Gå til innhold

Kate Upton, formfull?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kildekritikk much?

Jeg får lett sånne kanter, og har aldri lagt meg under kniven..

Enig! Ikke noe særlig troverdig nei. Sånne kanter får jeg og hvis jeg pusher opp sånn, og fulltstendig uten inngrep her og.

• Liker 3
Skrevet

I den virkelige verden er det der et normalt kvinnfolk.

Nemlig! Jeg vil faktisk si at hun er et normalt slankt kvinnfolk! Jeg blir så matt når folk dømmer vekten til folk ut i fra bilder som er blitt jukset litt med, eller modeller/idrettsutøvere/tenåringer. Er det rart folk sliter med dårlig selvtillit når selv helt normale, flotte kvinner som ligger godt innenfor normalvektig BMI blir stemplet som lubben eller til og med feite?

• Liker 8
Skrevet (endret)

Kate Upton må være kroneksempelet på at kvinner uten former må være relativt slanke for å se bra ut. Hadde en kvinne med mer kvinnelige former hatt samme mengde fett kunne hun vært fantastisk pen, men på Kates kropp blir resultatet kvapsete og lubbent.

Endret av Eriks
  • Liker 2
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

http://www.awfulplas...es-theyre-fake/

ikke ekte pupper

Bare en god boob job, som ikke vises med mindre hun presser de opp som på bildet der.

Anonym poster: 0139a978eaee760d269092a726966b88

haha!

slike "kantar" har eg så lenge eg har på bh. og mine er ekte!

Skrevet

Sammenlignet med catwalkmodeller er hun flott!

Personlig synes jeg hun kanskje kunne trent litt styrke, synes hun ser litt dvask ut på noen av bildene.

Men fortsatt; flott dame!

• Liker 3
Skrevet

Hvis ikke dette er lubbent så vet ikke jeg?

college-candy-600x450.jpg

Anonym poster: 02b35222c00848e70b5ffc45784b16a1

Nei det er hun ikke, hun er helt normal og slankere enn de fleste kvinner.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg syns hun faktisk er lubben.

* Ikke bare i forhold til modellbransjen, men i det vanlige liv også. Det er bare å se innside lår, rygg, midje, rett under rompa osv... At hun er slankere enn de fleste normale kvinner betyr ikke at hun ikke er lubben, det betyr bare at de fleste normale kvinner er enda mer lubne. :P

Jeg er dog enig i TS sitt synspunkt, at formfull er mer sånn kropp Beyonce har.

Endret av Bella21
  • Liker 2
Skrevet

Hun ER stor til å være i modellbransjen.

Hvis size 0 er standarden, og hun ligger på 6 eller 8,

så skiller hun seg jo ut.

Hun er slank, men ikke tynn eller trent,

og faller da i mellom en del stoler.

Skrevet

Tror jeg har en helt annen definisjon av lubben enn mange her inne. For meg er en lubben person mer rund. Ikke direkte tykk, men ofte litt overvektig. Kan gå med på at Kate Upton kanskje er litt "dvask", men lubben? Nei.

Anonym poster: e5c9c88517b127b67c028246d2de57bb

• Liker 2
Skrevet

Drittkrop, ser ut som en 5 årings hoftevidde, og en 40 årings midje. Puppene og trynet til en fin 25 åring, og rompa til en 50 åring.

Anonym poster: efb87fe2013b3152df35d924ef076f69

• Liker 1
Skrevet

Herregud, hun er ikke lubben. Man er ikke lubben bare fordi man får en valk om man bøyer kroppen til den ene siden. Det er naturlig konsekvens av å ha hud. Og man kan ha kraftige lår og rumpe uten å være lubben - hos noen samler fettet seg mer på lår og rumpe enn rundt magen, og det er den sunne plassen å samle fettet på også.

Eller har den nye betydningen av lubben blitt alt som er større enn anorektisk? Fettprosent over 15% -> man er lubben?

Enhver som har prøvd seg på litt posering foran et kamera vet at det skal lite til for å se slankere ut på et bilde. Man retter seg opp, strekker seg, peker ut rumpa etc - og valkene forsvinner. Når man blir prentet med slike bilder hele tiden er det lett å bli lurt til å tro at den samme modellen plutselig har blitt lubben når hun bøyer seg for å plukke opp noe uten å bry seg om hvordan man ser ut i det øyeblikket - eller hvis man overdriver rumpe- og magevrikkinga og skaper en liten valk. Det betyr ikke at man er lubben.

• Liker 2
Skrevet

Y8g6p.gif

Ekte eller fake?

Anonym poster: e18462c5f10260cc752947fa6d8b9fa1

Skrevet

Herregud, hun er ikke lubben. Man er ikke lubben bare fordi man får en valk om man bøyer kroppen til den ene siden. Det er naturlig konsekvens av å ha hud. Og man kan ha kraftige lår og rumpe uten å være lubben - hos noen samler fettet seg mer på lår og rumpe enn rundt magen, og det er den sunne plassen å samle fettet på også.

Eller har den nye betydningen av lubben blitt alt som er større enn anorektisk? Fettprosent over 15% -> man er lubben?

Enhver som har prøvd seg på litt posering foran et kamera vet at det skal lite til for å se slankere ut på et bilde. Man retter seg opp, strekker seg, peker ut rumpa etc - og valkene forsvinner. Når man blir prentet med slike bilder hele tiden er det lett å bli lurt til å tro at den samme modellen plutselig har blitt lubben når hun bøyer seg for å plukke opp noe uten å bry seg om hvordan man ser ut i det øyeblikket - eller hvis man overdriver rumpe- og magevrikkinga og skaper en liten valk. Det betyr ikke at man er lubben.

Nei, uavhengig av alt du sa nå, så er hun fortsatt lubben for meg. Som sagt tidligere, sammenlignet med det virkelige liv, og normale folk, ikke anorektiske. For at hun ikke skal være lubben, så burde hun vært mindre "dvask" og slæskete. Det du sier om mage og rompe, er helt riktig. Men hun er da bredere rundt livet og magen, enn rundt rompa/hoftene. Så det er ikke relevant nuuu :)

• Liker 2
Skrevet

Y8g6p.gif

Ekte eller fake?

Det er ihvertfall de største valkene på hele kroppen!

• Liker 3
Skrevet

Det er ihvertfall de største valkene på hele kroppen!

Skal love deg at silikonpupper hopper opp og ned så lenge de er over pectoralis. Men samma det, jeg bryr meg ikke.

Synes hun hadde vært dritflott om hun tok noen knebøy i ny og ne, og trente litt styrke generelt. Hun er veldig slapp i formen.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Ekte eller fake?

ekte

Skrevet

Skal love deg at silikonpupper hopper opp og ned så lenge de er over pectoralis. Men samma det, jeg bryr meg ikke.

Og jeg sa ingenting om at silikonpupper ikke kan hoppe.

Synes hun hadde vært dritflott om hun tok noen knebøy i ny og ne, og trente litt styrke generelt. Hun er veldig slapp i formen.

Tja, kanskje det?

• Liker 1
Skrevet

Og jeg sa ingenting om at silikonpupper ikke kan hoppe.

Tja, kanskje det?

Nei vet det :P Siterte feil innlegg, egentlig den som du hadde sitert først :)

Skrevet

Normalt slank i mine øyne, langt fra formfull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...