Gå til innhold

Kate Upton, formfull?

Fremhevede innlegg

Gjest Euforia
Skrevet

Det tror jeg ikke, tror bare det er en "well done boob job".

Men puppene hennes passer jo til kroppen? Hun har en ganske "stor" kropp, hun er ei stor jente. Andre jenter på samme størrelse har jo også store pupper. Dessuten er jo puppene ganske dvaske, har aldri sett sånne silikonpupper før.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjetter ekte til det motsatte er bevist.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun er forholdsvis barmfager, men forholdet mellom bryst - midje - hofter er ikke så definert at det gjør noe. Relativt slank dame, som sikkert hadde sett enda bedre ut om hun hadde mer muskler på kroppen.

Kurver for meg består av smal midje og bryst-/hofteparti som står i stil med hverandre - eventuelt at man er topp- eller bunntung, men den smalere midjen må være der.

Endret av rockarollawoman
Skrevet

http://www.rsvlts.co...a-Photo-04.jpeg hun er jo formfull i modellverden, men hadde det vært ei jente som gikk i klassen min hadde vel ingen kalt henne for formfull.

Puppene hennes er ekte. :)

Det tror jeg ikke, tror bare det er en "well done boob job".

Ikke godt å si. Det går visst an ta en boobjob, der man legger inn bare akkurat passe. Silikon ikke bety sprengte jur, ei heller klumper som peker i taket når dama ligger på ryggen.

At det noen ganger er umulig å se det utenpå, lærte jeg her inne på kg, faktisk.

Skrevet

Det eneste som er formfullt på henne er jo puppene.. De er jo fine, men synes ikke de passer resten av kroppen. Synes puppene er gigantiske i forhold til den slanke kroppen.

Og nei, hun finnes IKKE lubben som noen her sier!!

• Liker 6
Skrevet

Kan ikke helt forstå at noen kan si hun er lubben? :klo: Hun har kanskje mer underhudsfett enn catwalk modeller flest (heldigvis) og er heller ikke rippet med muskler, men pokker da.... syntes hun har en fin kropp jeg.

• Liker 1
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Hun der er IKKE lubben. Hun er slank.

Hun er lubben om hun sammenlignes med catwalkmodellene, men hvis du putter hvem som helst ved siden av en catwalkmodell vil hun se rar ut.

• Liker 4
Skrevet

Meget vakker jente, passer bra som glamourmodell. vise fram puppene i manneblad. Hun er for "stor" rundt magen,pupper og lår til å være catwalkmodell.

Skrevet

Jeg skjønner hypen, hun er pen. Men formfull? D

Damen er formfull, hvis du har levd i troen om at de vandrende skjelletene på catwalken er normalt.
Skrevet

Damen er formfull, hvis du har levd i troen om at de vandrende skjelletene på catwalken er normalt.

Leste du i det hele tatt hovedinnlegget mitt?? Jeg sammenlignet formfull med Marilyn Monroe! Jeg syns ikke Kate U er formfull fordi hun nesten ikke har kvinnelige former utenom store pupper.

• Liker 2
Skrevet

Leste du i det hele tatt hovedinnlegget mitt?? Jeg sammenlignet formfull med Marilyn Monroe! Jeg syns ikke Kate U er formfull fordi hun nesten ikke har kvinnelige former utenom store pupper.

Prøv å les det på denne måten isteden:

"Damen er formfull, hvis man har levd i troen om at de vandrende skjelletene på catwalken er normalt."

Gjest Amber Rose
Skrevet

Synes hun er veldig....rett. Hun har jo ikke mye til midje?

Anonym poster: 4c728f758cca2a031b8db9445e421c20

Enig. Får sikkert kjeft nå, men jeg synes ikke hun har noen fin mage. Hun er ikke feit, men det fettet hun har på magen er ikke noe fint fordelt. Fant ikke helt ordet jeg lette etter..

• Liker 5
Skrevet (endret)

Hun der er IKKE lubben. Hun er slank.

Hun er lubben om hun sammenlignes med catwalkmodellene, men hvis du putter hvem som helst ved siden av en catwalkmodell vil hun se rar ut.

Om man hadde puttet en trebeint hyene med skabb ved siden av en catwalkmodell, hadde det likevel vært hyenen som hadde sett normal ut.

Men det er nå bare det jeg syns da.

Endret av Lutetium 71
  • Liker 3
Skrevet

Hun er ikke radmager, ergo klassifiseres hun som formfull i forhold til catwalk-modellene som nesten besvimer av sult.

• Liker 1
Skrevet

Synes hun er kjempefin jeg! :) Flott dame, og i mine øyne ikke lubben!

Skrevet

Hvis ikke dette er lubbent så vet ikke jeg?

college-candy-600x450.jpg

Anonym poster: 02b35222c00848e70b5ffc45784b16a1

• Liker 8
Skrevet

Hvis ikke dette er lubbent så vet ikke jeg?

college-candy-600x450.jpg

Anonym poster: 02b35222c00848e70b5ffc45784b16a1

Uansett hva det er, jeg liker'e.

• Liker 9
Skrevet

I den virkelige verden er det der et normalt kvinnfolk.

• Liker 7
Skrevet

Form full!? Mer å ta i? Hun har pupper å ta i, men ikke noe særlig mage og sånn.

Det eneste jeg må kommentere er at hun ikke har midje, men det er sånn kroppen er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...