Gå til innhold

Gi opp eller fortsette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

TS her

Det var hun som tok kontakt forrige gang med og foreslå skype, betyr det at det er jeg som bør ta kjontakt nå? Merker at jeg suger skikkelig på ting som det her åhhhh vær så snill gi meg stykre til og forstå hvordan dette henger sammen.

Anonym poster: b9f9a4388c2db7795deaab651505b394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du kan godt tenke at hver gang hun har tatt kontakt, gjør du det gangen etter.

Også prøv å bare ta kontakt for å sende henne en melding som får henne til å smile, uten å foreslå å treffes eller be om noe.

Får du god respons, kan dere veksle flere meldinger samme dag.

Får du god respons, men dere veksler ikke så mange meldinger, kan du dagen etterpå foreslå å treffes eller noe :)

Men, du skriver hun foreslo skype. Etter det snakket dere på skype eller ikke? Fordi hun jo må se at hun får god respons, og ikke tro at du prøver å ingorere når hun foreslå noe. Det betyr heller ikke at du må være tilgjengelig her og nå når hun foreslår noe.

Alt gjelder å ha balansen :) Hverken for mye eller for lite

Anonym poster: 2d7ec89910e565c1741f76865abef3f9

Skrevet

Dah, nå har hun lagt seg på den brutale linjen igjen, hmmmmm noen forslag til hva hun tenker?

Skrevet

Enten vet hun ikke hva hun vil og forandrer mening- da bør du ga opp fordi du bare blir kastet som en ball ifølge hennes humør.

Enten kontakter hun deg bare når hun trenger oppmerksomhet, men er ikke interessert i at det er noe mellom dere.

Du bruker ordet brutal, virker hun "lei av deg" noen ganger? Det kan være også at hun føler hvor betatt av henne du er, og det er for mye for henne.

Ellers noe annet som jeg ikke tenker på, men det er i hvertfall ikke positivt, dessverre.

La henne i glemmeboka, flørte med andre jenter, få en kjæreste.

Ellres blir det sannsynligvis hele tiden som det har vært hittil. Og du fortjener bedre enn det.

• Liker 1
Skrevet

Med brutal så mener jeg at hun bare velger og ikke svare på meldinger. Det trenger ikke være noen store greier som jeg sender, bare det at jeg spør hvor hun har vært og greier.

''Lei av meg'' er vel ikke ett ord som jeg vil bruke, er vel mer av det at jeg har lagt meg på en linje hvor jeg ikke sender meldinger i tide og utide. Er vel ikke helt bra det heller, fordi da tolker hun det vel som at jeg ikke er så veldig interressert? Må vel kanskje finne en balansegang som er hårfin, men det er ikke så lett som man skal ha det til.

En annen ting er at hun alltid er så kort i svarene, jeg får liksom ikke til noe mer snakk, enn vær og vind.

Og allikevel så velger hun og sende meg en melding på Valentines Day, hvor hun ønsker meg MASSE kjærlighet?? Hvem sender noe sånt? Også driver hun i tilegg til dette og sier at jeg må komme dit en tur slik at vi kan gå på kino sammen.

Skrevet

Beklager, men tross de to "positive" ting hun har gjort, er det altfor mange negative for å tro at hun kan være veldig interessert i deg.

Hadde du gjort mot henne de hun har gjort mot deg? Nei, for du liker henne altfor godt.

Om en liker en annen på måten du liker henne, oppfører seg en ikke som hun gjør.

Hun liker å vite at du er interessert i henne, men ikke mer enn det.

Jeg kan jo ta feil, men jeg tror ikke det er mer enn 0,003% sjanse for at jeg gjlr det.

Ikke prøve absolutt å finne ting som beroer deg og gjør deg konfortabel med ditt håp, for du lurer deg selv.

Det å sende en sms for å spørre om man har vært... hum, hum. Ikke alle liker det. Man skal være veldig god venner (i mine øyne) eller et par for å tillate seg å spørre om sånt.

• Liker 1
Skrevet

Vel, er det noen måter man kan endre det på da?

Skrevet

nei dessverre- jo mer du skal prøve å endre det, jo mer irritert hun kommer til åbli

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor var hun da motakelig for flørt da? Og hvorfor sende den meldingen akkuratt på Valentins dagen?

Skrevet

Men hvorfor var hun da motakelig for flørt da? Og hvorfor sende den meldingen akkuratt på Valentins dagen?

Selv om noen er single og motakelige for flørt betyr ikke det at de tar det første og beste. Du var ikke rett for henne og hun mistet interessen når hun fant ut av det. Det kan godt tenkes du får en melding hvis hun ikke finner noe bedre, men jeg ville kuttet ut det tankeskjøret og analyseringen du holder på med og kommet deg videre.. Hun er ikke rett for deg når du ikke er rett for henne..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...