Gå til innhold

hvor mange barn

Fremhevede innlegg

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg tenkte 2, mannen 3.

Vi har 1 og det holder i massevis!!!!

Skulle jeg blitt gravid igjen (med et uhell) så hadde jeg sterkt vurdert selvmord. Ikke vil jeg/kan jeg ta abort og ikke vil jeg/kan jeg beholde. Herregud, for et helt jævlig valg det måtte ha vært :(

Anonymous poster hash: 79722...a0a

Vil tro selvmord hadde vært et jævligere valg å ta enn abort..?

Håper jeg i alle fall... Hvorfor kan dere ikke sterilisere dere?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg 2 barn når den tid kommer :)

Skrevet

Har aldri hatt noe spesielt ønsketall, men har 8 nå.

Gjest Elyssa
Skrevet

Har/hadde egentlig lyst på 2. Har 1 nå og jeg vet virkelig ikke helt........

Skrevet

Jeg har alltid sett for meg to og mannen har ønsket seg tre. Etter at vi fikk sønnen vår, er det jeg som har fundert på muligheten for tre, og mannen som helst vil ha to. Jeg syns det å få barn har vært morsommere og mindre slitsomt enn jeg hadde trodd (minus nyfødt perioden var akkurat så slitsom som jeg hadde trodd), mens mannen syns det har vært mer slitsomt enn han hadde trodd (men så har han også hatt et hovedansvar for en del oppussingsgreier, så han ville nok tenkt annerledes om det om vi ikke hadde gjort så mye annet samtidig med å få barn).

Men altså, jeg har tenkt at det virker fint å være en liten flokk. Selv har jeg ett søsken, men skulle gjerne hatt et til. Men vi får se, hvis mannen bare vil ha to, blir det jo ikke flere. Og jeg/vi vil uansett kjenne hvordan det er å ha to før vi vurderer en til. Håper å få to ganske tett først, og en evt. tredjemann vil det nok bli mer aldersforskjell mellom.

Skrevet

Har to, alltid tenkt minst to, og ønsket meg en søskenflokk. Mannen synes to er arbeid nok, jeg kjenner på at det er trist å være ferdig allerede, jeg heller mot et barn til. Hadde jeg vært yngre, og rik så jeg kunne kjøpt alskens hjemmetjenester, så ville jeg hatt fire-fem-seks :) Barn er vidunderlige.

Skrevet

Hadde planer om 0 siden vi ikke kunne få barn. Har mot alle odds etter 11 års prøving fått to tette(18 mnd. mellom dem) på naturlig måte, vil slett ikke ha flere, det er slitsomt gitt.... hehe Har ikke sovet en hel natt på 2,5 år. Satser på at det blir mer gøy når de bli eldre! :-)

AnonymBruker
Skrevet

Vil ha ett barn, hvis ikke det blir gutt. Da vil jeg ha ett til :)

Anonymous poster hash: 10f57...5a3

Så en gutt er ikke bra nok?

Hva om du får to gutter?

Jeg tror dere må lese innlegget dere svarer på en gang til.

Hvis første ikke blir gutt, da vil h*n ha en til.

Anonymous poster hash: 81435...83d

Gjest Maman
Skrevet

To blir mer enn nok for meg. Har en nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...