Gå til innhold

Sophie Elise


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

News_012968_Other_001.jpeg

Lekkert bilde.... eller ikke

whaat. gikk inn på FHM sine sider, men der fant jeg det ikke. er dette ekte?? Hadde vært så flau om jeg var foreldrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poenget er jo at de tror de ser ut som Angelina Jolie når det egentlig ser helt tilbakestående ut.

Skjønner ikke hvorfor du tar dette personlig, såfremt du ikke er en "duckfacer" selv.

Leste over posten din en gang til, skjønte det nå ! Nei jeg er ikke et duckface, men får det slengt etter meg fordi jeg har fluffy lepper.. Drit irriterende at folk tror jeg gjør meg til.. men men :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver at HUN SELV synes hun ser fin ut, selv om hun forstår at andre ikke gjør det. Hun er vegetarianer og opptatt av dyresaker, og er med u Unge Høyre (så kan man mene hva man vil om politikken, men hun er hvertfall engasjert i noe).

Jeg syntes hun er kul.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaskosi

Brutal og usaklig beskrivelse, enig der, men nå har hun jo selv gjort seg til et objekt gjennom å kle av seg i FHM.

Ja.. Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om det. Jeg mener, det må jo kunne gå an å gjøre slike ting uten å bli sett på som en hore? Leser slike kommentarer b.la i kommentarfeltet hennes nå etter at bildet fra FHM har kommet ut. Vi er jo alle forskjellige. Jeg blir bare så sint når folk skal kommente andres utseende. Akkurat som om folk glemmer at det er en person bak bloggen, en 18-årig jente med like mange følelser som oss. Hvis hun føler seg bedre med de kirurgiske inngrepene hun har gjort, så synes jeg det er bra for henne. Det må gjøre vondt å lese "puppene dine ser jævlige og hengete ut" "du ser faen meg ikke ut". Hva i alle dager skal man liksom gjøre med det? Hva tenker folk når de skriver slike ting? Hva hadde de gjort om noen hadde sagt det samme til dem? Jeg syns synd i henne og skulle ønske at hun hadde det bedre med seg selv, for det har hun all grunn til å ha. Liker bloggen hennes veldig godt, syns hun virker som en snill, ærlig og morsom jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skriver at HUN SELV synes hun ser fin ut, selv om hun forstår at andre ikke gjør det. Hun er vegetarianer og opptatt av dyresaker, og er med u Unge Høyre (så kan man mene hva man vil om politikken, men hun er hvertfall engasjert i noe).

Jeg syntes hun er kul.

Lese bloggen hennes. Syns hun er kul og alt det der, men en ting jeg har blitt lei av er å se de innleggene hvor hun klager over utseende sitt, hvor usikker hun er på seg selv og i samme innlegg legger til bikinibilder. Hun er så alt for opptatt av å få oppmerksomhet.. Men er utrolig bra at hun er opptatt av dyr og engasjerer seg i ting da.

http://sophieelise.blogg.no/1361911629_26022013.html

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldre, besteforeldre og søsken må være så stolte....not.

Trist verden og utvikling. FHM og Vimenn er e møkkablad som selger kun fordi forsidene har dumme og halvnakne kvinnfolk foran. Hadde de hatt dyr, biler eller annet så 0 salg. Menn er dumme, de trenger ytre stimuli og slike blader blir runkestoff. Hvis SOPHIE ELISE ikke elsker seg mer enn dette, og lar seg forfalle slik i et blad, så hversågod. Var det min mor, hvis hun en dag blir mamma så ville jeg langskjems. Synd at hun tror hennes verdi bare er nakenhet, silikonpupper og dolly Duck lepper. Og disse dumme nekene ser dessverre dagens 13 åringer opp til. Kirurgene har mye jobb fremover med å fylle opp puppene til dumme jenter som tar etter. Huff, sier jeg bare. Dypt sjokkert og glad jeg ikke har døtre.

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

News_012968_Other_001.jpeg

Lekkert bilde.... eller ikke

Ikke så veldig, puppene ser ut om blåsebelger. Ikke alle operasjoner som er like velykkede. Leppene er dolly duck opp av dag. Stakkars jente. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en teit overskrift da. Slippet seg løs i FHM....makan. Synes dette er diskriminering. Hvor er mennene som slår seg løs i bare boxeren???????????????????????????

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Ikke så veldig, puppene ser ut om blåsebelger. Ikke alle operasjoner som er like velykkede. Leppene er dolly duck opp av dag. Stakkars jente. :fnise:

Hun pusher de jo sammen, men er enig i at det er litt for mye for den smale kroppen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes dere som skriver at foreldrene hennes ikke kan være stolte av henne, burde tenke dere litt om! Det er jo nettopp dere som dømmer kun ut av utseendet på en person! Sophie virker faktsisk som en av de mest oppegående toppbloggerne, som en nevnte over her er hun over gjennomsnittet interessert i dyrevern, hun er vegetarianer, bryr seg om politikk, sine medmennesker osv.. Så ikke døm noen før dere faktisk har kjennskap til noe mer enn bare utseendet deres!

For gjett hva, det er faktisk mulig å være en snill, smart og omtenksom person, selv om man har så dårlig selvtillig (som hun selv har sagt) at man finner det nødvendig å ta silikon, bruke mye sminke osv.

Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående, fine og normale jenter kaster ikke klærne og stiller seg frem som en Playboy bunny, er DET som er forskjellen!!!

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oppegående, fine og normale jenter kaster ikke klærne og stiller seg frem som en Playboy bunny, er DET som er forskjellen!!!

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

Jeg bare ønsker å utfordre den tanken litt. Nå snakker jeg IKKE om Sophie Elise direkte, eller om andre individer. Nå ønsker jeg å generalisere dette litt, og prate generelt om det å kle av seg (litt) i manneblad.

HVORFOR er det verst? Hvorfor er det verre å være på forsiden av et blad, enn å f.eks. legge ut et bikinibilde på Facebook, eller gå naken på stranda, eller ha på seg gjennomsiktig topp på sommeren.

Jeg tar ikke et standpunkt her, jeg bare lurer på hvorfor i all verden noen er så bastante og mener at det er gigatstor forskjell på disse tingene, når handlingen i seg selv er sånn ca. den samme; å vise hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående, fine og normale jenter kaster ikke klærne og stiller seg frem som en Playboy bunny, er DET som er forskjellen!!!

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

Jo, det gjør de. Skjerpings.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tar opererasjoner, har 60 cm grå exstensions, er solariumsbrun og skarptynn. Også er hun sur for at folk er fordømmende. Er det kanskje er ide å ta en makeover?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppegående, fine og normale jenter kaster ikke klærne og stiller seg frem som en Playboy bunny, er DET som er forskjellen!!!

Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d

Ok, men jeg skjønner bare ikke hvorfor dere må være så j**** bitter? Hva er det som gjør ditt liv så mye verre av at ei jente fra Harstad har silikon og stiller opp i FHM? Har du tenkt på det?

Og jo, hun er faktisk oppegående, jeg finner det ikke lite sannsynelig om hun har gjort mer for f. eks dyrevern enn det du har gjort.

(Og nei jeg er ingen sophieelise-fan, tvert i mot, jeg er bare så lei av folk som dømmer mener det er andre som er problemet i samfunnet, når det faktisk er de selv)

Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...