Gå til innhold

hvor mange barn

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det blir 1 eller 2 :)

Skrevet

Har alltid tenkt tre, men har nå to (på 2 og 4) og er ikke klar for en til nå. Og tror heller ikke vi kommer til å velge å få en attpåklatt. Planen var alltid å få de tre i løpet av 4 år, men det ble altså litt for slitsomt for oss. Så da blir det nok bare to. Hadde vi vært yngre, hadde vi kanskje gått på et kull nr to, men nå er jeg 33 og mannen 39, så vi synes liksom ikke vi bør få barn om 8 år fra nå.

Skrevet

To, og er gravid med nummer to nå.

Har allerede begynt å tenke nå at det er kjedelig å skal være ferdig med barn i en alder av 21, men har ikke lyst på tre tette, og ønsker ikke en om 10 år heller :-)

Skrevet

Kunne tenkt meg tre, men ser ut til at vi gir oss nå etter to stykker.

Skrevet

To, og er gravid med nummer to nå.

Har allerede begynt å tenke nå at det er kjedelig å skal være ferdig med barn i en alder av 21, men har ikke lyst på tre tette, og ønsker ikke en om 10 år heller :-)

når begynte du med barn?

Skrevet

Jeg ønsket meg fire barn. og det blir det.

Det er jo moro! ikke bare arbeid som mange skal ha det til på KG

Skrevet

hvor mange barn er drømmetallet deres ?

1 helst. Men to går også an.

Skrevet

Har alltid tenkt tre, men har nå to (på 2 og 4) og er ikke klar for en til nå. Og tror heller ikke vi kommer til å velge å få en attpåklatt. Planen var alltid å få de tre i løpet av 4 år, men det ble altså litt for slitsomt for oss. Så da blir det nok bare to. Hadde vi vært yngre, hadde vi kanskje gått på et kull nr to, men nå er jeg 33 og mannen 39, så vi synes liksom ikke vi bør få barn om 8 år fra nå.

Samme erfaring. Er enda ung (29) så kan forsåvidt gå for en attpåklatt, men jeg tror nok ikke det kommer til å skje.

Skrevet

Trodde at fire var det ideelle tallet, men så ble det jammen fem :ler:

Men med denne er det stopp. Både pga alder, men like mye fordi vi da har brukt evig nok av tid på bleieskift, kjøring og klesvask. Men det er moro, da!

Skrevet

0 - null

Er glad i barn, men setter pris på at jeg kan låne andres barn ved behov og så levere dem tilbake akkurat når jeg går passelig lei. :fnise:

• Liker 3
Skrevet

når begynte du med barn?

20! Ikke sååå ung med andre ord!

Skrevet

Vi kunne tenkt oss et sted mellom tre og fem barn. Noen kaller det kanskje galskap, men vi har begge lyst på en stor familie. :rodmer:

Skrevet

Jeg ønsker meg 4 barn. Vet ikke hvorfor, det er bare slik :-)

Skrevet

Jeg har alltid tenkt 4, men tror at vi klarer oss med 3 :)

Har en gutt på 1,5 år, og skal til å begynne på skole igjen. Da blir det litt aldersforskjell på han og søskene, så da håper jeg på 2 tette om ca 3 år :)

Anonym poster: aacf58e15d3acef6d81b60796d3d2189

Skrevet

Ønsker meg 1 barn, kanskje 2 :)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Alltid sagt 2, men nå når nr 2 er komt syns jeg det er stusselig å være ferdig allerede, så det blir nok 3 eller 4 her :)

AnonymBruker
Skrevet

Har ett. Kanskje vi skal ha et til etter hvert, men førstemann var ikke planlagt og vi var (er) unge. Grunnet studier i årene fremover blir det i så fall ganske lenge mellom barna. Samtidig vil vi bare være 26-27, så alderen er definitivt ikke noen hindring.

Anonymous poster hash: 29654...b34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...