Gå til innhold

Ensom og flytting

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ensom. Skal flytte fra femte til fjerde etasje i samme blokk. Det er ikke heis så jeg klarer ikke dette alene. Jeg tjener rundt 10000 i måneden og lurer på om jeg har råd til å betale for føyttehjelp. Sånn ca hvor mye koster det?

Anonym poster: b86619e57a06011d5827c0a386a585f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det koster vel ikke all verdens om du på forhånd har pakket alle pakkenellikene ned i esker.

Umulig for å svare på om du har råd til det eller ikke når vi ikke vet hvor mange pakkenelliker du har og hvor store de andre utgiftene dine er.

Anonym poster: 87c52ee94dfbc3346bef5c756dcda9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg trenger hjelp til å bære er er tre garderobeskap, et spisebord og en dobbeltseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg hengt opp ei lapp i blokka. Sikkert noen som har en tenåringssønn som vil ha et par hundringser.

Anonym poster: efc347fee07a0823b829fb034f9d0307

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville eventuelt gjort som AB sa over meg, eller fått et anbud hos mittanbud.no eller finn.no. Du er jo ikke pliktig til å ta noen av de, vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode ideer. Kan jeg regne med at de koster sånn ca. 1000 kr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for gode ideer. Kan jeg regne med at de koster sånn ca. 1000 kr?

Hvis du bruker "henge opp en lapp i blokka"-forslaget, tror jeg du kan komme fint unna med maks 500, men så er vel jeg typen som kunne hjulpet til med noe sånt gratis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lapp i bokka og på lokalbutikken, og du får et par tenåringsgutter til å gjøre det for et par hundre hver. ;)

Jeg er ikke i stand til å bære særlig, men samboeren min har da hjulpet opptil flere av naboene med bæring av skap og andre større ting fire etasjer uten heis. Uten annet i gjengjeld enn et takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja til forslag om å henge opp lapp om noen i blokka du bor i vil hjelpe deg mot en billig penge. Det tar jo ikke så lang tid å bære ned møbler og esker 1 etasje, så det er sikkert noen som ønsker å tjener seg noen kroner.

Kanskje du også får noen venner på kjøpet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...