å få folk til å lese bloggen, se bildene, hate/elske henne. OPPMERKSOMHET, GI MEG OPPMERKSOMHEEEEEEEET!!!

http://www.kjendis.n...elise/26220747/

Anonym poster: 3b6cd20029d810d618c668aa42fa9ad9

Må le litt av ansiktsutrykket hun har på nesten alle bilder. Pga av gakk gakk munnen, de store øynene, det orange trynet, ballongpuppene og det lange grå håret ligner hun utrolig mye på en oppblåsbar sex-dukke. :laugh:

Endret av Liquorice
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men jeg skjønner bare ikke hvorfor dere må være så j**** bitter? Hva er det som gjør ditt liv så mye verre av at ei jente fra Harstad har silikon og stiller opp i FHM? Har du tenkt på det?

Og jo, hun er faktisk oppegående, jeg finner det ikke lite sannsynelig om hun har gjort mer for f. eks dyrevern enn det du har gjort.

(Og nei jeg er ingen sophieelise-fan, tvert i mot, jeg er bare så lei av folk som dømmer mener det er andre som er problemet i samfunnet, når det faktisk er de selv)

Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6

Vet du, jeg er litt enig med deg. Selv om at jeg setter pris på naturlige trekk og jenter som er trygge på seg selv, syns jeg det er forferdelig rart at noen kan komme med masse negative kommentarer om denne jenta, utseendet hennes, intelligensen hennes, og ikke minst handlingene hennes. For det første - kjenner de henne? Å lese en offentlig blogg gir kanskje et visst inntrykk, men jeg tviler på at man kan kjenne en person utfra en blogg. Det er så mange sider ved hvert menneske. Jeg tror nok ikke offentligheten ser alt. For ikke å snakke om at de fleste leser det de vil lese, og tolker det som står på sin måte, fordi de leter etter teite utsagn, bl.a.

Hvordan kan man dømme en person bare pga. at personen har stilt opp i et manneblad? Hva er så mye verre med det enn som jeg skrev i forrige innlegg; å gå naken på stranden, legge ut bikinibilder av seg selv på nettet, etc. Jeg kjenner ei som har vært i et manneblad, og hun er ekstremt intelligent, oppegående og høflig. Hun har et veldig bra yrke også. Hva så om hun har så bra kropp at hun får være på forsiden av et blad? Det definerer jo ikke henne!

Så over til det med utseendet. Alle fikser litt på utseendet på en eller annen måte. Vi trener og holder oss fit, vi spiser sunnere mat for å gå ned i vekt, vi sminker oss, kjøper klær vi syns vi ser pen ut i. Også er det de som drar den litt lenger. Som tar operasjoner eller gjør mer drastiske endringer på utseendet. Ja, vi kan vel egentlig fastslå at mange av de som endrer på utseendet sitt er usikker på seg selv, men det er det da mange som er! Av de som ikke tar operasjoner også. Så hvorfor er det VERRE å dra den litt lenger, og fikse på utseendet på denne måten? Som en helhet er det jo en negativ utvikling. Fordi det betyr jo at jenter som en helhet blir mer vante med å ta store operasjoner når de er usikre på seg selv. Noe som mest sannsynlig kunne vært fikset på fra innsiden. MEN er det riktig å dømme _personen_ bak av den grunn? Tror dere at større pupper og falske øyenvipper endrer en person på noen måte? Og gjør en person dårligere enn f.eks. DEG? Hvorfor!? Please, enligheten me.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

^ Åh takk, endelig noen som er enig! Du virker i alle fall som en meget fornuftig person.

Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du, jeg er litt enig med deg. Selv om at jeg setter pris på naturlige trekk og jenter som er trygge på seg selv, syns jeg det er forferdelig rart at noen kan komme med masse negative kommentarer om denne jenta, utseendet hennes, intelligensen hennes, og ikke minst handlingene hennes. For det første - kjenner de henne? Å lese en offentlig blogg gir kanskje et visst inntrykk, men jeg tviler på at man kan kjenne en person utfra en blogg. Det er så mange sider ved hvert menneske. Jeg tror nok ikke offentligheten ser alt. For ikke å snakke om at de fleste leser det de vil lese, og tolker det som står på sin måte, fordi de leter etter teite utsagn, bl.a.

Hvordan kan man dømme en person bare pga. at personen har stilt opp i et manneblad? Hva er så mye verre med det enn som jeg skrev i forrige innlegg; å gå naken på stranden, legge ut bikinibilder av seg selv på nettet, etc. Jeg kjenner ei som har vært i et manneblad, og hun er ekstremt intelligent, oppegående og høflig. Hun har et veldig bra yrke også. Hva så om hun har så bra kropp at hun får være på forsiden av et blad? Det definerer jo ikke henne!

Så over til det med utseendet. Alle fikser litt på utseendet på en eller annen måte. Vi trener og holder oss fit, vi spiser sunnere mat for å gå ned i vekt, vi sminker oss, kjøper klær vi syns vi ser pen ut i. Også er det de som drar den litt lenger. Som tar operasjoner eller gjør mer drastiske endringer på utseendet. Ja, vi kan vel egentlig fastslå at mange av de som endrer på utseendet sitt er usikker på seg selv, men det er det da mange som er! Av de som ikke tar operasjoner også. Så hvorfor er det VERRE å dra den litt lenger, og fikse på utseendet på denne måten? Som en helhet er det jo en negativ utvikling. Fordi det betyr jo at jenter som en helhet blir mer vante med å ta store operasjoner når de er usikre på seg selv. Noe som mest sannsynlig kunne vært fikset på fra innsiden. MEN er det riktig å dømme _personen_ bak av den grunn? Tror dere at større pupper og falske øyenvipper endrer en person på noen måte? Og gjør en person dårligere enn f.eks. DEG? Hvorfor!? Please, enligheten me.

Signerer. Veldig bra sagt :)!!

At noen her kaller henne for hjernedød osv blir for dumt. Kjenner dere henne siden dere kommer med slike påstander?

Dere dømmer henne pga hun fikk komme på forsiden av FHM. Er dere sjalue? Begynner jo å lure litt her..

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående, fine og normale jenter kaster ikke klærne og stiller seg frem som en Playboy bunny, er DET som er forskjellen!!!

Sier du det, hvorfor var det ingen som opprettet en tråd for å trashe Selda fra Newton, da hun stilte opp like lettkledd i Mann da?

http://www.kjendis.no/2013/01/09/kjendis/selda_ekiz/newton/tv/tv_og_medier/25158650/

Anonym poster: c59cde1574c78ec7733aef8e59232695

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer. Veldig bra sagt :)!!

At noen her kaller henne for hjernedød osv blir for dumt. Kjenner dere henne siden dere kommer med slike påstander?

Dere dømmer henne pga hun fikk komme på forsiden av FHM. Er dere sjalue? Begynner jo å lure litt her..

Det er ikke nødvendigvis det at folk er sjalu, men heller det at folk har iboende, negative holdninger til disse tingene som de selv ikke kan forsvare. Det er lett for enkelte mennesker og føle avsky og hate jenter som er på forsiden av manneblad, og hvor kommer det fra? Det er et vanskelig spørsmål, men som regel er man jo påvirket av foreldre, venner, osv. Og mange er jo imot posering på forsiden av blader, og restylane og silikonpupper. Det er vel veldig FÅ som ønsker silikonpupper, eller dvs, det er mange som ønsker silikonpupper, men bak det ligger det en iboende usikkerhet, og den usikkerheten er det ingen som ønsker. Så om man klarer å være hundre prosent fornøyd med seg selv, og helt sikker i sin egen kropp er det jo fantastisk!! Det vil man vel neppe bytte med noe. Poenget er at de aller fleste av oss jenter har et eller annet vi skulle ønske vi kunne forandre, enten det er høyden, øyenfarge, BH-størrelse, vekt, eller håret. Og de fleste av oss har noen indre de skulle ønske de kunne forandre. Kanskje skulle man ønske man var mer utadvent, kanskje skulle man ønske at man hadde flere venner, etc. Poenget er at det er noen som går den ekstra mila og gjør noe med det. Både det fysiske og det psykiske, eller én av delene.

Derfor mener jeg det er fordomsfullt å omtale jenter på bakgrunn av de forandringene de har gjort. Da vi finner den samme "mekanismen" inni mange av oss. Det er helt OK om du er imot silikon og posering i manneblad, men argumenter GODT for det. Og argumenter på et gruppenivå. Ikke skjell ut individer, som denne jenta, for å bruke eksempel på det du mener. Dersom det faktisk er sånn at du ikke har valide argumenter for hvorfor du mener det du mener, kan du mest sannsynlig konkludere med at du har fordommer. Og fordommer er ofte, som vist i denne tråden her, forferdelige for de som blir truffet av det.

Ps; Lillemeg22 - jeg mener ikke deg når jeg skriver du, bare siterer deg fordi innlegget ditt fikk meg til å huske noe mer jeg ville skrive :)

Endret av Rubies_
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du det, hvorfor var det ingen som opprettet en tråd for å trashe Selda fra Newton, da hun stilte opp like lettkledd i Mann da?

http://www.kjendis.n...edier/25158650/

Anonym poster: c59cde1574c78ec7733aef8e59232695

Har ikke fått med meg at Selda har vært coverpike. Jeg regner ikke med annet av fjortiser med restylane og silikon.. Men Selda og andre som henne er det "skuffende" å se kle av seg og avbildes i manneblader.....

Anonym poster: 4fa7003c3fb6d28c8df09f3cbfb6dd2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere er unødvendig slemme. Hun er en ung jente som prøver å finne ut av livet, og tør å brette det ut i offentligheten. Spør deg selv: Hvor fornuftig var du selv som 18-åring? Hadde du mot til å offentliggjøre deg selv slik hun gjør, til tross for all dritten folk slenger?

I motsetning til mange andre rosabloggere har Sophie Elise meninger og hun tør å stå for det. Noen ganger er det selvmotsigende og lite reflektert, men igjen så er hun bare 18 år. Vær litt tålmodig med henne.

Når det er sagt, så må jeg si at dette innlegget fikk meg til å le: http://sophieelise.blogg.no/1363289441_skuffende_kreftaksjon.html

Dagens gjøremål: "ta solarium og være bøssebærer for kreftforeningen" :laugh:

Anonym poster: 25f0d7367ffde7d29708b0c4176a3ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spør deg selv: Hvor fornuftig var du selv som 18-åring? Hadde du mot til å offentliggjøre deg selv slik hun gjør, til tross for all dritten folk slenger?

Jeg hadde vett nok til å ikke blotte meg for offentligheten, eller skrive en blogg om alt slags tull som på et eller annet nivå alltid kommer til å finnes biter av på nettet. Jeg synes ikke det er kult eller at det viser mot at man gir så mye av seg selv til en drøss ukjente mennesker, men synes heller det vitner om at man ikke evner å tenke litt mer langsiktig. De fleste 18-åringer forsøker å finne ut av livene sine, og det gjør da også 25-åringer, men de færreste velger å vise det frem til hele verden.

Sjalu? Så langt fra sjalu. Jeg synes synd på henne, og en del andre toppbloggere. Synd fordi de ikke klarer å leve med den hudfargen eller kroppen de ble født med, ikke klarer å ha sitt eget hår på hodet og at de må ha sprøytet inn greier i leppene sine. Delvis også synd fordi de har en fanskare som kritiserer hvert eneste steg de tar, men så har det også vært deres valg å publisere livet sitt også.

Videre synes jeg også synd på den yngre skare som vokser opp og tror at toppbloggere er definisjonen av hva som er normalt.

Endret av Miah
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise er et produkt av vårt samfunn. Hun er blogger, har tatt operasjoner og kler av seg offentlig. Hva sier dette om vår tid? Narsissisme, ja, kanskje. Forventninger? Ja, kanskje det... Ikke vet jeg. Det er synd at de unges sjel veier så lett på vektskålen i dagens samfunn.

Anonym poster: 7e52acba3936a9459b7d6d6cb6a26cc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei dere er kanskje ikke sjalue, men jeg synes det er unødvendig å være så dømmende mot en person dere ikke kjenner. Eller er det noen her som faktisk kjenner henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Morsomt å se hvordan en annens handlinger kan skape sånn diskusjon.

Hennes operasjoner går vel ikke ut over noen andre, og om hun kommer til å angre når hun blir eldre, så vil også det være hennes problem og ingen andres. Jeg tror og håper at hun har tenkt grundig gjennom dette på forhånd.

Og du som kalte henne hjernedød, kjenner du henne eller måler du synkende intelligens i silikon og restylane?

Alle er ulike, og bra er det! Men det går da an å vise litt respekt ovenfor hverandre fordi om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt hva? Ærlig talt det er den største gakk gakk leppa jeg har sett? Ærlig talt det er det mest tanketomme blikket jeg noengang har sett? Ærlig talt det er den mest fake blåfargen jeg noengang har sett noen ha på linser??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...