Gå til innhold

Han ville ikke slippe meg først i køen!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syns virkelig ikke du har noe å syte over. Ja ok, så var det litt unødvendig gjort av han fyren, men ærlig talt. Du kan ikke forlange at andre skal slippe deg fram i køen sånn uten videre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde aldri sluppet deg forbi. Er det virkelig bare jeg som ser at du sniker forbi samtlige av de andre i køen også? Skulle du ha gått før mannen burde du spurt de andre i køen også om det var greit for dem. Hadde jeg stått feks nest sist og sett du bare gå forbi alle oss andre ville jeg sagt tydelig ifra og bedt deg pelle deg tilbake.

Anonym poster: e54667dc91f4276481dff42c24e68fc9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg hadde aldri sluppet deg forbi. Er det virkelig bare jeg som ser at du sniker forbi samtlige av de andre i køen også? Skulle du ha gått før mannen burde du spurt de andre i køen også om det var greit for dem. Hadde jeg stått feks nest sist og sett du bare gå forbi alle oss andre ville jeg sagt tydelig ifra og bedt deg pelle deg tilbake.

hæ? hun sneik jo ikke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? hun sneik jo ikke

Nei hun sneik ikke, men det var jo bare fordi hun fikk nei fra mannen. Hun spurte nr 1 i køen om hun kunne slippe forbi han. Problemet var at det var mange bak han igjen som hun også ville kommet foran. Hun spurte ikke dem, altså hun ville ha sneket i køen hadde hun kommet foran. Det kan da godt være at noen av de andre også hadde dårlig tid. Jeg liker ikke å stå i kø for så å bli forbigått av noen som går til førstemann og ber om å komme forbi h#n. Da sier jeg ifra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nei hun sneik ikke, men det var jo bare fordi hun fikk nei fra mannen. Hun spurte nr 1 i køen om hun kunne slippe forbi han. Problemet var at det var mange bak han igjen som hun også ville kommet foran. Hun spurte ikke dem, altså hun ville ha sneket i køen hadde hun kommet foran. Det kan da godt være at noen av de andre også hadde dårlig tid. Jeg liker ikke å stå i kø for så å bli forbigått av noen som går til førstemann og ber om å komme forbi h#n. Da sier jeg ifra.

å? trodde hun sto rett bak han jeg, ikke at det var mange andre foran henne igjen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva om hun hadde mensen og var tom for bind og det var det hun skulle kjøpe da? Kanke legge tilbake da

Nei, da er jo dessverre alternativet å vente på neste buss, ikke sant? ;)

:heks:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med meg som skulle ta toget, så kom det en dame foran meg i køen i narvesen som skulle ha PØLSE kl halv ett! :fnise: HAdde ikke rukket toget om jeg skulle stått i kø der nei.

Var en fyr som stod foran meg som skjønte at dette kom til å ta tid, og han skulle også rekke toget.

Så spurte ham han i kassa om han bare kunne få ordne kortet sitt (fylle på reisekort), men han i kassa var sur og sa "det toget rekker du ikke uansett!!!!" :fnise:

Anonym poster: 1bb9dc301396a554daa56c9c8d30a0ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må jo bare elske folk som hater livet/jobben/mannen/kona å lar det gå utover alle de treffer på veien. Ser det er et par av dere her også (bombe)

Jeg forventer faktisk at folk er såpass oppegående å lite ondskapsfulle at de slipper meg forann hvis jeg skal ha en pepsi max å h*n forann handler for hele uka. Jeg slipper alltid folk forann ,uten at de spørr. Selvfølgelig kan man ikke slippe 10 stk forann deg , men hvertfall personen som står bak.

Dere sier at han kanskje også hadde dårlig tid, javel, tar det 2 timer for jenta å betale for 2 varer? Nei, det tar 2 min. Ingenting annet enn ren frekkhet, å så spørr folk hele tiden "lurer på hvorfor alle tror nordmenn er så kalde" eh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde for det første aldri spurt noen om å få komme foran dem når det faktisk går en buss igjen om en halvtime - hadde det vært siste buss, så kanskje!

Jeg slipper gjerne folk foran meg, men på mitt eget initiativ.. Sånne spørsmål som det er snakk om her irriterer meg faktisk en smule, jeg mener en kø er en kø uansett hvor god/dårlig tid man har. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måtte droppe å gå innom butikken når jeg skulle rekke toget, det å spørre meg foran folk i køen har faktisk aldri falt meg inn! Mulig jeg er litt sær på akkurat det, jeg er ganske grei ellers ;)

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er virkelig en tråd for alle kverulanter her inne, nå koser dere vettet av dere med å være tverr og vanskelig! Hurra! Hogg løs på TS, i kjent KG stil. Hensynsløse og egoistiske krek, det er det mange av tydeligvis. Kanskje den fyren foran deg i kassa er en av KG krekene? Forundrer meg ikke.

Pleier alltid å slippe folk foran meg hvis jeg har full vogn og den bak bare en ting eller to. Vanlig folkeskikk. Noe som er en stor mangelvare i ego-samfunnet vi lever i.

Anonym poster: 7ad80b7da8c68c21c9c923c844be8e7d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg hadde for det første aldri spurt noen om å få komme foran dem når det faktisk går en buss igjen om en halvtime - hadde det vært siste buss, så kanskje!

Jeg slipper gjerne folk foran meg, men på mitt eget initiativ.. Sånne spørsmål som det er snakk om her irriterer meg faktisk en smule, jeg mener en kø er en kø uansett hvor god/dårlig tid man har. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har måtte droppe å gå innom butikken når jeg skulle rekke toget, det å spørre meg foran folk i køen har faktisk aldri falt meg inn! Mulig jeg er litt sær på akkurat det, jeg er ganske grei ellers ;)

hæ er det frekt å spørre høflig om det og nå? Herlighet
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til AnonymBruker: Hei, jeg har vært innom forskjellige tråder og har bitt meg merke i en ting. Du starter tråder med gode og interessante innlegg og så ser det ut som om du svarer på dem som om du skulle være en annen person. Jeg bare undres: Hvorfor gjør du det. Du motsier ofte deg selv ser jeg... :fnise:

Anonym poster: 76c9134d1b7be45b8addf5d89abfdd52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TABBE!!! Nå forstår jeg hvorfor det virker som om du svarte på ditt eget innlegg. ALLE som skriver under nicket AnonymBruker har samme nikket og like mange innlegg. Jeg er fryktelig lei meg fordi jeg var så dum og håper at du TS kan tilgi meg for dette. Jeg misforsto systemet her. :trist:

Anonym poster: 76c9134d1b7be45b8addf5d89abfdd52

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

og dette har du brukt et døgn på å debatere her? hva skjer om du får virkelige problemer?

folk diskuterer da mindre problemer her inne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slipper gjerne folk foran meg, men på mitt eget initiativ.. Sånne spørsmål som det er snakk om her irriterer meg faktisk en smule, jeg mener en kø er en kø uansett hvor god/dårlig tid man har.

Jeg er litt enig i dette faktisk!

Det er faktisk ganske forskjell (for meg), i forhold til det å ha en dag hvor jeg har lyst til å være raus, og si at noen bak meg kan få lov til å komme foran i køen.

Men dersom noen plutselig spør (nesten krever) å få komme foran, da synes jeg de er frekke/brautende og ser det ikke på samme måte i det hele tatt.

Kan egentlig overføre dette til andre situasjoner i livet mitt også.

F.eks kan jeg være i humør til å be en vennegjeng hjem til meg en kveld, ta på meg vertinnerollen, og diske opp med litt snacks osv.

Men i det ei av venninnene mine sier "Å, vi må samles til helga. Vi kan jo være hos deg da?", da synes jeg det blir utrolig frekt.

Jeg bestemmer selv, takk. Jeg klarer fint å si at folk kan komme før meg hvis jeg synes det er OK. Og jeg klarer fint å be folk hjem til meg, dersom jeg ønsker å ha en skokk folk der.

Anonym poster: 237ca4045082f1a7c6a06980de2af03c

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man må jo bare elske folk som hater livet/jobben/mannen/kona å lar det gå utover alle de treffer på veien. Ser det er et par av dere her også (bombe)

Jeg forventer faktisk at folk er såpass oppegående å lite ondskapsfulle at de slipper meg forann hvis jeg skal ha en pepsi max å h*n forann handler for hele uka. Jeg slipper alltid folk forann ,uten at de spørr. Selvfølgelig kan man ikke slippe 10 stk forann deg , men hvertfall personen som står bak.

Dere sier at han kanskje også hadde dårlig tid, javel, tar det 2 timer for jenta å betale for 2 varer? Nei, det tar 2 min. Ingenting annet enn ren frekkhet, å så spørr folk hele tiden "lurer på hvorfor alle tror nordmenn er så kalde" eh..

Helt enig! Nordmenn blir bare mer og mer ego. Skjemmes i blant av å være norsk.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg er litt enig i dette faktisk!

Det er faktisk ganske forskjell (for meg), i forhold til det å ha en dag hvor jeg har lyst til å være raus, og si at noen bak meg kan få lov til å komme foran i køen.

Men dersom noen plutselig spør (nesten krever) å få komme foran, da synes jeg de er frekke/brautende og ser det ikke på samme måte i det hele tatt.

Kan egentlig overføre dette til andre situasjoner i livet mitt også.

F.eks kan jeg være i humør til å be en vennegjeng hjem til meg en kveld, ta på meg vertinnerollen, og diske opp med litt snacks osv.

Men i det ei av venninnene mine sier "Å, vi må samles til helga. Vi kan jo være hos deg da?", da synes jeg det blir utrolig frekt.

Jeg bestemmer selv, takk. Jeg klarer fint å si at folk kan komme før meg hvis jeg synes det er OK. Og jeg klarer fint å be folk hjem til meg, dersom jeg ønsker å ha en skokk folk der.

Anonym poster: 237ca4045082f1a7c6a06980de2af03c

nei gud forby at noen på en høflig måte spør om de ikke vær så snill kan komme før deg i køa hvis de skal kjøpe bare en ting og du har stappa handlevogna full..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og dette har du brukt et døgn på å debatere her? hva skjer om du får virkelige problemer?

De færreste tar vel opp de virkelig store problemene her på KG. Dette er vel ett forum hvor man kan ta opp både store og små utfordringer i livet? :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke om han måtte rekke noe han også.

Eller om han hadde smerter eller andre plager og bare ville hjem så fort som mulig.

Om han hadde en ektefelle hjemme som ventet på å få reise på nattevakt, men måtte vente så han kunne passe barna.

Kanskje han hadde kraftig sosialangst og desperat ville ut av butikken så fort som mulig.

Han kan ha hatt veldig mange svært gode grunner til å nekte deg å komme forbi.

At du syntes han brukte lang tid på å pakke kan ha vært smerter i ledd eller muskler f.eks.

At ikke han kunne eller ville slippe deg forbi betyr ikke nødvendigvis at han var slem mot deg.

^ THIS :jepp:

Anonym poster: cff995ce708f48412ea7157161a18df0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...