Gjest Sunheart Skrevet 13. februar 2013 #41 Skrevet 13. februar 2013 Jeg skjønner ikke hvordan jeg fysisk skulle få til å barbere meg der? Jeg er da ikke slangemenneske, heller...Men ofte er det kjæresten som er frisøren min, og da ryker alt Ikke har jeg noe hår og snakke om der bak heller, så det er liksom ikke noe jeg har tenkt noe på. Og her går rimming begge veier, uten at vi er så nøye på noen hårstrå hist og pist. Merkelig dette. Hår på hodet er vakkert, og skal pleies etter alle kunstens regler, men hår andre steder spyr man omtrent av. Anonym poster: 6d6ff84acbe7ef1dd789ae54d7f0bfdb Trenger ikke å SE for barbere seg der. Nok å føle seg fram med høvelen . Så lenge du når dit med hendene så skal ikke det være noe problem 2
Tøffeldyret Skrevet 13. februar 2013 #42 Skrevet 13. februar 2013 Jeg barberer meg både foran og bak. Gjør det for å føle meg renere og mer vel. De eneste stedene jeg SER mens jeg barberer meg er leggene og venusberget. Under armene, under fitta og i rumpa bruker jeg bare fingrene til å føle meg fram, og det er virkelig ikke noen stor kunst. Har aldri hatt ubehag når rumpehår gror ut igjen, merker det ikke engang. Men jeg har bare gjennomsiktige tynne hår der da. Ikke som de jeg har foran som er litt tykkere og med farge. Dere som sliter med kløe og stikking har kansje tykke fargede hår i rumpa også?
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2013 #43 Skrevet 14. februar 2013 Nei, barberer meg hver dag i dusjen Både foran og bak Jo, det kjennes ut som at man konstant har en kaktus mellom rumpeballene. Anonym poster: 179194473e112112edc833880b3ca743 Takk for svar begge to! Det var "kaktus mellom rumpeballene" jeg forestilte meg, men folk er forskjellige. Anonym poster: cd1ee1e38551e4c0d59377f36cf904da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå