AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #81 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg synes Sophie Elise virker som en fantastisk person! Anonym poster: 218b2fdf8e1076aee7555eb58e857c8f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #82 Del Skrevet 17. mars 2013 Ærlig talt hva? Ærlig talt det er den største gakk gakk leppa jeg har sett? Ærlig talt det er det mest tanketomme blikket jeg noengang har sett? Ærlig talt det er den mest fake blåfargen jeg noengang har sett noen ha på linser?? Jeg får så blå øyner på bilder i dagslys... Sorry for at du ikke gjør det. Anonym poster: de495c479af411d9859c301a9fe970e6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. mars 2013 #83 Del Skrevet 17. mars 2013 Hva vet du om hvilken farge mine øyne har? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2013 #84 Del Skrevet 17. mars 2013 Sitat min mann, dog mye umoden : Hun er sikkert god på suge med de leppene. OMG, jeg dør!! Haha. Er det mulig??? Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 17. mars 2013 #85 Del Skrevet 17. mars 2013 Søt jente for all del,kommer til å angre på mye om et par år men. Så henne på god kveld Norge igår. Ble passe kvalm egentlig, på FHM sine vegne. Hun så ut som en 15 åring på 1.50 med ballongpupper. Det vil de ha i bladet, å det kjøper faktisk menn? Jaja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 17. mars 2013 #86 Del Skrevet 17. mars 2013 Hun er jo erkeprototypen. Klart menn elsker å se på det! Er det noe nytt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 17. mars 2013 #87 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) I DENNE artikkelen har de tydeligvis problemer med å bestemme seg for hvor gammel hun er Ærlig talt, jenta er overhodet ikke dum og jeg synes hun skriver godt og virker reflektert - men som de fleste andre bloggere er hun ikke akkurat så veldig fremtidsbevisst. Mann, jobb, barn... hvor kjekt er det når man har en veldig utleverende blogg og løse bilder liggende ute på nettet? Endret 17. mars 2013 av BabyBlue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 18. mars 2013 #88 Del Skrevet 18. mars 2013 I DENNE artikkelen har de tydeligvis problemer med å bestemme seg for hvor gammel hun er Ærlig talt, jenta er overhodet ikke dum og jeg synes hun skriver godt og virker reflektert - men som de fleste andre bloggere er hun ikke akkurat så veldig fremtidsbevisst. Mann, jobb, barn... hvor kjekt er det når man har en veldig utleverende blogg og løse bilder liggende ute på nettet? Nå er det ikke alles drøm her i verden med mann og barn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. mars 2013 #89 Del Skrevet 18. mars 2013 Nå er det ikke alles drøm her i verden med mann og barn. Visste den kommentaren ville komme - for det er ikke min drøm heller , men hva om Sophie vil ha barn og mann en gang i fremtiden? Altså... hadde moren min hatt løskledde bilder av seg selv på nettet og en blogg som er mer som en dagbok hadde jeg blitt ganske... ja, flau. Og bekymret for hvordan hun selv ble oppdratt da hun var ung. For all del, flott jente og bloggen er leselig, men virker som om eksponeringsbehovet bare har blitt større og større med årene når det kommer til disse bloggerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyB. Skrevet 18. mars 2013 #90 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Ærlig talt.... Ærlig talt hva? Ærlig talt det er den største gakk gakk leppa jeg har sett? Ærlig talt det er det mest tanketomme blikket jeg noengang har sett? Ærlig talt det er den mest fake blåfargen jeg noengang har sett noen ha på linser?? Eg kjem aldri til å skjønne behovet nokon har når det kjem til kritisering av utsjånad. Du syns ikkje det er fint? Jammen flaks ingen tvingar deg til å sjå sånn ut. Hadde ikkje det vore fint, forresten? Om alle berre fekk "lov" til å sjå ut som dei ville... Skjønnar ikkje kvifor nokon gidder å bruke tid på korleis andre ser ut. Endret 18. mars 2013 av NancyB. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #91 Del Skrevet 18. mars 2013 Typisk kvinner å rakke ned på andre kvinner, kvinner som både er pene og suksessfulle. Anonym poster: 4f2799d27d3e1366becdad01f2eaed27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #92 Del Skrevet 18. mars 2013 Har ikke fått med meg at Selda har vært coverpike. Jeg regner ikke med annet av fjortiser med restylane og silikon.. Men Selda og andre som henne er det "skuffende" å se kle av seg og avbildes i manneblader..... Ser du, du uttaler deg forskjellig om at de stiller i manneblader, basert på ditt eksisterende inntrykk av dem. Når Sophie Elise gjør det roper du om at "ingen ordentlige jenter gjør slikt!" og når Selda gjør det er du "skuffet". Anonym poster: c59cde1574c78ec7733aef8e59232695 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 18. mars 2013 #93 Del Skrevet 18. mars 2013 Det eneste her jeg syns er ekkelt er at en 18år gammel jente som i mine øyne har en veldig ung alder stiller opp i et blad hvor menn langt eldre enn henne kan sikle på hennes unge kropp. Ja det er fordommer jeg har, men jeg syns det er noe ekkelt med eldre menn som sikler på tenåringer. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 18. mars 2013 #94 Del Skrevet 18. mars 2013 jeg synes hun er søt jeg. Veldig pene øyne og hva så om hun har silikon og restylan hun er sikkert 10 ganger penere enn alle dere som rakker ned på henne i denne tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 18. mars 2013 #95 Del Skrevet 18. mars 2013 jeg synes hun er søt jeg. Veldig pene øyne og hva så om hun har silikon og restylan hun er sikkert 10 ganger penere enn alle dere som rakker ned på henne i denne tråden. Må si meg enig her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 18. mars 2013 #96 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) - Endret 11. juni 2014 av Samaysa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dødsdømt Skrevet 18. mars 2013 #97 Del Skrevet 18. mars 2013 Min favorittblogger. Norges deiligste dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sparks Skrevet 19. mars 2013 #98 Del Skrevet 19. mars 2013 Ærlig talt hva? Ærlig talt det er den største gakk gakk leppa jeg har sett? Ærlig talt det er det mest tanketomme blikket jeg noengang har sett? Ærlig talt det er den mest fake blåfargen jeg noengang har sett noen ha på linser?? Ja, var det jeg mente med ærlig talt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #99 Del Skrevet 19. mars 2013 Så lenge man ikke kjenner henne personlig, så er det hvordan hun fremstiller seg selv som danner inntrykket vi får av henne. Når hun pumper seg full av diverse greier for så å kle av seg i ett manneblad, så er det veldig fort å tenke at hun er hjernedød med kun utseendet i fokus. Selvfølgelig er det ikke mulig for meg å si at hun er ett dårlig menneske, for jeg kjenner henne ikke. Men jeg kan få mene hva jeg vil om måten hun fremstiller seg selv på. Og min mening om den saken er at jeg håper hun vokser opp til å bli tryggere på seg selv. At hun vokser av seg dette behovet for bekreftelser og innser at hun er flott akkurat som hun er. Jeg håper også at de tingene hun gjør nå ikke vil få konsekvenser for henne senere i livet. Ingen kan holde liv i en rosablogg hele livet, og hun må faktisk ut i det virkelige livet en eller annen gang. Anonym poster: 78f42213040d0117b40c4c8317f62074 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2013 #100 Del Skrevet 19. mars 2013 Ville aldri ansatt en rosablogger. De er meget selvopptatte. Slike selvopptatt folk vil ikke jeg ha på en arbeidsplass. Mye fravær og mye dilling foran speilet, og mye behandlinger i salonger. Disse rosabloggerne skulle fått behandling på psykriatisk. Anonym poster: 85d1fa6d5908043bc13857a47117662d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå