Gå til innhold

Slesk på treninga i dag!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

Jeg sto på klatremaskinen, hadde vel stått der i 10 min på omtrent hardest og var (nesten :oops: ) ikke anpusten. Så kommer det en slesk type, mange ledige klatremaskiner og etter hn har gått rundt meg og målt meg opp og ned, velger han akkurat den som står ved siden av meg. Titter bort ofte, og setter den på det hardeste. "Faen heller" tenker jeg og speeder opp og etter 2 minutter falt denne "boleren" om på gulvet anpusten og flau mens jeg tråkket videre. :hoho:

Måtte bare dele denne koselige historien med dere!

Treningsenter"sepåmusklenemine"mannfolk er noe herk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehe.. Man skal ikke prøve på den typen sjekking på helsestudio med mindre man er i veldig god form :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

knis nei du sier noe der :)

Det er masse rare folk som alltid er der, virker nesten som de bor der. Og de skal alltid henge på oss som en unge i en leketøysbutikk, og det er steike like vanskelig å få dem vekk også! Vi har en da som vi kaller inspirasjonsmannen, må alltid stirre leeeeeenge på venninna mi før han løfter vekter så blodårer tyter her og der i ansiktet på han, og det gikk visst ikke så bra som han hadde håpt. Så har vi tightsmannen da. Alltid beibiblå stramme tights som tar denne øvelsen med å løfte beina opp og ned liggende sidelengs, så baller og all slags faenskap synes!

Sånn måtte få ut min irritasjon til dem også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi
Så har vi tightsmannen da. Alltid beibiblå stramme tights som tar denne øvelsen med å løfte beina opp og ned liggende sidelengs' date=' så baller og all slags faenskap synes![/quote']

:hoho: baller og faenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse rare folk som alltid er der, virker nesten som de bor der. Og de skal alltid henge på oss som en unge i en leketøysbutikk, og det er steike like vanskelig å få dem vekk også! Vi har en da som vi kaller inspirasjonsmannen, må alltid stirre leeeeeenge på venninna mi før han løfter vekter så blodårer tyter her og der i ansiktet på han, og det gikk visst ikke så bra som han hadde håpt. Så har vi tightsmannen da. !

Ikke henger jeg på¨treningsstudio, men når jeg de få gangene har vært der, har jeg oppdaget av menn er virkelige sleske. Den mest ugly type tror han er gud bare han har fått et par muskler. Selvtilliten stiger og han tror han kan glane på deg akkurat hvor mye han vil...*grøsse* - ekkelt.

Men det var lørdagens sleivspark... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

All frustrasjon til sleskinger kan blåses ut her :)

Og hvorfor skal de alltid klippe av toppen på genseren, så det blir en 80 talls utringing? YEah yeah wake me up before you go go! Mas! Men holder ennå på at han inspirasjonsmannen slår alle disse her! Han er kanskje 40 og tror han kan få alt fordi han ser på dem mens han løfter vekter GUFFA jeg orker ikke tenke på ekle saker som han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Åja? Det er ikke bare mannfolk som er ekle i lyseblå tights, og det er ikke bare baller som synes når tightsen er stram nok! :kvalm:

Jeg legger normalt sett ikke merke til hva folk har på seg eller hvordan de ser ut på trening, men denne dama bare ba om det... lyseblått fra topp til tå, musefletter og fasong som miss piggy - og spandex, ALL spandex! (for dem som husker the nutty professor) svettebånd meg her og der, leggvarmere og matchende håndkle.

Uffameg, de er fæle av og til de store speilene på sats...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja? Det er ikke bare mannfolk som er ekle i lyseblå tights, og det er ikke bare baller som synes når tightsen er stram nok!  :kvalm:  

Uff, da holder man lesekurs med andre ord..

Det må da være fryktelig ubehagelig!!! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...