verano Skrevet 5. mars 2013 #101 Skrevet 5. mars 2013 Hvem rimmer hvem? Må gå på do minst en time før, pluss masse oppvarming og smøring, og rimming hvis han liker det da. Og så må man slappe heeeelt av
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2013 #102 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har aldri prøvd analsex, men har sagt til meg selv at det skal jeg aldri ha, heller. Finner ingenting med kukk i rumpa pirrende. Og synes han mannen din virker veldig hensynsløs, som det ble sagt over her. Synes du det er så behagelig, skal ingen "tvinge" deg til å ha det. Anonym poster: 9ce14bbbd9732ac3d5521512e91ce21c 1
Gjest hannehov93 Skrevet 6. mars 2013 #103 Skrevet 6. mars 2013 (endret) Synes ikke mannen din skal tvinge deg til sånt. Endret 6. mars 2013 av hannehov93
Tidus Skrevet 7. mars 2013 #104 Skrevet 7. mars 2013 Det er noe annerledes, det er essensen i "greia" tror jeg. Personlig vil jeg gjerne prøve det (skikkelig), men de få (4) jentene som har latt meg prøve, har alle fått for vondt til å holde på noe særlig. Med masse glidemiddel.
Reg Skrevet 9. mars 2013 #105 Skrevet 9. mars 2013 Noen liker analsex, kanskje fordi det er veldig intimt og /eller forbudt. Andre liker ikke tanken en gang, og/eller er redd for at det skal gjøre vondt. Hvis man ikke har lyst til å prøve, skal man la være. Heldigvis finnes det et alternativ for de fleste av oss, nemlig vaginalsex. Vagina er spesielt utformet for å ta imot en erigert penis, den har passe størrelse og trenger oftest ikke tilførsel av glidemiddel en gang.
Tibbie Skrevet 9. mars 2013 #106 Skrevet 9. mars 2013 Jeg tror nok det har noe med at det oftest er trangere der
OneLove Skrevet 9. mars 2013 #107 Skrevet 9. mars 2013 Jeg er vel en av få menn som synes det er ekkelt da.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2013 #108 Skrevet 9. mars 2013 Prøvde det med eksen et par ganger, men jeg likte det ikke. min nye sambo har spurt om hva jeg syns om anal - og jeg har sagt at jeg har prøvd, men likte det ikke så godt, så har aldri gjort det siden. Men har sagt at vi kan prøve en gang hvis han vil, da med kondom (og han liker ikke å bruke kondom), og hvis vi begge er i rette humøret og stemningen er der! sa til han samtidig på spøk at han kunne jo prøve med glidemiddel og en agurk, så fikk han prøve selv hvordan det kjentes Han har aldri sagt noe om det igjen men jeg elsker f.eks 69-stillingen, og få en finger i rompa samtidig, så de får han gjør tror det holder for han jeg! Anonym poster: af137f0dcdc069dd691ce01010fd203e
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2013 #109 Skrevet 9. mars 2013 Noen liker analsex, kanskje fordi det er veldig intimt og /eller forbudt. Andre liker ikke tanken en gang, og/eller er redd for at det skal gjøre vondt. Hvis man ikke har lyst til å prøve, skal man la være. Heldigvis finnes det et alternativ for de fleste av oss, nemlig vaginalsex. Vagina er spesielt utformet for å ta imot en erigert penis, den har passe størrelse og trenger oftest ikke tilførsel av glidemiddel en gang. Du har skjønt det .
OneLove Skrevet 9. mars 2013 #110 Skrevet 9. mars 2013 Like vaginal sex? Trodde det bare var for avvikere som meg.
Gjest Nils-Per Skrevet 9. mars 2013 #111 Skrevet 9. mars 2013 (endret) Det er mer psykisk enn fysisk. Rent fysisk føles det som å putte penis inn i en ballong; trangt i enden men innover føles det temmelig romslig. Vagina er trangere hele veien. Men psykisk er det veldig pirrende med en dame som lar seg knulle i rumpa, dersom hun liker det. Visuelt er det veldig stimulerende også, så dersom en kombinerer det med f.eks. et speil må jeg jobbe hardt for ikke å komme for fort. Endret 9. mars 2013 av Nils-Per 1
Gjest Katten. Skrevet 9. mars 2013 #112 Skrevet 9. mars 2013 Jeg tror nok det har noe med at det oftest er trangere der Bare i åpningen. Utover det er det liten fysisk nytelse men mer psykisk. Hovedsaklig av å se hvor mye det tenner jenta - for min del.
Pene sko... Skrevet 11. mars 2013 #113 Skrevet 11. mars 2013 Ikke vet jeg hva som er så fascinerende med det. Prøvde analsex med eksen en gang. Eh, did not like it.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå