Gå til innhold

Sophie Elise

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå har Sophie Elise tatt silikon, på 18 årsdagen sin. Hun har hele leppene fylle i restylane, og ser ut som hun er 40.. Hva synes dere om slikt? Jeg synes det er grusomt, og mener virkelig hun trenger hjelp og grensesetting.,

Anonym poster: a3b35b88b67b2787a8a4673992b7b1a1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvem dette er, men alderen tatt i betraktning er dette bare trist. Jeg ser for meg hva slags liv hun kommer til å leve. Stakkars henne som er så lite glad i seg selv.

Anonym poster: 2f9ad9d6d4c0e04707a3ad25d6b8d37a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny tråd, igjen? Rapportert. Du kunne gjerne diskutert temaet, men i mer generelle vendinger uten å nevne navn eller blogg?

Anonym poster: ca5749ab1558f751ef21323043ab6bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søt liten jente det, men synes jo ikke at leppene hennes er veldig lekre. Hun kunne vært veldig pen om hun hadde latt være å tulle med kroppen for mye. Jeg har full respekt for kvinner som har dårlig selvtillit og vil ta silikon. Hun har jo en veltrent å fin kropp så det skal hun ha.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morteno

Helt forferdelig. Skjønner ikke at folk syntes det er pent. Hadde jeg sett sånn ut hadde jeg ikke villet gå ut og vist meg offentlig.

Uff.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting imot henne personlig, og synes hun er en flott person.

Men jeg synes hun har blitt direkte stygg i det siste. Og jeg kan ikke skjønne at hun ikke ser det selv...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke mange her som har fulgt hennes blogg over en lengre periode. Jeg er egentlig en av de som ikke liker rosablogger, og som dro henne under den kammen. Det må jeg bare trekke tilbake, for jeg hadde veldig feil. Hun virker relativt reflektert, og forklarer enkelt at hun synes det er fint på seg selv, og at hun ikke nødvendigvis tok det for å se ut som noen andre. Hvis noen ser på kroppen som et kanvas som man selv kan dekorere skal de jo få lov til det. Silikon kommer jo på lik linje som piercing, tattoo etc.

Endret av misscandy
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke mange her som har fulgt hennes blogg over en lengre periode. Jeg er egentlig en av de som ikke liker rosablogger, og som dro henne under den kammen. Det må jeg bare trekke tilbake, for jeg hadde veldig feil. Hun virker relativt reflektert, og forklarer enkelt at hun synes det er fint på seg selv, og at hun ikke nødvendigvis tok det for å se ut som noen andre. Hvis noen ser på kroppen som et kanvas som man selv kan dekorere skal de jo få lov til det. Silikon kommer jo på lik linje som piercing, tattoo etc.

Helt enig. Noe noen synes er pent kan andre synes er stygt og omvendt. Hun liker seg selv tydeligvis, og det er jo fint for hun :) Våres mening har egentlig ingen betydning.

Endret av Blod
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Sophie Elise er veldig interessant som person, for hun er en av (få?) toppbloggere som har et fullstendig åpent kommentarfelt, og jeg er sjokkert over hva unge folk lirer av seg til denne jenta. Senest i dag leste jeg en kommentar hvor en lurte på hvorfor hun gadd å leve? Og folk kaller henne hore, stygg, og de verste ting, for meg ville det vært en svær stor belastning å ha så mange fremmede mennesker dømme meg nord og ned hver dag.

Jeg synes ikke hun fronter et sunt kroppsbilde for unge jenter, men samtidig ser hvertfall jeg på henne mer som en outsider i samfunnet, og ikke normen.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er en skjønnhet uten like denne jenta. Hun er så fin. "Nebbet" hennes er vakkert. Det er ikke alle som kles restylane, men det gjør hun.

Det fineste bildet av henne er der hun ligger på gulvet, nesten som en pinup og drar seg i håret. ekte modell-materiale. Hun har nok gått en fashion week eller ti. :)

Anonym poster: 3a159e15dc1cc7dcc1e2c648a8992617

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun virker fantastisk på måten hun OPPFØRER seg på! Da liker jeg henne.

Skal jeg se rent utseendemessig synes jeg hun ser helt forferdelig ut og at det er trist at hun ødelegger seg selv sånn! Menmen, hun liker det.

Anonym poster: 879a70bc3cffadd67cd482fd014f64d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har Sophie Elise tatt silikon, på 18 årsdagen sin. Hun har hele leppene fylle i restylane, og ser ut som hun er 40.. Hva synes dere om slikt? Jeg synes det er grusomt, og mener virkelig hun trenger hjelp og grensesetting.,

Anonym poster: a3b35b88b67b2787a8a4673992b7b1a1

Jeg synes du skal logge deg av internett og bruke tiden din på noe mer fornuftig enn å sitte her å ha meninger om noen du ikke kjenner. Hater disse trådene.

Endret av julielis
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes du skal logge deg av internett og bruke tiden din på noe mer fornuftig enn å sitte her å ha meninger om noen du ikke kjenner. Hater disse trådene.

Selv om jeg er enig med deg angående disse trådene, så skjønner jeg alvorlig talt ikke når det ble galt å ha en mening om noen man ikke kjenner? Det er noe alle har, inkludert deg selv. Folk må slutte å være så hårsåre.

Anonym poster: 7f6e159a4234b36887ca35dc51c72bfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor alle skal kommentere hvordan andre ser ut hele tiden. Om en overvektig person starter blogg så vil ingen åpne en kg tråd om hvor feit denne personen er.

Noe jeg derimot synes er litt dumt er at denne jenta som tar valg helt for seg selv også er en rollemodell for 10-13 åringer der ute som nå alle ønsker silikon. Det er trist.

Ellers synes jeg hun virker som en oppegående jente med sterke meninger uansett leppe eller puppestørrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars hun skeev jo et innlegg om at hun gruet seg til å ta bikini bilder i syden fordi leserne slenger dritt om henne og kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men alikevel gidder du og svare.

Anonym poster: 15beda803e075ea10e7fd459c9bd20f0

Anonym poster: 15beda803e075ea10e7fd459c9bd20f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...