Gå til innhold

Gi opp eller fortsette?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dah, har sååå lyst til og sende en melding, men vil ikke det bare gjøre mer skade enn det gjør nytte? Så jævlig typisk at dette skal skje meg, hver eneste gang jeg finner ei som kanskje liker så går det til dundas gang på gang.

Anonym poster: b9f9a4388c2db7795deaab651505b394

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, det vil nok bare gjøre mer skade...

Hun vet allerede du forventer å høre fra henne, så det nytter ikke å "presse" henne med meldinger.

Har du prøvd å tenke hvorfor det går dårlig hver gang?

Vet ikke hvor gammel du er, men ud er ungdom, så det er normalt og absolutt ikke uvanlig at når du treffer en du liker, er du ikke sammen ett år med henne. Du må ikke ta det som å tape noe, men som lærerikdom, erfaringer. Alt dette, om man glemmer sin frustrasjon, er så spennende!

EN ting som jeg alltid har syntes veldig "turn-off" hos gutter da jeg var ungodm, og til og med nå faktisk : når jeg føler at de er litt "desperat", jeg føler at de trenger å ha meg, at jeg blir interessert i dem osv. Vanskelig å forklare..

Så pust litt å prøv å ikke sette jentene du liker så høyt. Om ikke det fungerer med den ene, blir du uansett snart interessert i den andre, og så en annen osv :)

Se på det på en mer positiv måte.

Det jeg beskrev har mye mer påvirkningskraft enn utseende eller andre ting.

:)

Anonym poster: 2d7ec89910e565c1741f76865abef3f9

Skrevet

Endelig fikk jeg svar fra henne, det tok bare 4 dager :) Hun sendte meg en klissete valentins dag melding om at hun ønsker meg kjærlighet. Hva betyr det?

Skrevet

Ingen?

Skrevet

Vel hvis hun skrev i meldingen at hun ønsker deg kjærlighet vil jeg tenke at hun ser på deg som en venn og ikke noe mer enn det.

• Liker 1
Skrevet

Vel hvis hun skrev i meldingen at hun ønsker deg kjærlighet vil jeg tenke at hun ser på deg som en venn og ikke noe mer enn det.

Så du mener at det var hinting? FOr i den neste meldingen var hun ganske kort og brutal.

Skrevet

Je kunne ha skrevet det til en jeg var interessert, men ikke orket å si det.

DU bør skrive til henne "den kjærlighet du ønsket meg for Valentin's day, hvis den kommer fra deg er det enda bedre ;) ER det mulighet for det?"

Eller "den kjærlighet du ønsket meg for Valentin's day,kunne den være fra deg? Da kunne jeg gi deg den tilbake ;)"

Da får du svar.

Du spør direkte, men samtidig passer det veldig bra, og du får svar :)

Gjør det :)

Synes det var rart, hvis hun ikke var interessert, at hun tenkte å sende deg en melding for valentines dag... hun tenkte nok på deg

Skrevet

Så du mener at det var hinting? FOr i den neste meldingen var hun ganske kort og brutal.

hun var kanskje det fordi hun ikke fikk det svaret hun håpet på førstemelding ;)

Skrevet

Slik jeg ser det ut i fra det du har skrevet så har hun mistet litt interessen. Samtidig er det noe der siden hun tar seg bryet med å sende deg en sms på valentines day. Det kan være to ting som har skjedd:

1. Hun har mistet interessen, men vil holde deg litt på gress i tilfelle hun ikke finner noe bedre, eller ombestemmer seg.

2. Hun synes ikke du virker interessert nok og mistet litt interessen pga det, men kjenner fortsatt at det er noe der så hun vil ikke gi helt slipp.

Det ENESTE du kan gjøre er som AB over sier. Være ærlig, si hva du føler og tenker og få et klart svar. Spør om dere kan treffes for å snakke litt og se hva hun svarer på det, eller si det du føler for i en melding og send den avgårde.

Det er mye bedre å vite om det kan bli noe, eller er noe, enn å kaste bort masse tid på en person som kanskje ikke er like interessert som en selv er.

Skrevet

Kan hende jeg bare er veldig dum nå, men brente jeg akkuratt en bro? skulle vel kanskje ha sendt en annen melding enn den jeg sendte, men vi skypet på dagen idag da, hun som ville det. Det må vel være bra?

Skrevet

det høres bra ut :) om du ser at du ikk får vite mer da, spør mer direkte som vi rådet deg :)

Lykke til og si hvordan det gikk :)

Gjest Cuntzilla
Skrevet

Hun er ikke spesielt interessert.

Hvis du gir opp så blir hun kanskje det, vinglete folk har en tendens til å våkne når de mister noen de tok for gitt at de hadde - eller kanskje til og med trodde de ikke ville ha.

Nå har du ikke skrevet ordrett hele den klissete valentines-meldingen, men å ønske noen kjærlighet betyr at man ønsker de skal finne kjærlighet med noen andre. Jeg har aldri ønsket noen så mye kjærlighet som når jeg dumpet den gode, snille eksen min. Jeg kunne jo ikke gi han det, så jeg kunne bare håpe på at noen andre ville.

Og å sende nattamelding med ønske om søte drømmer er å legge opp til flørt, å svare "takk" er å avvise. I min bok iallefall, den er jo selvsagt ikke en allmenngyldig lovsamling den da.

Men jeg hadde iallefall tatt det sånn. Trenger ikke være en lost case likevel, men som sagt tror jeg taktikken er å holde avstand, IKKE sende overdramatiske/romantiske meldinger som ble foreslått tidligere.

NB: Om hun elsker deg men bare er fryktelig usikker og dårlig på å lese tegn og flørte tilbake så går alt til helvete med min taktikk :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det funket forsåvist og holde en viss distanse, da var det hun som tok kontakt. Det som også er merkelig er at hun ville at jeg skulle komme til dit hvor faren min bor (Det var der jeg traff henne) Slik at vi kunne gå på kino og gå tur med hundene? Nei hu her blir jeg altså ikke klok på. Det med og komme dit og gå på kino var det hun som foreslo......Men så er det slik at med en gang jeg tar kontakt så backer hun av....

Skrevet

Ingen? ER skikkelig DESP nå ass..............

Skrevet

Ja, mulig det skyldes distansn du tok :) Men ikke glem at for mye distanse dreper også interesse.

Nå ER DET HELT KLART at hun ikke ba deg om å komme som vanlig venn!

Så gratulerer :) Hun var nok interessert.

Ifølge om du har mulighet til å reise dit, ikke glem når du er med henne, at det er bra å sjarmere henne, få henne til å føle seg interessant, men ikke vær som lim, la henne litt pusterom.

Ikke vær redd for å si hvordan du liker henne :)

Så framover ta litt kontakt noen ganger, men la henne også gjøre det. ETter en stund, om det blir noe mellom dere, blir det mindre komplisert med det :)

Skrevet

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan ta dette videre? Sendte henne en melding at jeg hadde sååååå lyst til og prate med henne, men etter den så har jeg ikke sendt flere, har heller ikke hørt noe.....

Gjest BettyBoop
Skrevet

Noen som har noen forslag til hvordan jeg kan ta dette videre? Sendte henne en melding at jeg hadde sååååå lyst til og prate med henne, men etter den så har jeg ikke sendt flere, har heller ikke hørt noe.....

vent på henne litt.
Skrevet

Når du skriver en melding eller når du snakker med henne, må du ikke høres ut som om du var "trengende", skjønner du hva jeg mener? Hver gang du skriver, prøv å utrykke det på en måte som få henne til å bli sjarmert.

Vær ærlig, ikke spill en anne person, men likevel skjerp deg litt :) Ikke alltid lett å finne balansen, men det kommer etterhvert :)

Så hun svarte ikke på den meldingen du sendte?

Om hun spør hva du mente med den, kan du godt si (for eksempel, du må jo være behagelig med det ud iser også) at du bare har lyst til å prate med henne for du liker å tilbringe tid med henne.

Kanskje ble hun skremt over hva du hadde å si.

Vet du om hun allerede har hatt kjæreste?

I hvertfall, ikke send noe nå. Det er hennes tur. Og det blir bare avtrekkende om du insisterer, mens du blir enda mer tiltrekkende om selv om hun ser du er sjarmert og sjarmerer henne, har du ditt liv og er du ikke avhengig av henne for å føle deg bra

Skrevet

Når du skriver en melding eller når du snakker med henne, må du ikke høres ut som om du var "trengende", skjønner du hva jeg mener? Hver gang du skriver, prøv å utrykke det på en måte som få henne til å bli sjarmert.

Vær ærlig, ikke spill en anne person, men likevel skjerp deg litt :) Ikke alltid lett å finne balansen, men det kommer etterhvert :)

Så hun svarte ikke på den meldingen du sendte?

Om hun spør hva du mente med den, kan du godt si (for eksempel, du må jo være behagelig med det ud iser også) at du bare har lyst til å prate med henne for du liker å tilbringe tid med henne.

Kanskje ble hun skremt over hva du hadde å si.

Vet du om hun allerede har hatt kjæreste?

I hvertfall, ikke send noe nå. Det er hennes tur. Og det blir bare avtrekkende om du insisterer, mens du blir enda mer tiltrekkende om selv om hun ser du er sjarmert og sjarmerer henne, har du ditt liv og er du ikke avhengig av henne for å føle deg bra

Hun var i et forhold på 3 år, det er det jeg vet, men det er ganske lenge siden 1,5 år siden eller noe. Men ja skjønner hva du mener med trengende, og har heller ikke sendt henne noen meldinger når jeg ikke har fått svar.

Men sånn ellers noen andre tips ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...