Gå til innhold

Hva er det med gutter og analsex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anal sex trodde jeg var spessielt helt til jeg teste det endel ut - er nokk trangen til å rpøve noe nytt samt litt mye prosno som får oss gutta til og tro dette er så fantastisk.

Sannheten er at for oss så er det egentlig ikke så mye forskjell for uten om at det er trangerer til å begynne med å til slutt så merker hvertfal ikke jeg så veldig stor forskjell.

MEN for noen damer kan de komme i himmelen ved anal stimulering, men dette krever trening og ikke minst trygghet.

Må si mye av det som blir diskutert her inne ikke henger i sammen med virkeligheten, virkeligheten er at alle er veldig forskjellige både i måten de tenker og i måten de utfører dette som har med sex å gjøre.

for min del er det at vi to har noe i sammen som kun innvolverer oss, å jeg har ekstremt bra sex for jeg er ekstremt glad i min KJÆRE

For min del er det ligegyldig hvor jeg putter, men dersom miss beauty ligger med fløyta og sier det er klart i spor 2 så skal ikke jeg være vanskelig.

Anonym poster: d62e55208c1b8c55205a89fef758d1d6

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om man ikke "bæsjer" i den forstand hver gang man har analsex, så får mannen likevel masse analsafter på pikken og det er ikke særlig digg det heller. Blod er da fremdeles hakket bedre, spør du meg. Og hvis man menser på pikken så lukter det ikke bæsj av den selv etter den er tørka. Usj.

Tror ikke at det kun er gutter som liker analsex, men skjønner ikke hva som gjør at kvinner tenner på at det kjennes ut som de driter. Det må jo nærmest være en form for dritefetisj? Kommer de samme damene når de legger en kabel på toalettet, mon tro? Sexy. Tror mesteparten av damer bare sier at de liker analsex så gutta skal like dem bedre, men de som faktisk liker det er merkelige. Når jeg har sex så skal det ikke være det samme som å sitte på dass og drite. Det bør være to vidt forskjellig ting som ikke blandes sammen.

Anonym poster: 132243fb28f11df554cbbc5f801df9b4

Du kan ikke ha hatt analsex før :)

Analsafter og bæsjelukt?

Du avslører deg selv ved at dine fobier styrer dine sanseinntrykk og irrasjonelle argumentasjon.

Om du ikke holder på å drite på deg så inneholder ikke ytre del av endetarmen avføring.

Har du problemer med at det skvalper når du går pga at du har bakenden full av analsafter ? så foreslår jeg et legebesøk, da det nemlig ikke er normalt.

Bøyer du deg ned for å lukte på kukken din etterpå? :ler: Du må være myk eller flink til å innbille deg ting. Man kan også alltids bruke kondom om man er av typen som innbiller seg lukter, syns det er kvalmt å få glidemiddel eller ekkelt vaginalsekret etc. på penis. Rart du kan ha sex i det hele tatt.

Personlig syns jeg synd på de som ikke klarer å nyte en fantastisk jenterumpe.

Anonym poster: 2ddf71622e3bb2db41f4cbfc0ee130fb

• Liker 6
Skrevet

Min type sier han elsker det fordi det er litt annerledes, noe vi ikke gjør hver gang (men gjør det jevnt inni mellom), og litt ekstra småfrekt fordi det er litt "forbudt". Det gir sexen et litt mer dirty innslag, og den aller viktigste grunne for han: trangt og godt ;)

Anonym poster: d1afc2476ac3d956ef05a5064ac1a6d5

• Liker 1
Skrevet

Eksen min maste om dette hele tiden. Prøvde mange ganger det var kjempe vondt.

• Liker 1
Skrevet

Tror det er utrolig mange skaphomser og bifile menn der ute som føler seg frem litt her.

Anonym poster: 7d15d8c0e37119c85e4ba2ef050102c6

• Liker 1
Skrevet

Tror det er utrolig mange skaphomser og bifile menn der ute som føler seg frem litt her.

La meg påpeke det selvfølgelige: En kvinnerompe og en mannerompe er IKKE det samme! De mennene som elsker en spretten kvinnerompe er gjerne de samme som aldri hadde rørt en mann ;)

• Liker 2
Skrevet

La meg påpeke det selvfølgelige: En kvinnerompe og en mannerompe er IKKE det samme! De mennene som elsker en spretten kvinnerompe er gjerne de samme som aldri hadde rørt en mann ;)

Liker begge deler jeg.... :wink:

m28

Skrevet

Liker begge deler jeg.... :wink:

m28

Derav ordet "gjerne". Bifile menn er dessverre sjelden vare ...

• Liker 1
Skrevet

En mann som ikke forstår forskjellen på en gutte og jenterumpe (du gjør tydeligvis ikke det) har nok et mer tvilsomt forhold til egen legning.

• Liker 3
Skrevet

Derav ordet "gjerne". Bifile menn er dessverre sjelden vare ...

Dessverre? Siden bifile menn er den gruppen eksperter frykter at for alvor skal gi hiv fotfeste i hetrofile miljøer, så må jeg nok være uenig med deg.

• Liker 1
Skrevet

Dessverre? Siden bifile menn er den gruppen eksperter frykter at for alvor skal gi hiv fotfeste i hetrofile miljøer, så må jeg nok være uenig med deg.

Tillat meg å påpeke at jeg syns på generell basis at alle som ikke bruker kondom er dustehuer - uavhengig av om penisen i friluft blir stappet inn i en gutt eller en jente. Jeg skrev "dessverre" fordi jeg tror det er en illusjon at flere kvinner enn menn er bifile, ergo er det ikke så rent usannsynlig at mange bifile menn later som de er heterofile. Kjenner et par stykk som har gitt/fått blowjobs til/av kompiser eller er åpne for å ha sex med en mann hvis sjansen byr seg, men det er ganske få av dem sammenlignet med antall bifile jenter jeg kjenner. Godt mulig bifile menn er en risikogruppe, men det skyldes nok at de fleste mannfolk dessverre er mer redd for å produsere lausunger enn å få/spre kjønnssykdommer - ikke hvorvidt de er skeive eller streite.

Skrevet

Har ikke noe behov for å stikke pikken min opp i endetarmen til damen, ellers takk.

Skrevet

Tillat meg å påpeke at jeg syns på generell basis at alle som ikke bruker kondom er dustehuer - uavhengig av om penisen i friluft blir stappet inn i en gutt eller en jente. Jeg skrev "dessverre" fordi jeg tror det er en illusjon at flere kvinner enn menn er bifile, ergo er det ikke så rent usannsynlig at mange bifile menn later som de er heterofile. Kjenner et par stykk som har gitt/fått blowjobs til/av kompiser eller er åpne for å ha sex med en mann hvis sjansen byr seg, men det er ganske få av dem sammenlignet med antall bifile jenter jeg kjenner. Godt mulig bifile menn er en risikogruppe, men det skyldes nok at de fleste mannfolk dessverre er mer redd for å produsere lausunger enn å få/spre kjønnssykdommer - ikke hvorvidt de er skeive eller streite.

Ehh :klo: jo akkurat det spiller en svært stor rolle. Har du virkelig ikke fått med deg at menn som har sex med menn er den største risikogruppen for HIV? Akkurat når jeg trodde at KG ikke kunne sjokkere mer.

• Liker 1
Skrevet

Ehh :klo: jo akkurat det spiller en svært stor rolle. Har du virkelig ikke fått med deg at menn som har sex med menn er den største risikogruppen for HIV? Akkurat når jeg trodde at KG ikke kunne sjokkere mer.

Misforstod du meg? La meg ta det steg for steg ...

Menn er mer redd for å bli pappa ved et "uhell" enn de er for kjønssykdommer.

Ergo: Menn har lav terskel for å ha analsex og oralsex uten å beskytte seg - uavhengig av om det er en mann eller en kvinne de stapper stasen inn i. Har ingen problemer med å tro på at bifile menn kanskje er verre smittespredere enn andre, men jeg mistenker helt ærlig at problemet ligger i menns natur mer enn i legningen. Kvinner vet at de lettere blir smittet av menn enn menn blir smittet av kvinner, og vi er i tillegg den som er helt stuck med ungen hvis vi blir gravide. Kjenner noen mannfolk som helst dropper kondom på ONS hvis de kan, men kjenner ingen kvinnfolk som gjør det. Jeg kjenner derimot flere kvinnfolk som har ravet rundt og spurt andre på utestedet om de har et kondom til overs, eller har kavet rundt i teltet sitt for å finne et kondom, eller flydd rundt i Oslos gater midt på natta for å finne en døgnåpen sjappe som har kondomer ...

Skrevet

Misforstod du meg? La meg ta det steg for steg ...

Menn er mer redd for å bli pappa ved et "uhell" enn de er for kjønssykdommer.

Ergo: Menn har lav terskel for å ha analsex og oralsex uten å beskytte seg - uavhengig av om det er en mann eller en kvinne de stapper stasen inn i. Har ingen problemer med å tro på at bifile menn kanskje er verre smittespredere enn andre, men jeg mistenker helt ærlig at problemet ligger i menns natur mer enn i legningen. Kvinner vet at de lettere blir smittet av menn enn menn blir smittet av kvinner, og vi er i tillegg den som er helt stuck med ungen hvis vi blir gravide. Kjenner noen mannfolk som helst dropper kondom på ONS hvis de kan, men kjenner ingen kvinnfolk som gjør det. Jeg kjenner derimot flere kvinnfolk som har ravet rundt og spurt andre på utestedet om de har et kondom til overs, eller har kavet rundt i teltet sitt for å finne et kondom, eller flydd rundt i Oslos gater midt på natta for å finne en døgnåpen sjappe som har kondomer ...

Omg. Nei, det er jo nettopp det som ikke er det samme! Hiv forekomsten blant menn som har sex med menn er jo milevis høyere enn blant hetrofile, så det er jo laangt høyere risiko for de som stapper stasen inn i en annen mann kontra en kvinne. Trodde vitterlig alle var klar over dette. Et lite hint at vi snakker en egen risikogruppe bør vel det at menn som har sex med menn (homofile og bifile altså) aldri får lov til å gi blod.

Jenter er ikke det spor bedre på å bruke beskyttelse enn gutter!

• Liker 1
Skrevet

Omg. Nei, det er jo nettopp det som ikke er det samme! Hiv forekomsten blant menn som har sex med menn er jo milevis høyere enn blant hetrofile, så det er jo laangt høyere risiko for de som stapper stasen inn i en annen mann kontra en kvinne. Trodde vitterlig alle var klar over dette. Et lite hint at vi snakker en egen risikogruppe bør vel det at menn som har sex med menn (homofile og bifile altså) aldri får lov til å gi blod.

Jenter er ikke det spor bedre på å bruke beskyttelse enn gutter!

... Du ser åpenbart ikke ironien og selvmotsigelsen i ditt eget innlegg engang. "Hiv forekomsten blant menn som har sex med menn er jo milevis høyere enn blant hetrofile" og "Jenter er ikke det spor bedre på å bruke beskyttelse enn gutter!" er motstridende påstander.

Skrevet (endret)

Feil tråd.

Endret av guttemann
Skrevet

... Du ser åpenbart ikke ironien og selvmotsigelsen i ditt eget innlegg engang. "Hiv forekomsten blant menn som har sex med menn er jo milevis høyere enn blant hetrofile" og "Jenter er ikke det spor bedre på å bruke beskyttelse enn gutter!" er motstridende påstander.

Du misforstår igjen. Jenter er ikke bedre på å bruke beskyttelse enn gutter generelt. Men jenter/gutter som holder seg til hetroseksuelle forhold kan tillate seg en langt sløvere kondombruk (dog ikke risikofritt), kontra menn som har sex med menn p.g.a. i denne gruppen er det laaangt høyere utbredelse av hiv = fakta.

Hadde HIV vært like utbredt blant hetrofile hadde andel jenter og gutter som ble/var smittet vært ganske så lik.

Men såklart, det bidrar ekstremt til spredningen at kondombruk blant risikogruppen fort er dårligere enn blant hetrofrile. Eksperter spår likevel at nettopp den dårlige kondombruken også blant hetrofile kan føre til at hiv får godt fotfeste og en inngangsvei vil da kunne være blant annet bifile menn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disse analfikserte mannfolka..... de har litt lyst på en stiv en opp bak selv tror jeg altså, prøve ut litt guttesex.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Disse analfikserte mannfolka..... de har litt lyst på en stiv en opp bak selv tror jeg altså, prøve ut litt guttesex.

Ja, samme med menn som liker at kjæresten suger de. De har kjempelyst til å suge kukk selv, garantert!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...