Gjest Surrehodet Skrevet 19. februar 2013 #21 Del Skrevet 19. februar 2013 Men hvem var jeg egentlig ute å spiste med på Lørdag Satt jeg alene på det 4 mannsbordet og snakka med meg selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 19. februar 2013 #22 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Jeg er fortsatt 100% sikker i min sak. Han kan selvsagt ha diktet opp alt sammen, og det må du gjerne tro, men du får ikke meg til å tro det, med mindre du har håndfaste beviser. Men det har du vel ikke, eller hva? Endret 22. februar 2013 av Sulosi 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sakone Skrevet 19. februar 2013 #23 Del Skrevet 19. februar 2013 (endret) Han kan selvsagt ha diktet opp alt sammen, og det må du gjerne tro, men du får ikke meg til å tro det, med mindre du har håndfaste beviser. Men det har du vel ikke, eller hva? Du får tro hva du vil I mellomtiden står jeg på min rett til å tro hva jeg vil Endret 22. februar 2013 av Sulosi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. februar 2013 #24 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) han skreiv fleire setningar på nynorsk i trådar der han henvendte seg til meg Endret 20. februar 2013 av Stjerner og planeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 22. februar 2013 #25 Del Skrevet 22. februar 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner omkring brukere. Sulosi, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Animula Skrevet 22. februar 2013 #26 Del Skrevet 22. februar 2013 (endret) : Endret 22. februar 2013 av Farnesina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå