Gå til innhold

Ingen pupper eller silikon?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Underlig alle disse mødrene som sier de får såå store pupper av å få barn, jeg kjenner ingen som har fått større pupper etter at de var ferdige med amming, snarere tvert imot. Unntaket gjelder kanskje om man legger veldig på seg (og ikke går ned igjen).

Min mor sa det samme, men jeg hadde sett bkinibilder av henne fra før hun møtte pappa og hun var absolutt ikke småbrystet. Så jeg tror endel mødre sier akkkurat det der for å trøste sine flatbrystete avkom. ;)

Anonym poster: 826d4ecc4f7603bae8e85ab139e6fc63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tviler på mødre lyver om slike ting (de fleste har da fotobevis?) bare fordi din mor gjorde det.

Anonym poster: f8b740fd31d677ffff2799bf4c5fc980

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Om jeg var deg ville jeg ventet et par år før jeg tok en avgjørelse. Om du fortsatt ønsker å ta silikon da, så ville jeg gjort det. Når man er 18 tenker man gjerne litt annerledes enn når man blir litt eldre. Da har du fått tenkt deg godt om og kjent litt på det.

Skrevet

Underlig alle disse mødrene som sier de får såå store pupper av å få barn, jeg kjenner ingen som har fått større pupper etter at de var ferdige med amming, snarere tvert imot. Unntaket gjelder kanskje om man legger veldig på seg (og ikke går ned igjen).

Min mor sa det samme, men jeg hadde sett bkinibilder av henne fra før hun møtte pappa og hun var absolutt ikke småbrystet. Så jeg tror endel mødre sier akkkurat det der for å trøste sine flatbrystete avkom. ;)

Anonym poster: 826d4ecc4f7603bae8e85ab139e6fc63

Ehe.. Bare fordi du kjenner.. tja, la oss si 30 stk som ikke fikk større bryster etter graviditet, så er vel ikke dette automatisk representativt for resten av befolkningen?

Jeg på min side kjenner nesten bare damer som fikk flere cuper større bryst etter graviditet. Og nei, dette kom ikke som følge av 20 ekstra kilo overvekt. De fikk rett og slett større bryster.

Og moren min løy ikke, jeg har sett bilder fra da hun var ung (SMÅ pupper), og jeg henne nesten hver dag nå, særlig om sommeren når hun soler seg toppløs på verandaen sin (STORE pupper). Og hun er ikke feit ellers.

Anonym poster: 2b3521e9f71e134032c8f262ca4255d3

Skrevet

"Kvinner som har gjennomgått en brystoperasjon, kan ha bevart muligheten for å amme.

Det beste er likevel å vente med å sette inn brystimplantater til man er ferdig med graviditet og amming, ifølge Morten Kveim, plastisk kirurg ved Dr Kveims klinikk.

Grunnen er at brystene vokser og alt strekker seg når du er gravid. Og har du brystimplantater strekker det seg enda mer. "

• Liker 1
Skrevet

"Når graviditeten er et faktum, begynner melkekjertlene i brystene å utvikle seg. Det er særlig i første tredel av svangerskapet at brystene øker i omfang.

I gjennomsnitt øker hvert bryst med 200-400 gram, ifølge Ammehjelpen.

Noen kvinner går dermed opp flere BH-størrelser under svangerskapet, men dette er individuelt. "

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...