Yesterday Skrevet 24. september 2013 #681 Del Skrevet 24. september 2013 Har du mye modningsrier eller "mensmurring" for tiden? Spent på når du føder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. september 2013 Forfatter #682 Del Skrevet 24. september 2013 Jepp, hatt helt latterlig mye av det de to siste ukene. Spesielt i dag, murrer og verker som bare det! Blir spennende fremover. Men nå får jeg håpe hun holder seg der inne til jeg er frisk for himmel og hav jeg er dårlig. Begynte å bli så mye bedre, men natt til mandag smalt det igjen.. Blir nok ikke noe kurs på meg i dag dessverre, tviler på at de andre gravide ville satt så stor pris på at jeg kom og muligens smittet de og! Utrolig kjedelig :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 24. september 2013 #683 Del Skrevet 24. september 2013 Jepp, hatt helt latterlig mye av det de to siste ukene. Spesielt i dag, murrer og verker som bare det! Blir spennende fremover. Men nå får jeg håpe hun holder seg der inne til jeg er frisk for himmel og hav jeg er dårlig. Begynte å bli så mye bedre, men natt til mandag smalt det igjen.. Blir nok ikke noe kurs på meg i dag dessverre, tviler på at de andre gravide ville satt så stor pris på at jeg kom og muligens smittet de og! Utrolig kjedelig :-( Æsj, akkurat sånn jeg hadde det. God bedring! Henger fortsatt litt i her, virker som den er drøy den høstforkjørelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. september 2013 Forfatter #684 Del Skrevet 24. september 2013 Æsj, akkurat sånn jeg hadde det. God bedring! Henger fortsatt litt i her, virker som den er drøy den høstforkjørelsen. Æsj, håpet på en rask forkjølelse for en gangs skyld Brukte du nesespray? Er så sinnsykt skeptisk, klart å holde meg unna gjennom hele svangerskapet tross flere heftige forkjølelser, men denne gangen har jeg ikke sjans. SÅ redd for bihulebetennelse også så har brukt litt spray.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 24. september 2013 #685 Del Skrevet 24. september 2013 Jeg er otrivinavhengig og har brukt det hele svangerskapet Tok det opp med legen, og det er visst ok. De var mer skeptisk til det før Bedre å åpne opp for deg nå hvertfall enn å få betennelse. Ish! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 24. september 2013 #686 Del Skrevet 24. september 2013 På legevakta fikk jeg forøvrig Rhinox. Den var visst bedre mot forkjølelse og bihuler enn Otrivin. Selges reseptfritt på apoteket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. september 2013 Forfatter #687 Del Skrevet 24. september 2013 På legevakta fikk jeg forøvrig Rhinox. Den var visst bedre mot forkjølelse og bihuler enn Otrivin. Selges reseptfritt på apoteket Ah, takk for tipset og beroligende ord. Kan vi ikke føde snart **M**? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 24. september 2013 #688 Del Skrevet 24. september 2013 Ah, takk for tipset og beroligende ord. Kan vi ikke føde snart **M**? For å si det sånn, jeg har holdt på med brystvortestimulering i EN TIME ikveld haha. Rimelig klar! Også har jeg visst fått UVI, skal til jordmor i morgen. Ringte føden og spurte om jeg skulle komme med en gang eller vente til i morgen, og de sa jeg kunne vente. Stygt å håpe at infeksjonen setter igang fødselen i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 24. september 2013 Forfatter #689 Del Skrevet 24. september 2013 Haha, såpass ja Skal si du har hatt uflaks med sykdom altså Håper det går over med litt hjelp da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 25. september 2013 Forfatter #690 Del Skrevet 25. september 2013 I dag har jeg vært hos legen, blir ikke noe bedre og er så redd for disse lungene mine. Forkjølelser har en tendens til å gi meg sykehusinnleggelser hvor jeg ikke får puste, hvilepuls på 170 osv. Er ikke sånn kjempeinterressert i det akkurat nå, for å si det sånn. Det var den kraftigste forkjølelsen legen hadde sett så langt og crp lå helt i grenseland. Skulle jeg bli noe som helst verre måtte jeg ta kontakt med en gang. Satser på å slippe det Spesielt med tanke på at de ikke finner en antibiotika jeg kan bruke.. Nå sitter jeg i sofaen på dag nr 2 av permisjonen og ser på flinke mannen som lager lammegryte Ha en fin onsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 25. september 2013 #691 Del Skrevet 25. september 2013 Huff, hørtes ikke noe godt ut! Håper du ikke blir verre nå da Masse god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 25. september 2013 #692 Del Skrevet 25. september 2013 Oj, masse god bedring ja!! Snart 38 uker du, på tide å føde snart! Men kanskje lurt å bli frisk først så du har krefter til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 26. september 2013 Forfatter #693 Del Skrevet 26. september 2013 Takk for det! Syns jeg kunne blitt frisk til i dag, i stedet ligger jeg her som en 99 år gammel kols pasient og hveser for harde livet etter MAKS 2 timer søvn. Kan ikke huske sist jeg sov en natt mer enn 4-5 timer (ikke sammenhengende så klart...) så har ikke så masse å gå på fra før. Føler meg litt motløs her jeg ligger i sofaen. Men men. Dagens syting.. Håper lille snuppa har det fint der inne i magehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 26. september 2013 #694 Del Skrevet 26. september 2013 Hun har det sikkert bra Uff bare to timer med søvn!!! Har sovet elendig lenge selv men to timer er jo fælt Håper du kommer til hektene igjen før bursdagen til snuppa di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. september 2013 #695 Del Skrevet 26. september 2013 To timer er ikke all verden nei, og langt fra nok Håper formen drar seg til før hun bestemmer seg for å komme ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. september 2013 Forfatter #696 Del Skrevet 27. september 2013 Jeg har så fine folk rundt meg. I går stod venninnene på døren her og overrasket meg med baby shower! De hadde laget en kjempefin bleiekake, masse cupcakes, frukt, gaver og quiz. Storkoste meg og hadde ikke sett den komme på mils avstand selv om mannen har oppført seg rart i tlf osv de siste ukene Formen er heldigvis bedre og fikk 4 timer med søvn i natt Lille S og mannen var verdens søteste i går kveld. Vi lå i sengen også lå han og snakket med henne inntil magen, stilte henne spm osv og plutselig satte hun foten sin rett i ansiktet hans som svar hver gang han spurte om noe Goingene mine Mandag er det jordmor igjen, tiden går så fort. Skal begynne med modningsakupunktur da, spennende! Ha en fin fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. september 2013 #697 Del Skrevet 27. september 2013 ååå så koselig! Tviler for at jeg får et baby shower selv. Hva fikk du for noe? Hehe, artig disse babyene våre i magen! Min sier tydelig i fra om han syns at jeg sitter "feil" og strekker seg så mye han klarer når jeg står og går God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. september 2013 Forfatter #698 Del Skrevet 27. september 2013 ååå så koselig! Tviler for at jeg får et baby shower selv. Hva fikk du for noe? Hehe, artig disse babyene våre i magen! Min sier tydelig i fra om han syns at jeg sitter "feil" og strekker seg så mye han klarer når jeg står og går God helg! Var kjempekoselig og så uventet Fikk masse klær til snuppa, bleiekake, smokker, biteleke, bamse og eventyrbok! De hadde kjøpt så mye fint, gleder meg til å kle opp lille snupp i alt Samme med S. Hun HATER at jeg ligger på høyre side og ryggen om natten og hun gir seg ikke før hun får viljen sin! Kan bli spennende å se hvor sta hun blir på utsiden av magehulen Fine babyene våre Noen helgeplaner Yesterday? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 27. september 2013 #699 Del Skrevet 27. september 2013 (endret) Fine gaver! I tillegg så nektet guttungen å bevege på seg når jeg hadde sånn måling av puls og aktivitet på han på mandag, med en gang de tok av båndet ble han veldig aktiv Så ser for meg en sta unge ja! Vi skal til svigers i morgen, har litt nerver. Hun pleier å ta en del kontakt men etter hun ble dødelig fornærmet forrige helg, når hun fikk vite at jeg ikke vil ha noe besøk på sykehuset og styr rundt fødselen, så har jeg ikke hørt noe som helst fra henne. Tar hun opp temaet i morgen for å prøve å overtalt meg til hennes ønsker så blir jeg ikke blid Jeg har advart samboer fordi jeg tåler lite for tiden, er så sliten + full av hormoner. Han sa at vi kunne la vær å dra, men da blir hun vel enda mer fornærmet og jeg syns at det blir litt feil å unngå de fordi da blir dette bare en større konflikt av seg selv. Ellers skal vi bare sløve i dag og søndag! Det blir godt siden jeg da har samboer sammen med meg I ukedagene er det ikke like kos alltid å sløve alene. Dere da? Endret 27. september 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 27. september 2013 #700 Del Skrevet 27. september 2013 Så morsomt med babyshower, høres skikkelig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå