Gå til innhold

Jenter: barberer dere hårene i rumpa?

Fremhevede innlegg

Gjest Morteno
Skrevet

Tror kjæresten gjør det.. Er i hvert fall ganske hårløst. Litt stikkete også.

Husker jeg prøvde det en gang. Herregud, aldri igjen. +1 til alle kvinner som gjør det for å glede sine menn, det er ikke akkurat behagelig.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Annet enn det holder jeg håret foran kort, og lar det gro under armene (blir aldri mer enn en centimeter langt) og på bena. Liker ikke rumpehårene mine, rett og slett fordi jeg ser på det som typisk for bare menn å ha hår bak der, men resten er da helt greit.

Anonym poster: 9263896d953e9cbed87e0d03fc5cfb86

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Tror kjæresten gjør det.. Er i hvert fall ganske hårløst. Litt stikkete også.

Husker jeg prøvde det en gang. Herregud, aldri igjen. +1 til alle kvinner som gjør det for å glede sine menn, det er ikke akkurat behagelig.

Tror det kommer veldig an på egentlig :) Jeg har veldig myke hår der nede tror jeg, så med meg stikker det ikke i det hele tatt selv om det vokser litt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er minst en tråd om temaet allerede. Utifra svarene der er det ganske vanlig blant yngre folk, men ikke så vanlig blant mer voksne mennesker.

Er nok et nyere fenomen å barbere hver krik og krok av kroppen. Trist.

Anonym poster: 7e6839700616cc6626fe933a84c54bc5

Nyere fenomen? Nope tror ikke helt det…

* Så tidlig som på Kleopatras tid ble en glatt og hårløs kropp sett på som et tegn på skjønnhet. Datidens kvinner laget en blanding av olje og honning som de brukte til å fjerne håret på en voks-lignende måte

* I oldtidens Hellas ble kroppshår på kvinner sett på som såpass uestetisk at datidens skulptører valgte å la være å ha med kjønnshår på skulpturer som viste kvinnekropper.

* Allerede i 1096 kom korsfarere fra Asia, og tok med seg tradisjonen med kvinner som fjernet kroppshår tilbake til Europa igjen. På slott fikk man bygget egne rom hvor kvinner kunne fjerne hår i fellesskap.

* I USA ble hårfjerningbesettelsen virkelig sparket i gang av en reklame i magasinet Harper’s Bazaar i 1915, som viste en kvinne i en ermløs kjole, med armene hevet og helt hårløse armhuler. I teksten stod det: "Sommerkjoler og moderne dansing gjør det til en nødvendighet å fjerne uønsket hårvekst."

* Moten spredte seg etterhvert også til England og resten av Europa, spesielt når 1920-tallets "flapper"-kjole-mote kom på banen for fullt.

* På 1970-tallet ble moten med å fjerne hår til en feministsak, hvor mange kvinner erklærte hårfjerning nok en måte kvinner måtte hengi seg til menns versjoner av hva som var sexy.

* Hårfjerningsprodukter og behandlinger har aldri vært så etterspurt som det er i dag, og regnes i dag som et av de mest solgte produkttypene innen kvinners skjønnhetspleie

Kilder: Wikipedia, The Last Taboo: Women and Body Hair, The Founder,

:opplyser:

Hva andre kvinner gjør og ikke gjør både vedrørende sine rompehår, kjønnshår eller andre hår har jeg ikke så mange meninger om, heller ikke hva som er normalt og ikke folk får gjøre som de føler for, men selv barberer jeg vekk rompehårene og for meg er det like naturlig som å barbere armhulene mine, klør like lite gjør det også. Hvorvidt det er trist for andre at jeg barberer meg gidder jeg ikke legge meg så mye borti foruten om at jeg synes det er fascinerende og nesten litt morsomt hvor stor krigføring kroppshår kan føre til her inne

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 3
Gjest Sunheart
Skrevet

Ja, både jeg og kjæresten barberer oss glatte ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja, både jeg og kjæresten barberer oss glatte ;)

Unnskyld hvis jeg spør frekt, men jeg lurer på en ting.. Er det ikke veldig ubehagelig når det vokser ut igjen?

Anonym poster: cd1ee1e38551e4c0d59377f36cf904da

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg gjør det. Tar selvfølgelig det samtidig som resten av underlivet. Vil ikke få en rimjob uten at det er barbert der bak, og kan ikke tenke meg der er så digg for menn å rimme ei hårete rumpe heller.

Jeg kan ikke tenke meg at det er digg for menn å rimme ei rumpe i det heletatt, ubarbert eller ei. Hvis dette er noe kvinner forventer i dag er jeg jævla glad jeg er singel.

Anonym poster: 79b0a513529e474da5c6f324f2c3c819

• Liker 3
Gjest Sunheart
Skrevet

Unnskyld hvis jeg spør frekt, men jeg lurer på en ting.. Er det ikke veldig ubehagelig når det vokser ut igjen?

Nei, barberer meg hver dag i dusjen :) Både foran og bak
Skrevet

Jeg barberer meg mellom rumpeballene, men merker ingenting til at det vokser ut. Merker det er noen tynne myke småhår der og vil helst ha de vekk. Hadde det derimot klødd og verket når det vokste ut igjen så nei takk. Glatt underliv er glatt underliv for meg, inkludert rumpe så lenge jeg ikke har ubehag :)

Anonym poster: 0e50c853f44edb169dfdac6e72f25136

Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg kan ikke tenke meg at det er digg for menn å rimme ei rumpe i det heletatt, ubarbert eller ei. Hvis dette er noe kvinner forventer i dag er jeg jævla glad jeg er singel.

Anonym poster: 79b0a513529e474da5c6f324f2c3c819

Jeg ble ihvertfall maset på av min kjæreste for å i hele tatt gå med på å få en rimjob. Så jeg forventer ikke at en mann skal gi meg en rimjob akkurat ;)

Gjest Anonymbruker
Skrevet

Mye forskjellige svar her! Etter heg begynte og vokse meg ble hårene bare mindre og glattere så dette er noe jeg ikke kommer til å slutte med, akoratt kjøpt meg årskort for intimvoksing!! Kommer aldri til å barbere rumpa igjen ettersom det var sykt ubehagelig når det vokste ut igjen ... ;)

Gjest Bolsjevidkun
Skrevet

Er det feil av meg å anta at de som sier de napper hårene i brunøyet er de som liker rimming og analsex, mens de som ikke gjør det er de med "ingen adgang" - holdninger?

Skrevet

Er det feil av meg å anta at de som sier de napper hårene i brunøyet er de som liker rimming og analsex, mens de som ikke gjør det er de med "ingen adgang" - holdninger?

Ja. Jeg barberer (som sagt) bak der, men vil verken motta eller gi rimming, og analsex er uaktuelt.

Anonym poster: 9263896d953e9cbed87e0d03fc5cfb86

Gjest Anonymbruker
Skrevet

TS

Jeg gjør det for at jeg føler meg ren, klarer rett og slett ikke kroppshår på meg selv.. :)

Skrevet

"Man er ikke kvinne før det lugger når man driter.."

Anonym poster: 73bd819439547cc2b2b5e4c6ae4dd48a

• Liker 1
Gjest Sunheart
Skrevet

TS

Jeg gjør det for at jeg føler meg ren, klarer rett og slett ikke kroppshår på meg selv.. :)

Samme her :) Men sier ikke nei takk til hverken rimming eller analsex.
Skrevet

Jo, det kjennes ut som at man konstant har en kaktus mellom rumpeballene.

Anonym poster: 179194473e112112edc833880b3ca743

• Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

Ja.Jeg gjør det for min egen del,og det har ingen ting med noe seksuelt å gjøre.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan jeg fysisk skulle få til å barbere meg der? Jeg er da ikke slangemenneske, heller...Men ofte er det kjæresten som er frisøren min, og da ryker alt :fnise:

Ikke har jeg noe hår og snakke om der bak heller, så det er liksom ikke noe jeg har tenkt noe på.

Og her går rimming begge veier, uten at vi er så nøye på noen hårstrå hist og pist. Merkelig dette. Hår på hodet er vakkert, og skal pleies etter alle kunstens regler, men hår andre steder spyr man omtrent av.

Anonym poster: 6d6ff84acbe7ef1dd789ae54d7f0bfdb

• Liker 2
Gjest Anonymbruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan jeg fysisk skulle få til å barbere meg der? Jeg er da ikke slangemenneske, heller...Men ofte er det kjæresten som er frisøren min, og da ryker alt :fnise:

Ikke har jeg noe hår og snakke om der bak heller, så det er liksom ikke noe jeg har tenkt noe på.

Og her går rimming begge veier, uten at vi er så nøye på noen hårstrå hist og pist. Merkelig dette. Hår på hodet er vakkert, og skal pleies etter alle kunstens regler, men hår andre steder spyr man omtrent av.

Anonym poster: 6d6ff84acbe7ef1dd789ae54d7f0bfdb

TS

Regner med du tørken deg i ræva etter du har gjort nr to, trenger ikke være slangemenneske av den grunn.. Folk barberer seg for å føle seg penere, friskere og uten tvil renere, hvertfall meg selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...