Gå til innhold

Ingen pupper eller silikon?

Fremhevede innlegg

Gjest Kristina
Skrevet

Jeg er en 18 år gammel jente som har et lite puppe-problem. Jeg har flate pupper, så flate at når jeg ligger så ser jeg ut som en 12 års gammel gutt omtrent. Kjæresten min har så og si nesten ingenting å ta i.. Men nå tenker jeg på meg selv da. Jeg føler jeg ikke sexy i det hele tatt, jeg fyller ingen BH-er ordentlig, jeg bruker den aller minste av de minste. A-cup. Og jeg fyller ikke den engang. De går i ett med magen omtrent.

Så spørsmålet mitt blir da. Ville dere heller hatt minipupper (helt flatt) og dårlig selvbilde, eller tatt littegrann silikon for å ihvertfall fylle en B-cup-BH?

og til dere gutter & menn der ute; ville dere foretrukket helt flate pupper eller littegranne silikon?

Videoannonse
Annonse
Gjest Euforia
Skrevet

Jeg er en 18 år gammel jente som har et lite puppe-problem. Jeg har flate pupper, så flate at når jeg ligger så ser jeg ut som en 12 års gammel gutt omtrent. Kjæresten min har så og si nesten ingenting å ta i.. Men nå tenker jeg på meg selv da. Jeg føler jeg ikke sexy i det hele tatt, jeg fyller ingen BH-er ordentlig, jeg bruker den aller minste av de minste. A-cup. Og jeg fyller ikke den engang. De går i ett med magen omtrent.

Så spørsmålet mitt blir da. Ville dere heller hatt minipupper (helt flatt) og dårlig selvbilde, eller tatt littegrann silikon for å ihvertfall fylle en B-cup-BH?

Selv ville jeg nok tatt silikon, fordi jeg synes store pupper er feminint og veldig fint. Men jeg synes også at små pupper kan være kjempesexy. :) Du er den eneste som vet hvor viktig dette er for deg, og hvis dette er et stort problem som du har hatt lenge, så ville jeg nok vurdert silikon. Det riktige er vel å anbefale deg psykolog, men jeg er ikke helt der...

Skrevet

Det er mer relevant, i mine øyne, hvordan de er når du står oppreist, enn hvordan de er når du ligger. Hvis du er helt flat også oppreist, kunne jeg kanskje vurdert silikon, men selv da er jeg usikker. Jeg synes at det nesten alltid er bedre med ekte pupper enn falske, uansett hva du hadde til å begynne med.

Skrevet

Er de ca sånn?

flat-chest-fail.jpg

Anonym poster: 2b3521e9f71e134032c8f262ca4255d3

Gjest Kristina
Skrevet

Hmm...

Mener du små, som i "speilegg" (ser gjerne trekantet ut fra siden) Noe alla litt mindre enn dette;

http://www.sexogsamf...ente_pupper.jpg

Eller flatbrystet ala;

andrej_pejic_8264474x3.jpg

Har mye mindre enn de første der, ja. Men litt større enn de helt flate der. De er små, litt spisse, fyller ingen bh. Noe lignende som det her kanskje:

http://www.diskusjon...43856_thumb.jpg

Og de er små! ;)

Skrevet

Har mye mindre enn de første der, ja. Men litt større enn de helt flate der. De er små, litt spisse, fyller ingen bh. Noe lignende som det her kanskje:

http://www.diskusjon...43856_thumb.jpg

Og de er små! ;)

Men det kan være veldig hot det da, TS! Jeg har noe lignende (er 24 nå), og husker at jeg også klaget litt på at puppene mine var små da jeg var rundt 18-19. Pratet engang med en gutt i fylla om det, og fikk den skjenneprekenen på at sånn måtte jeg ikke tenke, og at gutter likte alt mulig!

:)

Gjest Kristina
Skrevet

Jeg føler meg veldig feminin ellers. Jeg har former, ordentlig rumpe som kjæresten elsker å ta på. Jeg liker kroppen min, men puppene gjør meg usikker på meg selv. Jeg bør vel godta meg selv, for kjæresten er glad i kroppen min. Men silikon hadde vel ikke skadet ;)

Skrevet

Jeg har like små pupper som deg virker det som, ettersom hvordan du skriver. Og kjæresten min liker meg fordi om. Jeg har vurdert silikon MANGE ganger, du aner bare ikke. Men til slutt har jeg kommet frem til at det er sånn jeg er født, og jeg har ikke lyst å fylle meg selv med silikon. Små pupper kan være like sexy som store :) Jeg er forresten 19, og har i håp om at de vokser kanskje litt mer. Men om de ikkje gjør det, så ja, da er det sånn jeg er født. Jeg har en slank kropp, så puppene min passer på en måte til kroppen min (selv om det ser ut som jeg er nesten helt flat)...

Anonym poster: 81303e3c5809c9dd7571db60692863a6

Skrevet

Jeg føler meg veldig feminin ellers. Jeg har former, ordentlig rumpe som kjæresten elsker å ta på. Jeg liker kroppen min, men puppene gjør meg usikker på meg selv. Jeg bør vel godta meg selv, for kjæresten er glad i kroppen min. Men silikon hadde vel ikke skadet ;)

Kan jo hende de vokser masse den dagen du blir gravid? :)

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Du mangler ett alternativ: Beholde de små puppene og heller jobb med selvbildet.

Det er det jeg ville valgt.

Edit: Det er vel forsåvidt det jeg har valgt. Har omtrent samme størrelse som hun siste jenta du linket til, og selv om jeg følte meg som dritt da jeg var på din alder så elsker jeg puppene mine nå.

Endret av Raindrops
  • Liker 4
Gjest Kristina
Skrevet

Kan jo hende de vokser masse den dagen du blir gravid? :)

Ja kanskje det, ja! :) Men det blir nok noen år til, regner jeg med!

Gjest Kristina
Skrevet

Jeg har like små pupper som deg virker det som, ettersom hvordan du skriver. Og kjæresten min liker meg fordi om. Jeg har vurdert silikon MANGE ganger, du aner bare ikke. Men til slutt har jeg kommet frem til at det er sånn jeg er født, og jeg har ikke lyst å fylle meg selv med silikon. Små pupper kan være like sexy som store :) Jeg er forresten 19, og har i håp om at de vokser kanskje litt mer. Men om de ikkje gjør det, så ja, da er det sånn jeg er født. Jeg har en slank kropp, så puppene min passer på en måte til kroppen min (selv om det ser ut som jeg er nesten helt flat)...

Anonym poster: 81303e3c5809c9dd7571db60692863a6

Ah, heldigvis er vi ikke alene om dette! :) Har hørt flere gutter si at det ikke betyr så mye, og at ikke alle gutter liker store, men foretrekker små. Det hjelper jo litt, da!

Skrevet

Jeg hadde omtrent sånn som hun i gullbikinien, og tok silikon da jeg var 21. Har ikke angret, selv om jeg i dag er over 30. Jeg tok ikke store puppper, bare så jeg kunne fylle en liten b-cup. Skulle helt klart helst hatt naturlige pupper, men det fikk jeg jo ikke så da valgte jeg silikon.

Har stor respekt for deg om du klarer å la være, altså! Men jeg var for svak og hadde for dårlig selvbilde til å la være. Det var veldig godt å kunne gå med hva jeg ville! :)

Anonym poster: 826d4ecc4f7603bae8e85ab139e6fc63

Skrevet

og til dere gutter & menn der ute; ville dere foretrukket helt flate pupper eller littegranne silikon?

Jeg hadde nesten ikke pupper da jeg var 18, nå, nesten seks år senere, har jeg fått fine pupper. De er små, men jeg er veldig fornøyd med dem. Ville ikke operert inn plastdingser omså jeg fikk betalt for det.

Anonym poster: 8a2af1108cabf4c9686d22bea1dcbde3

Skrevet

Jeg er også flatbrysta. Er så vidt noe å ta i. Jeg har krøpet til korset og skal ta silikon om 7dager..

Skrevet

Jeg hadde mindre enn 65AA, og tok silikon. Var flat som en betongvegg. (Haha) Jeg har ikke angret et sekund. Har hatt de i to år. Endelig føler jeg meg som en kvinne!

Uansett burde du tenke deg nøye om. Det er faktisk et ordentlig inngrep. Ikke forhast deg inn i noe du kan ende med å angre på. Lykke til!

Gjest snyball
Skrevet

Dersom jeg hadde vært helt flat i stående stilling, da hadde jeg nok tatt litt silikon. Venninna mi gjorde det, hun tok silikon med måte, og det ble kjempefint og naturlig. :)

Skrevet

Mora mi hadde A-cup som ung, men etter å ha født 2 barn endte hun opp med D-cup og motsatt problem; nå synes hun de er FOR store, og at de henger i veien og er tunge :P

Kjenner også ei som tok silikon akkurat i det hu runda 20. Da hun ble gravid noen år senere, ble det masse problemer i forhold til amming + silikon. Endte med at barnet måtte få flaske i stedet.

...

Skrevet

Alle burde vente til etter alle fødsler er unnagjort. Moren min hadde også b/c cup i ordinære størrelser, etter en håndfull barn ble de så store at hun ikke fant BH lenger og fikk brystforminkelse dekket av staten.

Anonym poster: f8b740fd31d677ffff2799bf4c5fc980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...