Bloodflowers Skrevet 14. februar 2013 #1 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei! Jeg har utrolig lyst til å få med meg Fleeetwood Mac-konserten i Oktober, men jeg kjenner ingen andre som liker det bandet. Jeg er ganske ung, så det er liksom ikke det bandet som er mest populært blant mine venner. Derfor tenkte jeg, hvorfor ikke dra alene? Er det noen her som har erfaring med det? Er litt redd for at det skal bli litt stusselig, men det blir vel hva man gjør det til eller? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. februar 2013 #2 Del Skrevet 14. februar 2013 Det har jeg gjort flere ganger og liker en musikken og har lyst, ja så drar en. Hvis en kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella21 Skrevet 14. februar 2013 #3 Del Skrevet 14. februar 2013 Hei! Jeg har utrolig lyst til å få med meg Fleeetwood Mac-konserten i Oktober, men jeg kjenner ingen andre som liker det bandet. Jeg er ganske ung, så det er liksom ikke det bandet som er mest populært blant mine venner. Derfor tenkte jeg, hvorfor ikke dra alene? Er det noen her som har erfaring med det? Er litt redd for at det skal bli litt stusselig, men det blir vel hva man gjør det til eller? Man prater ikke så mye på en konsert uansett. Så hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 14. februar 2013 #4 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg har vært på konsert flere ganger alene. Det er en artist jeg virkelig digger, men det er ikke alltid den eneste andre jeg kjenner som liker han kan, og etter å ha mast mange ganger på andre gidder jeg ikke det lenger...så da drar jeg alene. Jeg vil alltid stå på første rad, og da er det ikke noe sosialt over det uansett. Har forresten møtt hun andre nettopp på konsert med ham, så det er fullt mulig å få seg konsertvenner til neste gang på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 14. februar 2013 #5 Del Skrevet 14. februar 2013 Draaaaa, kos deg ! Det er frigjørende og gjør deg lykkelig ved å gjøre det man vil selv. Det gir styrke å gjøre ting på egenhånd når man gleder seg til en opplevelse som en konsert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 14. februar 2013 #6 Del Skrevet 14. februar 2013 Jeg drar heller alene enn sammen med noen som ikke er særlig interessert i artisten, for det ødelegger for konsertopplevelsen å gå og bekymre seg for om den jeg dro med meg virkelig liker konserten. Når jeg er på konsert, så ønsker jeg å virkelig kunne nyte musikken og artisten, og det gjør jeg best alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crazycatlady Skrevet 14. februar 2013 #7 Del Skrevet 14. februar 2013 Ja, jeg har gjort det mange ganger. Kan føles litt kleint før konserten begynner, men da kjøper jeg meg bare en øl, trasker litt rundt og glor litt på mobilen Ellers liker jeg det godt. Slår meg løs og digger musikken. Bedre enn å måtte drasse med seg noen som egentlig ikke vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 17. februar 2013 #8 Del Skrevet 17. februar 2013 Jeg har dratt alene på konsert flere ganger og storkost meg, er egentlig ikke mye annerledes enn å dra på kino eller teater alene, som jeg gjør stadig vekk. Sist reiste jeg til Krakow og St Pölten (Østerrike) alene for å se Placebo og The Cure på festival - absolutt verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlequin Skrevet 18. februar 2013 #9 Del Skrevet 18. februar 2013 Anbefaler deg å dra! Bedre å reise alene og oppleve en awesome konsert, fremfor å droppe den og sannsynligvis angre som en hund etterpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skjæra Skrevet 18. februar 2013 #10 Del Skrevet 18. februar 2013 Hei! Jeg har utrolig lyst til å få med meg Fleeetwood Mac-konserten i Oktober, men jeg kjenner ingen andre som liker det bandet. Jeg er ganske ung, så det er liksom ikke det bandet som er mest populært blant mine venner. Derfor tenkte jeg, hvorfor ikke dra alene? Er det noen her som har erfaring med det? Er litt redd for at det skal bli litt stusselig, men det blir vel hva man gjør det til eller? Jeg kan bli med! jeg elsker fleetwood mac, men har heller ingen å gå med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2013 #11 Del Skrevet 18. februar 2013 På de konsertene jeg går på er det alltid folk som går alene, og jeg ser de også gjerne andre ganger sammen med andre. Det er som andre her sier; at det krever en spesiell interesse, og endel ikke vil gå sammen med noen de vet kommer til å snakke underveis. Jeg inviterer kun de jeg vet er som meg, og vi snakker veldig lite underveis - vi kan også gjerne stå hver for oss om en vil stå lengre foran osv, tenker ikke at "vi må stå sammen og være sosiale", det er jo ikke derfor vi går De jeg kjenner som er mest musikkinteressert går gjerne alene dersom de ikke får med seg noen. Det går jo ikke på vennskap, men på interesse for akkurat den artisten Anonym poster: e340ad973015efcfaeca8435e9fcf744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 19. februar 2013 Oi, tusen takk for mange svar! Dere har jo helt rett i at man drar på konsert for å oppleve bandet/artisten. Jeg har bare alltid sett for meg at man "skal" dra med andre. Nå kommer akkurat denne konserten til å bli i Spektrum, og da er det jo uansett faste plasser osv. Ingen ståplasser som jeg har sett Har tenkt litt fram og tilbake på om jeg virkelig skal det. Billettene er dyre. Samtidig hadde det vært kult å fått det med seg også. Kjenne at man lever litt og opplever litt ting. Det er sjelden jeg gjør noe sånt.. Nå må jeg snart kjøpe før det blir utsolgt også..men takk for alle erfaringer og råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 19. februar 2013 Forfatter #13 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg kan bli med! jeg elsker fleetwood mac, men har heller ingen å gå med Hehe, så gøy! Godt vi er flere i samme båt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 19. februar 2013 #14 Del Skrevet 19. februar 2013 Jeg er ofte på konsert men har aldri dratt alene. Allikevel liker jeg å trekke meg unna de jeg er med, så jeg får oppleve bandet/musikken på min måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. februar 2013 #15 Del Skrevet 19. februar 2013 Dratt på konsert alene et par ganger. Ikke alltid man finner noen som har lyst til å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #16 Del Skrevet 20. februar 2013 Jeg var på konsert alene for ikke så lenge siden, da jeg var i samme situasjon som deg. Det er den beste konserten jeg har vært på, men det var jo bandet sin skyld da. Jeg hadde en flott opplevelse, men jeg følte også at jeg gjerne skulle hatt noen med.. Noen å dele gleden med. Derfor følte jeg at noe manglet litt. Men jeg kommer til å dra på konsert alene flere ganger, hvis det må bli slik. En slik filleting som at man ikke har noen å dra sammen med, kommer jeg aldri til å la ødelegge for meg og de tingene jeg har lyst til å oppleve her i livet. Du burde ikke la det ødelegge for deg heller. Hva skal du ellers gjøre den kvelden? Sitte hjemme og sture mens du faktisk hadde hatt muligheten til å være på konsert? Nei, vettu hva! Kjør på, og kjøp deg de billettene. Da er du en opplevelse og et minne rikere. Anonym poster: a390630338311d80e7d9498dc18ea90a Anonym poster: a390630338311d80e7d9498dc18ea90a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OhSerendipity Skrevet 20. februar 2013 #17 Del Skrevet 20. februar 2013 (endret) Kun gode erfaringer her! Jeg er utrolig opptatt av musikk og bruker vel strengt tatt latterlig mye penger på konserter, så det er ikke alltid jeg har noen å ta med. Derfor drar jeg veldig ofte alene, men jeg har det alltid like gøy. Jeg dro også alene på Hove et år av egen fri vilje og hadde det dødsfett. Det er hva du gjør det til, og på konsert skal man ikke lete lenge etter noen å hoppe opp og ned med (eller crowdsurfe på)! Jeg ville aldri droppet å gjøre noe jeg hadde lyst til bare fordi jeg ikke hadde noen å gjøre det med (bortsett fra det å gifte meg, kanskje...) Dra på konserten og kos deg! :D Jeg tviler på at du kommer til å angre. Endret 20. februar 2013 av OhSerendipity 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloodflowers Skrevet 20. februar 2013 Forfatter #18 Del Skrevet 20. februar 2013 Tusen takk for alle oppmuntringer, dere. Jeg kan nå fortelle at jeg har bestilt billett! Har tenkt lenge på det, men kom fram til at jeg hadde angret om jeg ikke gjorde det Og dere har jo selvfølgelig helt rett. Det skal ikke være sånn at man dropper å gjøre noe man har lyst til, bare fordi man ikke har noen å dele det med. Det er hva man gjør det til, og jeg hadde jo uansett bare sittet hjemme uten noenting å gjøre (som noen her nevnte) Igjen, takk for alle svar og oppmuntringer! Tror neimen ikke jeg hadde gjort det om det ikke var for alle de flotte kommentarene her 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2013 #19 Del Skrevet 20. februar 2013 Tusen takk for alle oppmuntringer, dere. Jeg kan nå fortelle at jeg har bestilt billett! Har tenkt lenge på det, men kom fram til at jeg hadde angret om jeg ikke gjorde det Bra for deg! Du får sikkert en super kveld. Jeg kan virkelig ikke forstå de folkene som desperat tar ringerunden blant vennene mens billettene selges ut. Skjønner ikke at det skal være noe å lure på en gang, når man har lyst til å dra. Jeg skulle ønske mange flere dro alene på kino og teater også, så jeg slapp å høre skravla deres gå under hele forestillingen. Anonym poster: 639a1fb44117ef0c0cb82554285b7b44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 21. april 2013 #20 Del Skrevet 21. april 2013 Vet tråden er litt gammel men samma det. Jeg vurderer nesten å reise på konsert alene nå..Lite sannsynlig man får tak i billetter som er samlet, og hvis billettene ikke er samlet vil ingen bli med... Jeg snakker om One Direction konserten den 7.Mai i telenor arena. Blir det dumt å reise i diigre telenor arena helt for seg selv? Haha, vet ikke om jeg tørr? Det er så utrolig mange som selger en og en billetter til 1D konserten så er mer sannsynlig å få tak i bare en billett. Alle plassene er jo sitteplasser så man hadde jo ikke trengt å komme tidlig for å stå i kø en evighet... ? Hva ville dere gjort?! Er det noen her som skal på One Direction konserten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå