Gå til innhold

Mini-boks <3

boks

Anbefalte innlegg

Høres veldig bra ut ;) Jeg ble spurt en del slike spm på ordinær ul men har også send inn et infoskjema om sånt og mye annet. De har sikkert gjort det sånn siden de har kuttet ut slike samtaler her :) Hvilket sykehus skal du føde på? Måtte du søke om fødeplass?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres veldig bra ut ;) Jeg ble spurt en del slike spm på ordinær ul men har også send inn et infoskjema om sånt og mye annet. De har sikkert gjort det sånn siden de har kuttet ut slike samtaler her :) Hvilket sykehus skal du føde på? Måtte du søke om fødeplass?

Skal føde i Kristiansand :) Måtte søke ja siden man kan velge mellom Arendal eller Kristiansand her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg? :)

Her humper og går det :)

Hatt sinnsvakt mye kynnere og modningsrier de 2 siste døgna. I natt var jeg sikker på at NÅ skjer det snart, men nå har det heldigvis roet seg litt her :) Hun kan få vente til vi er kommet forbi lørdag hvertfall :fnise:

Vi skal få kjøpt de aller siste tingene i løpet av uken sånn at alt faktisk er klart. Og jeg har faktisk (tro det eller ei) fått pakket denne fødebagen sånn ca hvertfall :fnise:

Hvordan går det med deg Favole? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her humper og går det :)

Hatt sinnsvakt mye kynnere og modningsrier de 2 siste døgna. I natt var jeg sikker på at NÅ skjer det snart, men nå har det heldigvis roet seg litt her :) Hun kan få vente til vi er kommet forbi lørdag hvertfall :fnise:

Vi skal få kjøpt de aller siste tingene i løpet av uken sånn at alt faktisk er klart. Og jeg har faktisk (tro det eller ei) fått pakket denne fødebagen sånn ca hvertfall :fnise:

Hvordan går det med deg Favole? :)

Hoho, spennende!! :biggrin: Greit å ha fått pakket bagen da, og fått på plass det aller siste :)

Jo, det går igrunn ganske bra :) 24 uker i morgen, helt vilt. Plages ikke så veldig med smerter for tiden, så jobber 50% uten at det er noe stort problem, men skal ikke mye til før jeg blir sliten når dagen er over. Litt skremmende hvor fort tida går, snart er han her liksom :fnise: Hjelpes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, spennende!! :biggrin: Greit å ha fått pakket bagen da, og fått på plass det aller siste :)

Jo, det går igrunn ganske bra :) 24 uker i morgen, helt vilt. Plages ikke så veldig med smerter for tiden, så jobber 50% uten at det er noe stort problem, men skal ikke mye til før jeg blir sliten når dagen er over. Litt skremmende hvor fort tida går, snart er han her liksom :fnise: Hjelpes!

Veldig kjekt at jeg endelig har fått fingeren ut ja :fnise:

Så bra du har fått 50% og at smertene ikke er så ille som de var. Krysser fingrene for at det holder seg sånn! :)

Ja, plutselig har du møtt gutten din. Er så overrasket over hvor fort et svangerskap kan gå, alltid sett for meg at tiden bare snegler seg avsted, så feil kan man ta

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg igjen og det jeg tenkte på for et par dager siden skulle jeg jo ikke gjort. Satt og tenkte at "shit, jeg er glad jeg ikke har vært mer syk etter alle de rundene i starten". Dumma, gjett hvem som plutselig følte seg Crap og fikk vondt i halsen i går? Joda.. I dag kjennes det ut som om det har flyttet inn et troll på venstre side i halsen og nesa er tett.. Flott!! :fnise:

Er vel kroppen som vil gi lille litt ekstra antistoffer før hun skal ut i den store verden da :)

37 uker i morgen. Gleder meg til å endelig være forbi prematurtiden og alt det fører med seg. Nå gjenstår bare siste ventetid. Mannen er så herlig om dagen. Snakker og koser med magen som aldri før og plutselig blir han borte. Finner han igjen inne på rommet hennes :hjerte: Han gleder seg veldig :rodmer:

Ha en fin helg alle fine jenter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde litt vondt i halsen i går og tenkte det samme, at det er godt at jeg ikke har vært mer plaget enn det i begynnelsen. Men ble bra igjen. God bedring! ;)

Koselig med mannen som gleder seg ;) Hadde dere forresten navnet klart? Dere hadde vel det? Gravidhjernen min husker ikke :P Min kjære sender meg innimellom mld mens han er på jobb med navneforslag, det siste avviste jeg uten å tenke meg om :fnise:

37 uker i morgen ja! :rodmer: Men kommer pia ut i dag så gjør jo heller ikke det noe ;)

God helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :)

Veldig kos å se at han gleder seg sånn, gleder meg til å se han som pappa til jenta vår :hjerte:

Vi har navn ja. Ble mannen som valgte navn. Han var fast bestemt fra starten om at vi ikke skulle snakke om navn en gang før vi visste kjønnet. I uke 14 (!!!) satt vi i bilen også sier han "Sofie er ganske fint da" også smilte han lurt. Jeg trodde jo det gjemte seg en gutt i magen så tenkte ikke så mye mer over det. På UL ble det jo klart at det var ei lita jente så da sa han "blir det en Sofie da?!" Så da ble det det :fnise:

Har dere funnet flere alternativer eller er det fortsatt de tre dere har hatt det står mellom? :) Kos at han sender forslag da. De er gode disse mannfolka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også sett for meg at det kom til å gå sååå tregt, men neida :P Men er kanskje like greit at tiden går fort, bare den kan roe ned etter at miniutgavene har kommet til verden!

Søte mannen da! Herlig når man ser hvor mye de gleder seg :hjerte: Kan ikke forestille meg hvor trist det må være å ha en samboer som ikke viser noe særlig glede over graviditeten, selv om jeg såklart forstår at de ikke kjenner på det på samme måte som oss som bærer på barnet. Men likevel, må føles litt ensomt tror jeg :sjenert:

God helg og god bedring :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle har en fin søndag. Vi er på en liten fisketur. Jeg sitter her nedlesset i klær siden jeg er syk, men veldig kos fordet! Snuppa i magen er også skikkelig med der inne :fnise:

Vi tok med bilsetet opp i bilen og festet det i sta, det var en ganske koselig og surrealistisk følelse :)

I morgen er det time hos jordmor og tirsdag skal vi på sånn foreldreforberedende kurs :)

Ha en finfin søndag! :)

post-60987-0-67185200-1379849896_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe fint bilde, håper dere koser dere ;)

Hadde du fått bekreftet om hodet er festet? Er sikkert spennende hos jordmora uansett :) Jeg skal til legen på kontroll i morgen.

Aldri hørt om et sånt kurs, er det noe alle får tilbud om der? :)

Fin fin søndag til dere og! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig teit at det ble sidelengs da, merkelig.. Jaja :)

Var deilig å komme seg ut litt, gleder meg sånn til å kunne gå turer og sånn igjen!!! :)

Kjempekos å gjøre noe annet enn å sitte i sofaen sammen :P

Ja, hodet er festet sa hun for to uker siden! :)

Alle får tilbud om det her ja, vet i grunn ikke helt hva det går ut på, men vi tenkte det var greit å få med seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke faktisk. Jordmor som kalte det foreldreforberedende så får bare se hva det går ut på når vi kommer dit :)

Jaa, deilig og endelig ha kommet til 37 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke faktisk. Jordmor som kalte det foreldreforberedende så får bare se hva det går ut på når vi kommer dit :)

Jaa, deilig og endelig ha kommet til 37 :)

Vil høre hva kurset gikk ut på :)

Ha en fin ny uke!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint bilde, håper dere hadde en fin tur :)

Takk, var en fin tur det :) Ble dårlig med fisk da :) Håper du har hatt en fin helg Favole! :)

Vil høre hva kurset gikk ut på :)

Ha en fin ny uke!! ;)

Kan skrive her når vi har vært der ja. :)

Takk, ha en fin uke du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...