Lumiere Skrevet 20. mars 2004 #1 Del Skrevet 20. mars 2004 Er midt i EL-perioden min, merket litt hvit utflod i forgårs, på dag 11, hadde tydelig EL-slim igår, på dag 12, og lurer på om perioden med EL-slim bare varer så lenge slimet er tilstede? Ifølge syklusen min skal jeg ikke ha EL før dag 14 nemlig... Grunnen til at jeg spør er at pga. sykdom fikk vi ikke kost oss inatt; og er litt bekymret for om EL nå er over!!! Målte tempen idag tidlig, og den var fremdeles lav, samt at jeg kjente et type sekret i skjeden, men ikke så tydelig slim som igår. Idag kjenner jeg litt mensmurring - kan dette tyde på at egget er på vei ned egglederne? Er det da for sent med tanke på mulig graviditet? Syns også at livmortappen fremdeles er myk; uten at jeg har noen erfaring med å bedømme denne da :-) Venter på svar og "trøst" til en litt bekymret Lumiere :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #2 Del Skrevet 28. mars 2004 Det er vel for sent med noe fornuftig svar som gir deg mulighet til å utnytte denne EL - så jeg lurte bare på hvordan det går med deg nå? Fant du ut av det i dagene etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #3 Del Skrevet 28. mars 2004 Tror svaret er i ferd med å melde seg ja... Har klare tegn på at noe er annerledes frem imot denne IKM! Holder dere oppdatert så fort jeg vet mer:o) Kanskje har vi vært heldige???? :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2004 #4 Del Skrevet 28. mars 2004 Så spennende!!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KalloRilla Skrevet 8. april 2004 #5 Del Skrevet 8. april 2004 Nå jeg er spendt nå... Skjer det noe snart og hva med oppdateringen Jeg skal vel ikke snakke så høyt jeg heller, lenge siden jeg har vært her inne nå, men skal ta en oppdateringsrunde nå hadde jeg tenkt. Kjennes veldig ut på kroppen som jeg er i EL tider om dagen. Lykke til Vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumiere Skrevet 13. april 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har gitt opp å følge med på 2 forum; må dessverre meddele at jeg har flyttet til SG. Der bruker jeg det samme nicket som her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå