Smeila Skrevet 19. februar 2013 #1 Del Skrevet 19. februar 2013 (Vet ikke om det her var riktig sted å poste dette) Nå har det seg sånn at jeg leier en sokkelleilighet, med fellesareal der det står en vaskemaskin. Huset er relativt gammelt. Her om dagen når jeg skulle slå av kranen til vaskemaskinen oppdaget jeg at det var masse små svarte fluer som kom opp fra veggen. Hva er dette? Hva burde jeg gjøre? Burde jeg spraye det med insekts spray? Jeg har virkelig ingen aning! Og det er så utrolig ekkelt også.. Jeg kan legge til at huseieren har dratt på ferie, og blir der i ihvertfall to måneder til, så jeg er litt alene om det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campanula Skrevet 26. februar 2013 #2 Del Skrevet 26. februar 2013 Hvordan ser de ut? En flue er ikke bare en flue. Det kan hende de ligger i dvale for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeila Skrevet 26. februar 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 26. februar 2013 Ganske små. Nesten som fruktfluer, bare at disse er svarte. De flyr heller ikke så godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Campanula Skrevet 28. februar 2013 #4 Del Skrevet 28. februar 2013 De flyr ikke fordi de er i dvaletilstand Bare kost dem over i en plastikkpose, knytt den sammen og kast i søpla. Så slipper du å bruke kjemikalier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. mars 2013 #5 Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Nuke them from orbit!! It`s the only way to make sure! (E. Ripley, Løytnant, NOSTROMO) Endret 1. mars 2013 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gurglemeie Skrevet 1. mars 2013 #6 Del Skrevet 1. mars 2013 De kan kanskje virke ufarlige og små, men om natten vokser de til kjemper, og favorittmaten er menneskekjøtt! Best å ringe skadeværnet for farlige monstere Helt serriøst, kan det høres ut som noen fruktfluer av noe slag. Vannskelige å bli kvitt. Jeg smekket alle jeg så, og sakte men sikker forsvant de... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå