verene Skrevet 19. mars 2004 #1 Del Skrevet 19. mars 2004 Siden jeg idag omsider har funnet meg et slør, så hadde det vært moro å få vite hva dere har valgt. Kan dere beskrive det? Er det langt, kort, enkelt eller tolags, med pynt eller uten. Fortell, fortell! Mitt slør er ganske langt, det går ned til bakken og litt til, dvs. det blir liggende litt utover kjoleslepet. Det er tolags, men lagene er ikke separate, sløret er brettet ved kammen slik at det øverste er brettet over det innerste, om dere skjønner.. Øvre laget rekker meg til nedenfor skuldrene omtrent. Det er antikkhvitt, kantet med et smalt bånd og overstrødd med stener (hva heter disse stenene egentlig?) og små perler. Utrolig flott, helt objektivt sett. Forøvrig var det svinedyrt, men jeg fikk det gratis (!) fordi det var en ørliten rift i sømmen helt nederst. No problemo å fikse, men damen i salongen ville ikke ta penger for det. Og det syns jeg jo selvsagt var helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. mars 2004 #2 Del Skrevet 19. mars 2004 Mitt slør er ca to og en halv meter langt, ivoryfarget og med rhinestener. Det er ett lag, og er kantet med sølvbånd rundt hele. Mamma har sydd det til meg, litt ekstra spesiellt å bruke det da syns jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 19. mars 2004 #3 Del Skrevet 19. mars 2004 Jeg har "MetteMarit slør" og det når helt ned til bakken og brer seg utover slepet på kjolen min :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 19. mars 2004 #4 Del Skrevet 19. mars 2004 Mitt er i ivory brudetyll. Det er tolags og kantet med satengbånd i ivory. Det lengste laget når like langt som slepet på kjolen min og det andre laget når til midt på ryggen min. Det er så fiiiint! :fistelstemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 20. mars 2004 #5 Del Skrevet 20. mars 2004 Mitt er i hvitt brudetyll,sydd på rhinestener i hele sløret,1-lags og 2meterlangt.. Går hele veien rundt slepet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snorkie Skrevet 20. mars 2004 #6 Del Skrevet 20. mars 2004 Det fulgte med slør når jeg kjøpte kjolen min (på brudekjolemessen i fjor). Det er i Ivory, som kjolen, 2 lag og går ca. til midt på ryggen. Synes at det passer godt til kjolen, så jeg tviler på at jeg kommer til å legge penger i å skaffe noe annet (selv om det er fint med lange slør også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tari Skrevet 20. mars 2004 #7 Del Skrevet 20. mars 2004 Mitt er nesten 3 meter, ett lag, i ivory og kantet med en liten gullkant.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå